Jos kuulen että tästä tulee ongelma

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20175153
Ei tule onnistumaan että oman maan kansaa ja nuoria aletaan pelolla lietsomaan. Siihen tulee s toppi. Minä lupaan näyttää teille esimerkin sitten
Katsokaa ulkomaalaiset että kasvatatte lapsenne suomen kansan oppien mukaan. Ei mekään ole teidän maahanne tultu omia tapojamme opettamaan.

Se on käsky. En pyydä enää

15

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hetkinen. S toppi nyt tykkänään. Siis tässäkö oli ulkomaalainen huonosti kasvatettu. En käsitä miten pystyit tuosta jutusta vääntämään asiat noin ylösalaisin. Käännätkö muutkin asiat päälaelleen?

• Anonyymi

Ulkomaalaiset lapset ei tiedä kuinka käyttäydytään tässä maassa. Täällä ei huudeta
        Ei raiskata ei KIUSATA meidän lapsia. Säälittää että meidän lapset alistetaan tälle

• Anonyymi

Tuossa artikkelissa siis epäsuorasti kerrotaan, että maamme hallitus on syyntakeeton, äärioikeistolaisessa ideologiassaan.

• Anonyymi

Hallituksen radikalisoitumisen taustalla kokemus kuvitellusta yhteisöllisyydestä

Hallituksen todettiin olleen kautensa aikaan syyntakeeton eli kykenemätön ymmärtämään tekojensa luonnetta, sen seurauksia tai säätelemään käyttäytymistään.

• Anonyymi

Keski-ikäiset isomahaiset persut älkää olko sikoja vaan käyttäytykää kuin ihmiset.

• Anonyymi

Ei persuilla ole tämän kanssa mitään tekemistä. Kyllä tämä paska on taputeltu sdp: n toimesta jos viime hallitusten aikana. Käsittämätöntä. Kuka ottaa vastuun tästä.

• Anonyymi

Suomipoika käyttäytyi hyvin kun löi puukolla.

• Anonyymi

Hallitus käyttäytyi hyvin kun laittoi ala-luokan hallinnolliselle keskitysleirille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus käyttäytyi hyvin kun laittoi ala-luokan hallinnolliselle keskitysleirille.

Hallituksen käytös ei sovi rikoslain tarkkarajaisuuden vaatimuksen mukaisesti pahoinpitely -rikokseen, eikä analogiakiellon mukaisesti voida ulottaa heihin.

• Anonyymi

Oikeus kansleri voi kuitenkin kiinnittää hallituksen huomiota toimintaansa, koska analogiakielto ei koske ylempää laillisuusvalvontaa.

• Anonyymi

Kyllä.olen samaa mieltä. Oikeus ei puutu. Me puutumme. Yks kaks alkaa kadota piks ja poks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.olen samaa mieltä. Oikeus ei puutu. Me puutumme. Yks kaks alkaa kadota piks ja poks

Oikeus laitos vain rakennuttaa lisää linnoja ja ylläpitolaitoksia. Rangaistusten koventaminen on kuulema lisäännyt vain hallinnollisia menoja😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeus laitos vain rakennuttaa lisää linnoja ja ylläpitolaitoksia. Rangaistusten koventaminen on kuulema lisäännyt vain hallinnollisia menoja😄

En nyt muista kuinka monta miljoonaa siihenkin meni näin sanoi leena meri

• Anonyymi

Koska se s toppi tulee?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2532
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      39
      1772
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1602
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1488
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1184
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1128
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1035
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      905
    10. 123
      871
    Aihe