Naisparivaljakko päätti lähteä hakemaan vuoden 2022 syyskuisena perjantaina puutarhatyökaluja Lapuan Lidlistä. Maksuaikeita heillä ei tosin ollut.
Naiset saapuivat kassalle pakkauksissa olleiden moottorisahan ja lehtipuhaltimen kanssa. He teeskentelivät kassamyyjälle, että haluaisivat palauttaa tuotteet.
Palautus ei onnistunut, joten naiset poistuivat myymälästä laitteet mukanaan. Moottorisahan arvo oli noin 80 euroa ja lehtipuhaltimen noin 45 euroa.
Viekkaudesta huolimatta naiset jäivät kolttosestaan kiinni ja joutuivat edesvastuuseen.
Toinen naisista on velvoitettu korvamaan yhteisvastuullisesti Lidl Suomi Ky:lle anastettujen tuotteiden noin sadan euron suuruinen arvonlisäveroton yhteisarvo sekä 50 euroa asian selvittelykuluja.
Päivää myöhemmin kaksikko asioi Ylihärmän S-marketissa. Edellä mainittu nainen kätki 5,64 euron arvoisen energiajuomapakkauksen vaatteisiinsa ja poistui myymälästä maksamatta.
Kyseinen nainen oli syyllistynyt myös muihin varkauksiin Etelä-Pohjanmaalla.
Vappupäivänä 2022 nainen varasti Alahärmän S-marketista tupakka-askin. Nainen oli ottanut askeja automaatista, jonka jälkeen hän oli piilottanut niistä toisen vaatteisiinsa. Toisen askin hän maksoi kasalla.
Oliko kannuslaisia?
11
520
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko jotain eskolalaisia.
- Anonyymi
Persuja
- Anonyymi
Jollain päätä kiristää pahasti. Eskolalaisia , Persuja ja Romaneja jaksaa haukkua vuodesta toiseen. Kannattais katsoa peiliin, näkis idiootin sieltä.
- Anonyymi
Jospas ne oli oikeasti persuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospas ne oli oikeasti persuja?
EI VARMASTI OLE !
- Anonyymi
Luotettavat tietolähteet kertoi, että ovat persuja
- Anonyymi
Juorut luotettavia 😃
- Anonyymi
Ruotsista tulleita elätettäviä.
- Anonyymi
Talon rakennukseen ja hoitoon tarvitaan välineitä
- Anonyymi
Oliko sulla romanttinen ilta jonkun peukkua polttavan mustalaisen kanssa...?
- Anonyymi
Ei, treffit mustalaisen kanssa on kyllä tulossa mutta se ei polta peukkua ja sillä on oma hevonen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708