Hoi Gayrjalainen. Hänellä on kappale Kolme gayboyta ratsastaa. Huh, kuka mua ratsastaa?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kolme gayboyta ratsastaa... Huh kun olis ihana saada kigulii kunnolla
- Anonyymi
Kerro nyt se idioottien lempiartisti siis sinun lempiartisti.
- Anonyymi
MGMT kids ja Bomfunk MC. Lukion eka koeviikko on kuuden viikon päästä. Jenkki futiksen termejä oon katsonut netistä. Maikat sanoo että peruskoulun taso ei riitä.
- Anonyymi
Kun menet lukiossa biologian tunneille niin opit että sukupuolia on vain kaksi ja psykologian kurssilla kerrotaan että homous on tietoinen valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun menet lukiossa biologian tunneille niin opit että sukupuolia on vain kaksi ja psykologian kurssilla kerrotaan että homous on tietoinen valinta.
En minäkään tienyt ennenkuin kokeilin pojan kanssa että olen homo tai bisse, en ole vielä kokeillut tytön kanssa, mutta se mitä olen tehnyt pojan kanssa tuntuu kivalta ja tykkään siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homous ei ole tietoinen valinta ja juuri tämä kerrotaan psykologian kurssilla.
- Anonyymi
Kiva kun spermaruisku Antti Tuisku laulaa että peba sex ihq!
- Anonyymi
Olen homo ja tykkään kuunnella Henry Theeliä.
- Anonyymi
Minä olen hetero ja tykkään kuunnella heteromusiikkia.
Heteropride
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483