Hoi Gayrjalainen. Hänellä on kappale Kolme gayboyta ratsastaa. Huh, kuka mua ratsastaa?
Homojen lempiartisti
9
414
Vastaukset
- Anonyymi
Kolme gayboyta ratsastaa... Huh kun olis ihana saada kigulii kunnolla
- Anonyymi
Kerro nyt se idioottien lempiartisti siis sinun lempiartisti.
- Anonyymi
MGMT kids ja Bomfunk MC. Lukion eka koeviikko on kuuden viikon päästä. Jenkki futiksen termejä oon katsonut netistä. Maikat sanoo että peruskoulun taso ei riitä.
- Anonyymi
Kun menet lukiossa biologian tunneille niin opit että sukupuolia on vain kaksi ja psykologian kurssilla kerrotaan että homous on tietoinen valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun menet lukiossa biologian tunneille niin opit että sukupuolia on vain kaksi ja psykologian kurssilla kerrotaan että homous on tietoinen valinta.
En minäkään tienyt ennenkuin kokeilin pojan kanssa että olen homo tai bisse, en ole vielä kokeillut tytön kanssa, mutta se mitä olen tehnyt pojan kanssa tuntuu kivalta ja tykkään siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homous ei ole tietoinen valinta ja juuri tämä kerrotaan psykologian kurssilla.
- Anonyymi
Kiva kun spermaruisku Antti Tuisku laulaa että peba sex ihq!
- Anonyymi
Olen homo ja tykkään kuunnella Henry Theeliä.
- Anonyymi
Minä olen hetero ja tykkään kuunnella heteromusiikkia.
Heteropride
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724098
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans553770Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522334Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432115Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361895- 491819
- 971573
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551563- 391496
- 511381