Hoi Gayrjalainen. Hänellä on kappale Kolme gayboyta ratsastaa. Huh, kuka mua ratsastaa?
Homojen lempiartisti
9
409
Vastaukset
- Anonyymi
Kolme gayboyta ratsastaa... Huh kun olis ihana saada kigulii kunnolla
- Anonyymi
Kerro nyt se idioottien lempiartisti siis sinun lempiartisti.
- Anonyymi
MGMT kids ja Bomfunk MC. Lukion eka koeviikko on kuuden viikon päästä. Jenkki futiksen termejä oon katsonut netistä. Maikat sanoo että peruskoulun taso ei riitä.
- Anonyymi
Kun menet lukiossa biologian tunneille niin opit että sukupuolia on vain kaksi ja psykologian kurssilla kerrotaan että homous on tietoinen valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun menet lukiossa biologian tunneille niin opit että sukupuolia on vain kaksi ja psykologian kurssilla kerrotaan että homous on tietoinen valinta.
En minäkään tienyt ennenkuin kokeilin pojan kanssa että olen homo tai bisse, en ole vielä kokeillut tytön kanssa, mutta se mitä olen tehnyt pojan kanssa tuntuu kivalta ja tykkään siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homous ei ole tietoinen valinta ja juuri tämä kerrotaan psykologian kurssilla.
- Anonyymi
Kiva kun spermaruisku Antti Tuisku laulaa että peba sex ihq!
- Anonyymi
Olen homo ja tykkään kuunnella Henry Theeliä.
- Anonyymi
Minä olen hetero ja tykkään kuunnella heteromusiikkia.
Heteropride
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1266683MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny595806Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.864490NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun984405Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1574221Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.901564- 3871426
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301315- 811307
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411094