Poliisi valvoo taajamien liikennettä koulujen alkaessa. Poliisipartiot jalkautuvat näkyvästi koulujen alueille.
Pääpaino valvonnassa on nopeuksissa ja suojatiesääntöjen noudattamisessa erityisesti koulujen läheisyydessä ja muissa taajamien riskipaikoissa.
Valvontaa kohdistetaan lisäksi muun muassa pyöräilijöiden ja kevyiden sähköajoneuvojen kuljettajien liikennekäyttäytymiseen, kuljettajien ikävalvontaan ja liikennevalojen noudattamiseen.
Poliisi valvoo taajamien liikennettä koulujen alkaessa
5
97
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö helpollamma pääsee asemalla istumalla. Käykäähän kattomassa pepessä sitä pöoliisien määrää saattasitte yllättyä. Partioon ei saada ketään niistä.
- Anonyymi
Poliisi epäilee valvovansa taajamien liikennettä koulujen alkaessa. Poliisipartiot epäilevät jalkautuvansa näkyvästi koulujen alueille.
Pääpaino valvonnassa epäillään olevan nopeuksissa ja suojatiesääntöjen noudattamisessa erityisesti koulujen läheisyydessä ja muissa taajamien riskipaikoissa.
Valvontaa epäillään kohdistettavan lisäksi muun muassa pyöräilijöiden ja kevyiden sähköajoneuvojen kuljettajien liikennekäyttäytymiseen, kuljettajien ikävalvontaan ja liikennevalojen noudattamiseen.
Epäillä tuota sopii, en ole ennenkään valvontateemapäivien aikana poliisia nähnyt.
Epäilen ettei näy nytkään. - Anonyymi
Poliisi valvoo tällä viikolla tehostetusti liikennettä koulujen läheisyydessä ja jalkautuu näkyvästi koulujen alueille. Poliisi valvoo Itä-Suomessa lähiviikkojen aikana myös koulukuljetuksia tekeviä linja-autoja ja takseja.
Pääpaino valvonnassa on nopeusrajoitusten ja suojatiesääntöjen noudattamisessa.
Tarkoituksena on edistää pienten lasten liikenneturvallisuutta. Koulujen loma-aika on päättymässä tällä ja ensi viikolla.
Esimerkiksi Pohjois-Savossa peruskoulun ensimmäisen luokan aloittaa noin 2 128 oppilasta.
----Meillä ei ole yhtään ylimääräistä lasta, sakkoa vaan jokaiselle varomattomalle seikkailijalle---- - Anonyymi
Ei valvo kuhan sanovat taas ei oo resurssia...
- Anonyymi
Valvovat samalla tavalla kuin skuuttitörppöjä, eli katseella seuraten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171