Siinä onkin hyvinvointialueen päättäjille ja kunnan politiikoille miettimistä mitä tehdä. Luvialla ei kohta ole omaa terveyskeskusta vaikka tarve on suuri ja terveyskeskuksen avulla varmasti pelastetaan ihmishenkiä kun voidaan toimia ennakoivasti ja havaita sydänsairaudet, erillaiset syöpäsairaudet diabetes sekä monet muut sairaudet, kunhan vaan sinne pystytään lääkäreitä saamaan luulisi että tuosta alhaisesta veroäyristäkin on apua. Paloasema toki on tärkeä, sen avulla torjutaan öljyvahinkoja, sammutetaan metsä ja rakennuspaloja joista aiheutuu lähinnä aineellisia vahinkoja joita kyllä vakuutukset korvaavat. Palokunnan ensivasteryhmä toki on tärkeä sydäniskureineen jolla voidaan elvyttää, mutta sen toiminta sopisi paremmin terveyskeskuksen kuin palokunnan yhteyteen. Siispä kumpi on tärkeämpää, nyt kun eletään tiukanrahan aikaa. Lisäisin vielä että monille vanhuksille Eurajoen terveysasemalle pääsy on vaikeaa kun taksikin pitää tilata Porista ja edestakaisen matkan hinta on noin 100€ ja päälle vielä terveyskeskus tai hammaslääkärin maksu. Olen myös huomannut että kun vähänkin suurempi palo tai pelastustoimi on menossa ne 5/15 paloautoa ja lisäksi palopäälliköiden johtoautot tulevat muualta kuin Luvialta ja hyvin ja nopeasti osaavat perille.
Luvialle pitäisi kuulemma rakentaa uusi paloasema...
5
178
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta ei ole Eurajoellakaan terveysasemaa...
- Anonyymi
Jos taksilla on pakko kulkea terveysasemalle, niin silloin tilataan Kela-taksi. Omavastuu enintään 25 €/suunta.
- Anonyymi
Otetaan rahat niiltä joilla on esim. Fazerin suku. Ne piilottaa rahaa veroparatiiseihin.
- Anonyymi
Kyllä rahat riittäisi hyvin eikä valtiolla olisi velkaa ollenkaan, jos rikkaat maksaisivat veroja. Suomi alkoi velkaantuu, kun rikkaiden veronkierto tuli vuonna 2006
- Anonyymi
Vanhassa ei ole mitään vikaa ja jos on niin sen voi korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945422
- 564171
- 322365
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282198Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331332Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201148T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431041- 221038