Kun tulit muuten vaan katsomaan minua... upea ele rakastan... 💗
Tuntui ihanalta nainen
21
507
Vastaukset
- Anonyymi
Tokihan lapset haluaa isoisää tavata
- Anonyymi
Tietenkin, olethan niin seksikäs
- Anonyymi
Samaa työpaikka kiihottaako.
- Anonyymi
Niinhän minä kerran tulin. Se oli sitä hyvää aikaa vielä🩷
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Multa tuli jo aamulla.
- Anonyymi
Ai keväällä.
- Anonyymi
Niin, tavallaan " syyllä". Varmasti sopii monen tilanteeseen.
- Anonyymi
Ei sun luona palstasetä ketään oo käynyt.
- Anonyymi
Voi olispa ihanaa tämä jos sais vapaasti mennä katsomaan miestä näin ♥️ja hän tykkäisi. Olisin niin onnellinen.
- Anonyymi
🤣👌 paitsi etten nähnytkään sinua. Mikä sinänsä vähän huono juttu. Mutta seuraavaan kertaan 🤭
- Anonyymi
P.s minäkin rakastan. Välillä vähän vihaan ja rakastan 🩷
- Anonyymi
"Tulin ja näin koin"? :D
-sivusta - Anonyymi
Aika kone! :D
-sivussa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kone! :D
-sivussaYhdyssana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tulin ja näin koin"? :D
-sivustaReijän ehti sydämeen tehdä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.s minäkin rakastan. Välillä vähän vihaan ja rakastan 🩷
Välillä vihaat??? Miksi :( ? Olenko ollut tavattoman rasittava tai jotain...? Haluaisin tuoda iloa ja onnea ympärilleni ja varsinkin hänelle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä vihaat??? Miksi :( ? Olenko ollut tavattoman rasittava tai jotain...? Haluaisin tuoda iloa ja onnea ympärilleni ja varsinkin hänelle...
😬🤏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😬🤏
No ehkä tilanne ei ole kovinkaan vakava jos olen vain pikkiriikkisen "rasittava" Tartuin tuohon koska reagoin paljon kun sinä kerrot jotain ei niin ihania asioita minusta... En haluaisi ainakaan olla pettymys vaan antaa ilon ja onnen hetkiä sinulle ja etenkin rakkautta :) Mukavaa iltaa sinulle haluisin halata ja suukotella ja kertoa kuinka rakastan koska olet ihana. Olet kaikkea sitä mistä olen joskus unelmoinut että sellaisen naisen kun joskus kohtaisin ja se olet sinä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reijän ehti sydämeen tehdä ;)
Daphne.
- Anonyymi
Luuseri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j714578Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all522504Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622140- 741350
- 691145
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221140- 281075
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä4171004- 73896
- 64798