Tulisiko vihastus vai ihastus?
Mitä sukulaisesi ajattelisivat hänestä?
64
684
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voi luoja, ihastuisivat täysin.
- AnonyymiUUSI
Tykkää
- AnonyymiUUSI
Ihastuisivat. Isä olisi hyvillään ettei ole mikään marjanpoimija ❤️
- AnonyymiUUSI
Heh, hauska..Marjan voi poimia kukavaan.
- AnonyymiUUSI
Mitä tuo 'ettei ole mikään marjanpomija' tarkoittaa? Heh, ihan kuin jonkun vähä-älyisen puhetta.
- AnonyymiUUSI
Tuskin sinuun kukaan sotkeentuu. Ainakaan jos on tarpeeksi älykäs. Anna mennä vaan, ota se ketä pidät hyvänä. Kyllä se sinulle riittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo 'ettei ole mikään marjanpomija' tarkoittaa? Heh, ihan kuin jonkun vähä-älyisen puhetta.
Palstasetä on tänään pahalla päällä. Monien isät näyttäisi katkastua tälle riivatulle
- AnonyymiUUSI
Marjanpomiminen ei onnistu kovin monelta mieheltä. Lähinnä siksi kun suurinosa miehistä ei siedä itikoita ja ovat liian laiskoja siihen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sinuun kukaan sotkeentuu. Ainakaan jos on tarpeeksi älykäs. Anna mennä vaan, ota se ketä pidät hyvänä. Kyllä se sinulle riittää.
Älä sää skitsoukkeli huolehi kuka sotkeentuu ja keneen, huolehi niistä mustalaisista😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä on tänään pahalla päällä. Monien isät näyttäisi katkastua tälle riivatulle
Älä puhu paskaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa.
Eiköhän se selviä kui käy mekkomiehen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se selviä kui käy mekkomiehen
Matala ÄO?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Matala ÄO?
On mitä matalin, byhyy
- AnonyymiUUSI
Just😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Minun kulta ihan varmasti on marjanpoimija. Minäkin olen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kelpaa jatkossa vain marjanpoimijat. Ei kiinnosta pillerinpyörittäjät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihana 🥰 Minä jo ajattelin, että vihataanko marjanpoimijoita, mutta tarkoitetaan sanontaa "on mies eikä mikään marjanpoimija". 😬🫐🍓
*sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heh, hauska..Marjan voi poimia kukavaan.
Hauska kommentti. Kuka pystyy vaikka ämpärillisen mustikoita noukkimaan parissa kolmessa tunnissa, niin on aika kova jätkä tai mimmi. Ei kaikki pysty siihen,
- AnonyymiUUSI
Joidenkin iseille kelpaa semmonen kuka antaa itseensä ronkkia myös.
- AnonyymiUUSI
matala äo 🤣
- AnonyymiUUSI
Ihastus, jos pitäisivät vaan kaverina tai työtuttuna ( nykyinen tilanne)
Vihastus, jos seurusteltaisiin. - AnonyymiUUSI
VIHASTUS❗️❗️❗️🚫🚫🚫❌️❌️❌️🆘️🆘️🆘️🤬🤬🤬
- AnonyymiUUSI
Ei kai
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän täysin miksi sitten salaa tapaatte.Jää perinnöt saamatta.
- AnonyymiUUSI
Mulla on kaikki sukulaiset kuollu oon orpo.
- AnonyymiUUSI
Petteri Orpo?
- AnonyymiUUSI
Huono heitto tuo edellinen anteeksi siitä.
- AnonyymiUUSI
Eipä kuulu heille.
- AnonyymiUUSI
Olet paras!Tämmösiä lisää.🤗👊
- AnonyymiUUSI
Ihastusta herättää. Kaikissa 🥰
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa kivalta🙂
- AnonyymiUUSI
Yäk
- AnonyymiUUSI
Sama täällä❤️🥰
- AnonyymiUUSI
Palstaäijän äiti olis innoissaan että poikansa vihdoin pukeutuu jonkun muun mekkoihin
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Ihan sama se mulle mitä ajatelevat. Mun elämä ei heidän.
- AnonyymiUUSI
Hyvä asenne
- AnonyymiUUSI
Sun elämä??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun elämä??
Niin itse päätän ketä on elämässäni ei sukulaiseni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin itse päätän ketä on elämässäni ei sukulaiseni.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Täh mikä siinä naurattaa. Ei mun elämään kukaan puutu. En ole lapsi niinkuin sinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täh mikä siinä naurattaa. Ei mun elämään kukaan puutu. En ole lapsi niinkuin sinä.
Hahhahhhahaha miten typerä sä ainakin olet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hahhahhhahaha miten typerä sä ainakin olet
Kuinkahan niin? Perustelepa ipana? Emme tunne enkä halua tuntea. Minä en viljele sekaisin päästään jossain kamapäissäni yhtä emojia tänne niinkuin sinä pikkur* nkku. Vaan kirjotelen niinkuin normi ihmiset keskustelu pastalla.
- AnonyymiUUSI
Ei sillä ole mitään väliä, mutta rakastaisivat tietty. He is lovable.
- AnonyymiUUSI
Hyvällä ajattelisivat. Tietävät, ettei minulle kelpaisi ihan kuka tahansa. Äiti varsinkin olisi onnellinen.
- AnonyymiUUSI
🙂🙂🙂👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🙂🙂🙂👍👍👍
❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Vain hyvää. Kun on kunnollisen naisen vihdoinkin löytänyt ja nimikin alkaa samalla kirjaimella kuin muut naiset perheessä. Kaikella tavalla tervetullut 😊
- AnonyymiUUSI
Meidän suvut välit on jo rikottu, joten sitten kun joku löytyy ei muiden mielipiteillä ole väliä. Lähisuvun kanssa vielä hyvät välit, mutta joku tai jotkut ei sitä kestä tau yrittää saada sitä kautta tai muuttamaan tai vastaavaa, mikä tulisi omaa elämää tai meidän suunnitelmia. suurin osa näitä jotka tarvitsee töihin itse lisää, haluaa saada hyötyä ja johonkin linjaan mistä saisi välistä vietyä ja lisättyä tietyille.... parhaiten menee niin että asutaan ympäriinsä, kaikilla oma elämä ja kiva tavata ja tehdä joskus kotimaan kaupunki tai maalaislomia, tai ulkomaan matkoja. kunhan saadaan nämä loputkin roihtojst pois ja toivottavasti saavat viime vuodet huonona itselleen niihin mistä vieneet ja mitä sabotoineet, esim eri juhlia ja rahaa ja aikaa ja vastaavaa 🙂 ja kesiä tietysti.....
- AnonyymiUUSI
ja viime vuosien miehistä en ottaisi ketään, enkä yhtään eksää tai työtuttua. rakkaus näkyy edessä päin, muut jutut ensin. ja mukava vaikka treffailla hetki ja tutustua ja, katsoa että on hyvä ja itselle sopiva ja että itseltä ja toiselta löytyy aitoa tunnetta.
- AnonyymiUUSI
Olisivat että jaaaaaaa tämäkö se on meidän tyttöä itkettänyt jaaaaa! JAAAAA
- AnonyymiUUSI
Tyttö aloitti ja ansaitsee tulevaisuudessa suuret kyynelet Mutaa niiiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö aloitti ja ansaitsee tulevaisuudessa suuret kyynelet Mutaa niiiin
Eih
- AnonyymiUUSI
Oi oi, olisitpa puhunut hänelle jotain, ei olisi tarvinnut varmaan itkeä.
- AnonyymiUUSI
En ole ajatellut kun ei ole ketään mielessä siinä mielessä enkä edes tiedä mitä he ajattelevat minusta varmaan että se surullinen pelle niinkun olenkin.
- AnonyymiUUSI
Ei minun suvun mielipiteillä ja ajatuksilla ole väliä, koska ei heidänkään puoliso valinnat ole ihan putkeen menneet.
- AnonyymiUUSI
En piittaa enää
- AnonyymiUUSI
Ihastuisivat kätevään emäntään.
- AnonyymiUUSI
Liian vanha mies sinulle
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne olis että melkoinen mies täytyy tämän sitten olla, niinkuin onkin
- AnonyymiUUSI
Yleensä jos on reilu, hyväntahtoinen sekä hoitaa omat asiansa normaalisti, pitäisi ainakin herättää hyviä fiiliksiä muissa ihmisissä. Toki ei kukaan ihan täydellinen voi olla.
- AnonyymiUUSI
Räkänaurua. Ja ihmetystä. Että tuommoisen sitten otti.
- AnonyymiUUSI
Käynti lähimarketissa avartaa tässäkin suhteessa.
Mutta muista hyvät tavat ihmisiä arvioidessasi.
- AnonyymiUUSI
Mitä sillä olis väliä tai merkitystä tärkeintä mielestäni on että pari tulee keskenään toimeen useimmat tule toimeen edes sukulaistensa kanssa toisissa perheissä edes sisarukset tule keskenään toimeen
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815