Miten meni karvia päivät, itse en päässyt paikalle. Tapahtuiko mitään erikoista ja oliko rauhallista?
Joko on karvia päivistä toivuttu?
10
530
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia mölinää ja muutama paini erä havaittu.
- Anonyymi
Ei vissiin mitään vakavampaa kuitenkaan? Joku oli ainakin näköjään puhaltanut melkoset lukemat. Tällis oli kuulemma ollut ainaki jotain painia ja siel oli jotku oikeet poket ollut tälläkertaa.
- Anonyymi
eiköhän oo jo aikakin ottaa sinne muita.
- Anonyymi
Juomassa on voimaa!!
- Anonyymi
Viikon krapula, oli huonoon sahtia. Pierettää ja ruikku lentää.
- Anonyymi
Ei ollu krapulaa. Reipas meininki. Ei Karvia päivillä juoda yhtään 😁 ...viäki puistattaa... Mitähän mä tein siä.. ei mitää hajua.. uhu uhu. Naapurin akkaa...
- Anonyymi
Karvia päivät oli hyvät.
Heräsin jostain kuivan maan mökiltä, naapurin muijan kanssa.- Anonyymi
Toivottavasti oli lisääntymiskykyinen nainen.
- AnonyymiUUSI
Mistä Karvia-päivistä?
Oliko siellä jotain erikoista?
Omaa elämää ei kyseiset päivät hetkauttanut mitenkään. - AnonyymiUUSI
Niihin pitää heittäytyä aina täysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090