Miten meni karvia päivät, itse en päässyt paikalle. Tapahtuiko mitään erikoista ja oliko rauhallista?
Joko on karvia päivistä toivuttu?
24
1427
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia mölinää ja muutama paini erä havaittu.
- Anonyymi
Ei vissiin mitään vakavampaa kuitenkaan? Joku oli ainakin näköjään puhaltanut melkoset lukemat. Tällis oli kuulemma ollut ainaki jotain painia ja siel oli jotku oikeet poket ollut tälläkertaa.
- Anonyymi
eiköhän oo jo aikakin ottaa sinne muita.
- Anonyymi
Juomassa on voimaa!!
- Anonyymi
Viikon krapula, oli huonoon sahtia. Pierettää ja ruikku lentää.
- Anonyymi
Ei ollu krapulaa. Reipas meininki. Ei Karvia päivillä juoda yhtään 😁 ...viäki puistattaa... Mitähän mä tein siä.. ei mitää hajua.. uhu uhu. Naapurin akkaa...
- Anonyymi
Karvia päivät oli hyvät.
Heräsin jostain kuivan maan mökiltä, naapurin muijan kanssa.- Anonyymi
Toivottavasti oli lisääntymiskykyinen nainen.
- Anonyymi
Mistä Karvia-päivistä?
Oliko siellä jotain erikoista?
Omaa elämää ei kyseiset päivät hetkauttanut mitenkään. - Anonyymi
Niihin pitää heittäytyä aina täysillä.
- Anonyymi
Viikonloppu jo häämöttää taidan korkata
- Anonyymi
Koittaisi karviallekkin raittiuden aika.
- Anonyymi
Kieltolaki täytyisi määrätä koko kylään.
- Anonyymi
Juu selvinpäin olon kieltolaki
- Anonyymi
A-koti Karviaan. Alkaa alkoholisteja olleen liikaa, myös nuoremmasta polvessa.
- Anonyymi
Nuorena vitsa käännettävä ja tölkki aukastava. Uhu uhu juu
- Anonyymi
Löysä meno 2025…
- Anonyymi
Vieläkin janottaa
- Anonyymi
Ensi viikonloppuna on hörhiäiset Kankaanpäässä.
- Anonyymi
Tänään oli Parkanossa liekkiyö, säpinää piisaa joka kylässä.
- Anonyymi
Tuliko tanssittua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko tanssittua?
Ei tullut tanssittaa, mutta tuli nus.ittu@, niin että tyrät rytkyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut tanssittaa, mutta tuli nus.ittu@, niin että tyrät rytkyi.
Ei ne mitkään lavatanssit ollutkaan. En itse ollut siellä, mutta näin videon.
- Anonyymi
No se ny on vaan leikki yö
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1247092KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4096793Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693443Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521323008Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092594Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432144- 1251874
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211737Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821407- 741297