Tiedot on varmaan tallessa, mutta hakutaulu on kadonnut. Tikku oli aiemmin Kombitallettimessa, eli aikaisemmassa tallettavassa dikipoksissa.
Laitoin tikun uudempaan, Nokia nimellä myytyyn HD dikipoksiin. Sen jälkeen TV ohjelmia ei löydy tikulta. Ehjän tikun ohjelmat on katsottavissa Kombitallettimessa ja ohjelmien otsikot näkyvät tietokoneella resurssien hallinnassa.
Löytyykö tietokoneelta (Win 11), tai netistä jotain pelastusohjelmia?
Tikku on 16GB.
Muistitikku menetti muistin.
Anonyymi-ap
6
164
Vastaukset
- Anonyymi
Windows ruhjoo tikut!..
Katso tikun valmistajan sivuilta, onko siellä pelastustyökalu sille, Usein on! - Anonyymi
HD-boksit saattaa formatoida tikun automaattisesti niin ettei koko tikkua enää löydy muissa laitteissa.
- Anonyymi
Duubaaa.....
- Anonyymi
HD-bokseissa on yleistä, että nauhoituksia ei pysty katsomaan kuin sillä laitteella millä ne on nauhoitettu.
- Anonyymi
Jaa että tikku meni dementoitumaan kuin kolli. voi voi!
Windowsissa sellain kamaluus spammi tulee vasempaan nurkkaa kuin "Korjaa" se oikeesti tarkoitaa "tuhoa tikku" - Anonyymi
Tikkuvalmistajien sivuolla on ohjelmia jotka palauttaa tikun toimimaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352186
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351205- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31711
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562