Lestadiolaiset valehtelee ne sanoo et jumalan valta kunta on ryllä

Anonyymi-ap

saattaa se käydä siellä joskus
raamatun mukaan
Eikä Korkein asu käsin tehdyssä, niin kuin se profeetta sanoo;
Että, ”taivaat ovat minun valtaistuimeni, ja maa on kenkätelinen, joka on minun jalkani alla. Mikä on
se koti, jonka te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai missä on se minun leponi paikka?”

29

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta. Ei Jumalan valtakunta ole rauhanyhdistyksellä.

• Totta. Eikä ole koko maapallolla, sillä täällä on Jeesusken Valtakunta;

Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Vahvistus Dan. 7:14;

Medän aikamme ei ole profeettojen aika, vaan täyttymyksen aika, jolloin kaikki valta on Herralla Jeesuksella, sekä Hänen seurakunnallaan.

Jumalalla ei ole seurakuntaa Raamatun mukaan.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Totta. Eikä ole koko maapallolla, sillä täällä on Jeesusken Valtakunta;

Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Vahvistus Dan. 7:14;

Medän aikamme ei ole profeettojen aika, vaan täyttymyksen aika, jolloin kaikki valta on Herralla Jeesuksella, sekä Hänen seurakunnallaan.

Jumalalla ei ole seurakuntaa Raamatun mukaan.

Jumalan valtakunnasta puhutaan Raamatusta useammin kuin Krituksen valtakunnasta, joka sekin on raamatullinen ilmaus. Jumalan kolmiyhteydestä johtuen Kristuksen valtakunta=Jumalan valtakunta, kuten Ef. 5:5:ssä suoraan sanotaan: "Tehän tiedätte hyvin, ettei kenelläkään siveettömällä eikä saastaisella ole osaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnasta, ei myöskään ahneella, sillä hän on epäjumalanpalvelija." Jumalan seurakunnasta puhutaan UT:ssa useammin kuin Kristuksen seurakunnasta (joka on myös raamatullinen ilmaus), mm. 1. Kor. 1:2, Apt. 20:28, Gal. 1:13, 1. Tim. 3:15. Kristuksen seurakunnasta puhutaan Room. 16:16:ssa. Kristuksen seurakunta=Jumalan seurakunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan valtakunnasta puhutaan Raamatusta useammin kuin Krituksen valtakunnasta, joka sekin on raamatullinen ilmaus. Jumalan kolmiyhteydestä johtuen Kristuksen valtakunta=Jumalan valtakunta, kuten Ef. 5:5:ssä suoraan sanotaan: "Tehän tiedätte hyvin, ettei kenelläkään siveettömällä eikä saastaisella ole osaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnasta, ei myöskään ahneella, sillä hän on epäjumalanpalvelija." Jumalan seurakunnasta puhutaan UT:ssa useammin kuin Kristuksen seurakunnasta (joka on myös raamatullinen ilmaus), mm. 1. Kor. 1:2, Apt. 20:28, Gal. 1:13, 1. Tim. 3:15. Kristuksen seurakunnasta puhutaan Room. 16:16:ssa. Kristuksen seurakunta=Jumalan seurakunta.

väärin hänelle ei ole sitä perintöosaa Messiaan ja Jumalan kuningaskunnassa. jeesus tulee vasta lopussa omaan kungas kuntaansa kun maailma tuhotaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

väärin hänelle ei ole sitä perintöosaa Messiaan ja Jumalan kuningaskunnassa. jeesus tulee vasta lopussa omaan kungas kuntaansa kun maailma tuhotaan

Mikäli toi on taivas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäli toi on taivas

sit se täsmää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämän mukaan ainakin sama asia
        Siten miesten tulee rakastaa heidän naisiaan, niin kuin omia ruumiitaan, sillä joka rakastaa
        vaimoaan, hän rakastaa omaa sieluaan.
        Sillä ei kukaan milloinkaan inhoa omaa ruumistaan, vaan antaa sille ravintoa ja pitää huolta siitä,
        mikä on hänen omaansa. Samoin Messias tekee seurakunnalleen.
        Sillä me olemme hänen ruumiinsa osia, ja me olemme hänen lihastaan ja hänen luistaan.
        Tämän tähden, ”mies jättäköön taakseen isänsä ja äitinsä, ja liittyköön vaimoonsa, ja heistä kahdesta
        tulee yksi liha”.
        Tämä salaisuus on suuri, mutta minä puhunkin Messiaasta ja hänen seurakunnastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämän mukaan ainakin sama asia
        Siten miesten tulee rakastaa heidän naisiaan, niin kuin omia ruumiitaan, sillä joka rakastaa
        vaimoaan, hän rakastaa omaa sieluaan.
        Sillä ei kukaan milloinkaan inhoa omaa ruumistaan, vaan antaa sille ravintoa ja pitää huolta siitä,
        mikä on hänen omaansa. Samoin Messias tekee seurakunnalleen.
        Sillä me olemme hänen ruumiinsa osia, ja me olemme hänen lihastaan ja hänen luistaan.
        Tämän tähden, ”mies jättäköön taakseen isänsä ja äitinsä, ja liittyköön vaimoonsa, ja heistä kahdesta
        tulee yksi liha”.
        Tämä salaisuus on suuri, mutta minä puhunkin Messiaasta ja hänen seurakunnastaan.

Tässä käy ilmi ettei ole kuin yksi seura kunta
        Miehet, rakastakaa teidän naisianne, niin kuin myös Messias rakasti seurakuntaansa, ja luovutti
        oman sielunsa sen puolesta.
        Että pyhittäisi ja puhdistaisi sen, vedellä pesemisen kautta, ja sanan kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet, rakastakaa teidän naisianne, niin kuin myös Messias rakasti seurakuntaansa, ja luovutti

ja että vedellä pestään pyykkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sama yhteys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sama yhteys

Kristuksen seura kunta valtakunta jumalan valtakunta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristuksen seura kunta valtakunta jumalan valtakunta

srurakuntiahan on monia mutta hengellisellä on vain yksi kristus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

srurakuntiahan on monia mutta hengellisellä on vain yksi kristus

mutta kuka on sen jäsen
        Eikä sanota, ”katso, tässä se on, tai katso tänne, se on tuolla, sillä katso, se Jumalan kuningaskunta on
        teidän sisäpuolellanne”.
        Tai sanatarkasti ”sisäpuolella, osassa teistä”.
        Lestat opettaa väärin ei teidän keskellänne on kieroa koska se on ihmisen sisä puolella ikään kuin yksi mutta jokaisella oma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta kuka on sen jäsen
        Eikä sanota, ”katso, tässä se on, tai katso tänne, se on tuolla, sillä katso, se Jumalan kuningaskunta on
        teidän sisäpuolellanne”.
        Tai sanatarkasti ”sisäpuolella, osassa teistä”.
        Lestat opettaa väärin ei teidän keskellänne on kieroa koska se on ihmisen sisä puolella ikään kuin yksi mutta jokaisella oma

"Teidän keskellänne" on parempi käännös, ts. ihmisten keskellä uskovaisissa ihmisissä, ei minkään ajallisten valtakunnanrajojen sisällä. "Sisällisesti teissä" voi myös antaa jotain lisäarvoa, koska Jumalan valtakunta on vanhurskautta, rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä - siis mielentila ja sisällisesti kansalaisissaan. Jumalan valtakunta maan päällä on armon valtakunta, jossa Jumala yhdessä Kristuksen kanssa hallitsee armolla ja totuudella, ja sen kansalaisia ovat Jumalan taistelevan seurakunnan jäsenet. Aikanaan Jumalan valtakunta muuttuu kirkkauden valtakunnaksi taivaassa, jossa riemuitseva seurakunta iloitsee ikuisesti maan vaivojen jäätyä taakse.

• Anonyymi

Raamatun mukaan Jumalan valtakunta on "teidän keskellänne". Sen rajat eivät ole silmin nähtävät, ne tietää Jumala. Osa valtakunnan asukkaista on rauhanyhdistyksissä, osa läheystyön johdosta mm. Afrikassa, osa vaikka syvällä Venäjällä, jossa tämä sama usko sai säilyä joidenkin uskovaisten sydämissä Neuvostoliiton ajallakin.

• Anonyymi

Kirkkaasti ymmärretty!

• Anonyymi

Voi kuinka eksytyksen henki on sinutkin poloisen vienyt mennessään jumala ei asu käsin tehdyissä kuinka voit omistaa jumalan jos se ei huoneissanne viihdy raidat olla pois poikennut kun olet mennyt rauhan yhdistykselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuinka eksytyksen henki on sinutkin poloisen vienyt mennessään jumala ei asu käsin tehdyissä kuinka voit omistaa jumalan jos se ei huoneissanne viihdy raidat olla pois poikennut kun olet mennyt rauhan yhdistykselle

taidaytai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sit ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sit ei

Et tämän mukaan jumala ei asustelee seura huoneella
        Ja Jumala palasi ja luovutti heidät, että he olisivat palvelemassa taivasten voimia, niin kuin kirjoitettu
        on profeettojen kirjoituksessa, ”toitteko te, israelilaiset, minulle erämaassa neljänäkymmenenä
        vuotena eläinuhreja tai juhlauhreja?”
        Babel’sta kauas teidät siirrän näille
        Vaan te kuljetitte Malkom’n ilmestysmajaa, ja Rafan-jumalan tähden kuvaa, jotka te teitte, että näitä
        palvoisitte. Minä aion siirtää teidät Babelia kauemmas!
        Katso, se meidän isiemme todistuksen ilmestysmaja siellä erämaassa, se oli sen mukaan, kuin mitä
        hän, joka puhui Moshen kanssa, käski tekemään; sen kaltaisuudessa, jonka hän osoitti.
        Ja sitä, tätä ilmestysmajaa meidän isämme kantaenkin veivät, Jeshuan kanssa, sille maalle, jonka
        Jumala antoi heille olemaan se perintöosa niiltä kansakunnilta, jotka hän ajoi pois heidän edestään, ja
        sitä oli kannettu David’n päiviin saakka.
        Tämän mukaan dasvid alko kyselee asuuko se seura huoneella ja salomon rakensi sille temppelin
        Se, joka löysi armot Jumalan edessä ja kysyi, että voisiko Jakob’n Jumala olla ilmestysmajassa.
        Mutta Shlimon hänelle sen kodin rakensi.
        Että, ”taivaat ovat minun valtaistuimeni, ja maa on kenkätelinen, joka on minun jalkani alla. Mikä on
        se koti, jonka te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai missä on se minun leponi paikka?”
        Eikö, katso, minun oma käteni tehnyt nämä kaikki?
        Voi kovaniskaisia, ja sydämissään ympärileikkaamattomia, ja kuuliaisuudessanne te nousette koko
        ajan pyhyyden henkeä vastaan, niin kuin ne teidän isännekin.
        Sillä millaista profeettaa teidän isänne eivät vainonneet ja tappaneet niistä, jotka ennen tutkivat
        hänen tulemustaan? Ja sen vanhurskaan te luovutitte pois, ja tapoitte hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Jumala palasi ja luovutti heidät, että he olisivat palvelemassa taivasten voimia, niin kuin kirjoitettu
        on profeettojen kirjoituksessa, ”toitteko te, israelilaiset, minulle erämaassa neljänäkymmenenä
        Vaan te kuljetitte Malkom’n ilmestysmajaa, ja Rafan-jumalan tähden kuvaa, jotka te teitte, että näitä
        Katso, se meidän isiemme todistuksen ilmestysmaja siellä erämaassa, se oli sen mukaan, kuin mitä
        hän, joka puhui Moshen kanssa, käski tekemään; sen kaltaisuudessa, jonka hän osoitti.
        Ja sitä, tätä ilmestysmajaa meidän isämme kantaenkin veivät, Jeshuan kanssa, sille maalle, jonka
        Jumala antoi heille olemaan se perintöosa niiltä kansakunnilta, jotka hän ajoi pois heidän edestään, ja
        Tämän mukaan dasvid alko kyselee asuuko se seura huoneella ja salomon rakensi sille temppelin
        Se, joka löysi armot Jumalan edessä ja kysyi, että voisiko Jakob’n Jumala olla ilmestysmajassa.
        Voi kovaniskaisia, ja sydämissään ympärileikkaamattomia, ja kuuliaisuudessanne te nousette koko
        Sillä millaista profeettaa teidän isänne eivät vainonneet ja tappaneet niistä, jotka ennen tutkivat

eli daavid ja salomon alko rakentelee jumalalle temppeleotä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli daavid ja salomon alko rakentelee jumalalle temppeleotä

daavid alko kyselee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

daavid alko kyselee

kai se ry sit vaan näyttelee toimi tilaa jossa pidetaan seuroja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kai se ry sit vaan näyttelee toimi tilaa jossa pidetaan seuroja

kun sille ei voi huoneita rakentaa vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja te otitte vastaan sen kirjoitetun sanan enkelien käskyn kautta, ettekä sitä pitäneet.
        Ja kun he olivat kuulleet nämä, he täyttyivät sieluissaan raivolla, ja kiristelivät hampaitaan häntä
        vastaan.

• Anonyymi

Ei Jumalan valtakunta ole tyhjällä ry:llä enkä ole kuullut uskovaisten opettavan niin. Toki Jumalan valtakunnan kansalaisia kokoontuu usein rauhanyhdistyksille seuroihin, mutta myös koteihin, kirkkoihin ja ulkotiloihin telttoineen ja asuntovaunuineen. Enimmäkseen siionin ostolauma kuitenkin on hajotettuna vuorille ja laaksoihin ihmisten keskelle.

• Anonyymi

ei uskovainen voi asua talossa jumala ei viihdy käsin tehdyissä sinäkin raukka olet pois poikennut ihmisen koti on taivas alla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei uskovainen voi asua talossa jumala ei viihdy käsin tehdyissä sinäkin raukka olet pois poikennut ihmisen koti on taivas alla

Pitää olla lämmintä vaatetta ja nukkua puun alla

• Anonyymi

Se valtakunta on vielä perustamatta. Kilpistyi siihen kun Jeesus pantiin ristille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      46
      2542
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      51
      2068
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      2006
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      52
      1739
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      149
      1534
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1206
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      935
    8. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      916
    9. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      913
    10. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      908
    Aihe