Yksi vanha Matti uskovainen ystäväni (nimi muutettu) kysyi, eikö ole kristityn mieli se, että pääsenkö minä raukka taivaaseen. Joutunenko helvettiin, kaikki sen kyllä osoittaisi
Mitenkäs nykyään - seuroissa lauletaan tunteettoman nopeasti ja pääasia että ollaan uskomassa, joukossa mukana ja sanotaan jumalanterveet
Mattikin aikanaan ummisti silmänsä tälle maailmalle, enkä ole minä eikä kukaan muukaan tohtinut hänen autuuttansa epäillä
Autuudestaan vuorenvarma
8
140
Vastaukset
Jeesusken mukaan et pääse Taivaaseen, koska siellä ei ole fiksumpiakaan, Jeesus laukuun ottamatta, johon Jeesus itse vastaa;
Nimeä ei tarvitse edes muuttaa, joten Joh. 3:13 KukaanEI OLE NOUSSUT TAIVAASEEN, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika- Anonyymi
Tuo oli 2000 vuotta sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli 2000 vuotta sitten.
Niin oli, ja se on niitä ainoita Raamatun dokumetteja josta voi jotain päätellä, ja argimenttina se;
Apt 1; 9 Kun hän oli sanonut tämän, he näkivät, kuinka hänet otettiin ylös, ja pilvi vei hänet heidän näkyvistään.
10 Ja kun he Jeesuksen etääntyessä vielä tähysivät taivaalle, heidän vieressään seisoi yhtäkkiä kaksi valkopukuista miestä.
11 Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
12 Silloin he lähtivät tuolta vuorelta, jota kutsutaan Öljymäeksi ja joka on lähellä Jerusalemia, sapatinmatkan* päässä. He palasivat Jerusalemiin- Anonyymi
Eikä kukaan ole noussut taivaisiin, paitsi hän, joka tuli alas taivaista, se ihmisen poika – Hän, joka on taivaissa
Ja samoin kun Moshe korotti käärmeen erämaassa, samoin tulee Ihmisen Poika korotetuksi.
ihmisen poika pienellä ja ihmisen poika isolla oliko tämä viittaus johonkin toiseen - Anonyymi
Ei vielä, mutta sitä kohti kilvoitellaan: "Juoksen kohti maalia saavuttaakseni voittajan palkinnon, pääsyn taivaaseen. Sinne Jumala kutsuu Kristuksen Jeesuksen omat." (Fil. 3:14.)
- Anonyymi
Jeesuksen kanssa ryövärikin pääsi paratiisiin.
- Anonyymi
se oli kylläkin hyvän tekijä "jumalan pyhä varas"
- Anonyymi
rahalla pääsee taivaaseen kun vain tunkee seteleitä neulansilmään paljon dollareitakin... sillä tavoin ujutat ja kääeit niitä pieniksai ja sitten niin neulansilmästä niitä sisään, kuin kolehtikin. silloin pääsee taivaaseen.
rahalla pääsee taivaaseen ja hevoseella pääsee, autokin kulkee, mutta Volvo-auto: minä vierin, pyöein ja vierin, kuin pyörä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293125- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu71132- 58981
- 70959
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu169889Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66850Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794