Kansanedustaja voi vaihtaa puoluetta, mutta PS vaihtoi koko etupiirinsä.
Se jätti 600000 äänestäjäänsä kuin nallin kalliolle ja siirtyi ajamaan toisen etupiirin
etuja.
Erikoinen tapaus
35
399
Vastaukset
- Anonyymi
Älä demari valehtele. Minä äänestän jatkossakin.
- Anonyymi
Moni muu ei!
Olet niitä, joita aina kusetetaan!
- Anonyymi
No jos uskonto on kymppi ja matikka .5.niin siitävain! .
- Anonyymi
Halla-aho?
- Anonyymi
Halla-aho?
- Anonyymi
Kenttähän oli vielä mitä suurimmassa määrin vanhavennamolaista tosin niitä yritettin vasaroimalla saada pois paikoiltaan
- Anonyymi
Halla-aho ei kaapannut persuja, koska oli ps-kenttäväen kanssa samoilla linjoilla vaan, koska tarvitsi käyttöönsä puolueen, jolla olisi kannatus valmiina. Hän jutteli kentälle, mitä nämä halusivat kuulla päästäkseen valtaan.
Halla pääsi käymään vallan tuntumassa, mutta haaveet yli 50%:n kannatuksesta ja persujen ihanneyhteiskunnan toteuttamisesta jäivät unelmaksi. Jatkossa kannatus% on, kuten pienpuolueelle kuuluukin.
- Anonyymi
Halla-ahon ja Purran yritys todella kiinnostava.
Jo ennen persujen historiallista takinkääntöä Suomessakin on puhuttu, kuinka äänestäjän kuluttajansuoja on puutteellinen, mutta nykypersut veivät suojattomuuden aivan uudelle tasolle.
Ajatelkaapa on kokoomus olisi vaalien jälkeen hylännyt raharikkaat eturyhmänsä ja kääntynyt vasemmistoliiton asianajajaksi. 😲
Hyvin moni äänestäjä koki persujen vaalipetoksen henkilökohtaisena loukkauksena. Nämä äänestäjät eivät koskaan palaa ps-äänestäjiksi millään puheilla tai tempuilla.- Anonyymi
"Ajatelkaapa on kokoomus olisi vaalien jälkeen hylännyt raharikkaat eturyhmänsä ja kääntynyt vasemmistoliiton asianajajaksi. 😲"
Tämä vertaus havainnollistaa hyvin PS:n häikäilemättömän takinkäännön ja kummallisinta
on, että suuri osa PS:n kannattajista kannattaa edelleen PS:ää. - Anonyymi
"Ajatelkaapa on kokoomus olisi vaalien jälkeen hylännyt raharikkaat eturyhmänsä ja kääntynyt vasemmistoliiton asianajajaksi. 😲"
Tämä vertaus havainnollistaa hyvin PS:n häikäilemättömän takinkäännön ja kummallisinta
on, että suuri osa PS:n kannattajista kannattaa edelleen PS:ää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ajatelkaapa on kokoomus olisi vaalien jälkeen hylännyt raharikkaat eturyhmänsä ja kääntynyt vasemmistoliiton asianajajaksi. 😲"
Tämä vertaus havainnollistaa hyvin PS:n häikäilemättömän takinkäännön ja kummallisinta
on, että suuri osa PS:n kannattajista kannattaa edelleen PS:ää.PS:n kannattajat ovat jotain "juuttaan pökiöitä". Ne eivät ymmärrä mitään
tapahtuneesta. - Anonyymi
Sattui olemaan Orpo, joka omi puolueelleen arvot joita käytti tekosyynä potkia osaltaan Halla aholaiset oppositioon Sipilän hallituksesta. Jotka otti omaan hallitukseensa ajamaan arvoja joita vastusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattui olemaan Orpo, joka omi puolueelleen arvot joita käytti tekosyynä potkia osaltaan Halla aholaiset oppositioon Sipilän hallituksesta. Jotka otti omaan hallitukseensa ajamaan arvoja joita vastusti.
Orpo ei aikoinaan hyväksynyt fasisteja hallitukseen. Kumpi myöhemmin
muuttui Orpo vai fasistit, kun fasistit 2023 kelpasivatkin hallituskumppaniksi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattui olemaan Orpo, joka omi puolueelleen arvot joita käytti tekosyynä potkia osaltaan Halla aholaiset oppositioon Sipilän hallituksesta. Jotka otti omaan hallitukseensa ajamaan arvoja joita vastusti.
Orpo ei aikoinaan hyväksynyt fasisteja hallitukseen. Kumpi myöhemmin
muuttui Orpo vai fasistit, kun fasistit 2023 kelpasivatkin hallituskumppaniksi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo ei aikoinaan hyväksynyt fasisteja hallitukseen. Kumpi myöhemmin
muuttui Orpo vai fasistit, kun fasistit 2023 kelpasivatkin hallituskumppaniksi ?Siksihän se Halla-aho teidän rotuoppia julistavat fasistit puolueestaan pihalle potki. Minkä jälkeen Orpon levitti Halla-aholaisille punaisen maton mitä pitkin saapua hänen hallitukseensa.
- Anonyymi
2023 Perussuomalaiset ei ajanut vaalien alla niitä muutoksia, joita hallitus nyt edistää.
Puolue päinvastoin linjasi työntekijäjärjestö SAK:n kyselyssä muun muassa vastustavansa lakko-oikeuden rajoittamista.
Toiseksi suurin hallituspuolue Perussuomalaiset vaati talouspoliittisessa ohjelmassaan vaalien alla, että työmarkkinoiden joustavuutta tulee vastaisuudessakin kehittää yleissitovien työehtosopimusten puitteissa.
Niin kääntyi takki ja kesämekko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ajatelkaapa on kokoomus olisi vaalien jälkeen hylännyt raharikkaat eturyhmänsä ja kääntynyt vasemmistoliiton asianajajaksi. 😲"
Tämä vertaus havainnollistaa hyvin PS:n häikäilemättömän takinkäännön ja kummallisinta
on, että suuri osa PS:n kannattajista kannattaa edelleen PS:ää.Kyse on jostakin Tukholma -syndroomaan vastaavasta sairaustilassta jossa potilas ei ymmärrä että siltä sahataan jalkaa
- Anonyymi
espoo ,espoo , espoo miten niin kun omasta mielestä mamutus menee 🤣
- Anonyymi
Vantaallakin se on "melko" hyvässä vauhdissa, vaikka persut ovat hallituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaallakin se on "melko" hyvässä vauhdissa, vaikka persut ovat hallituksessa.
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
Monenkos raiskarin tai kovia rikoksia tehneen, ei Suomen kansalaisen on saanu tämä jallituskombo palautettua sinne minne kuuluukin, tilastoja ja faktaa kiitos.
Eikä mitään lässytystä edellisistä hallituksista, eikös agenda ja mandaatti ollut ainakin Persuilla tehdä asialle jotain?- Anonyymi
Ihme kyllä vassarimediat julkisti kuinka PS on poistanut ennätysmäärän mamuja maasta ulos mutta niistä sinä sinimustia fanittava Soi nisti antipersuKOPIOKONE et kirjoita satoja avauksia massapostauksineen. 😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme kyllä vassarimediat julkisti kuinka PS on poistanut ennätysmäärän mamuja maasta ulos mutta niistä sinä sinimustia fanittava Soi nisti antipersuKOPIOKONE et kirjoita satoja avauksia massapostauksineen. 😁😁
Älä valehtele. Mikään valtamedia ei ole uutisoinut persujen tuollaisista aikaansaannoksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme kyllä vassarimediat julkisti kuinka PS on poistanut ennätysmäärän mamuja maasta ulos mutta niistä sinä sinimustia fanittava Soi nisti antipersuKOPIOKONE et kirjoita satoja avauksia massapostauksineen. 😁😁
Persupölö taas kaljapäissään nähnyt VASSARIN🤣
Edustaja voi lähteä persuista, mutta persuus ei lähde edustajasta. Kun on tartunnan kerran saanut, niin puolueen vaihto ei auta. Siitä ei pääse koskaan eroon vaikka itse haluaisi.
- Anonyymi
Totta. Persulahkolaisuus seuraa henkilöä hautaan asti, loikkikoon tai siirtyilköön hän vaikka kuinka puolueesta toiseen. Sama koskee myös Isä Timoa, joka haaveilee loikasta SMP:n pahimman vihollisen kepun sylikoiraksi.
- Anonyymi
Tämän hallituksen aikana on tehty pitkästä aikaa ulkomaalaisvalvontaa. Sen seurauksena yli 1300 ihmistä on palautettu kotimaahansa kun ovat olleet laittomasti suomessa.
- Anonyymi
Olisiko laittaa linkki virallisiin tilastoihin aiheesta? Jotain vakuuttavampaa kuin persujen sana.
- Anonyymi
"Valvontaa" on tehty joka vuosi. Joka vuosi Suomesta on palautettu 1500-2300
ulkomaalaista. Ainakin ennen persuhallitusta.
- Anonyymi
Anonyymi
2025-08-06 08:55:59
UUSI
https://www.suomenuutiset.fi/vaestonvaihto-ei-ole-salaista-tai-teoreettista-vaan-julkista-kaytantoa-sanoi-teemu-keskisarja-ja-nyt-ajatuspaja-kertoo-miksi-niin-oikeisto-kuin-vasemmisto-haalii-suomeen-ulkomaalaisia/ videolla kerrotaan miten esim. espoolle kävi mamujen suhteen vaikutuksineen kaupungin talouteen.- Anonyymi
Persu-Pravda.
HAH HAH HAA !!!!!!!!!!! - Anonyymi
Suomen Uutisten juttuja ei kukaan normaalijärkinen lueskele.
- Anonyymi
Tuohon ei pysty kuin kierot persut.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644