Erikoinen tapaus

Anonyymi-ap

Kansanedustaja voi vaihtaa puoluetta, mutta PS vaihtoi koko etupiirinsä.
Se jätti 600000 äänestäjäänsä kuin nallin kalliolle ja siirtyi ajamaan toisen etupiirin
etuja.

35

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä demari valehtele. Minä äänestän jatkossakin.

      • Anonyymi

        Moni muu ei!
        Olet niitä, joita aina kusetetaan!


    • Anonyymi

      No jos uskonto on kymppi ja matikka .5.niin siitävain! .

      • Anonyymi

        Halla-aho?


      • Anonyymi

        Halla-aho?


    • Anonyymi

      Kenttähän oli vielä mitä suurimmassa määrin vanhavennamolaista tosin niitä yritettin vasaroimalla saada pois paikoiltaan

      • Anonyymi

        Halla-aho ei kaapannut persuja, koska oli ps-kenttäväen kanssa samoilla linjoilla vaan, koska tarvitsi käyttöönsä puolueen, jolla olisi kannatus valmiina. Hän jutteli kentälle, mitä nämä halusivat kuulla päästäkseen valtaan.

        Halla pääsi käymään vallan tuntumassa, mutta haaveet yli 50%:n kannatuksesta ja persujen ihanneyhteiskunnan toteuttamisesta jäivät unelmaksi. Jatkossa kannatus% on, kuten pienpuolueelle kuuluukin.


    • Anonyymi

      Halla-ahon ja Purran yritys todella kiinnostava.

      Jo ennen persujen historiallista takinkääntöä Suomessakin on puhuttu, kuinka äänestäjän kuluttajansuoja on puutteellinen, mutta nykypersut veivät suojattomuuden aivan uudelle tasolle.

      Ajatelkaapa on kokoomus olisi vaalien jälkeen hylännyt raharikkaat eturyhmänsä ja kääntynyt vasemmistoliiton asianajajaksi. 😲

      Hyvin moni äänestäjä koki persujen vaalipetoksen henkilökohtaisena loukkauksena. Nämä äänestäjät eivät koskaan palaa ps-äänestäjiksi millään puheilla tai tempuilla.

      • Anonyymi

        "Ajatelkaapa on kokoomus olisi vaalien jälkeen hylännyt raharikkaat eturyhmänsä ja kääntynyt vasemmistoliiton asianajajaksi. 😲"

        Tämä vertaus havainnollistaa hyvin PS:n häikäilemättömän takinkäännön ja kummallisinta
        on, että suuri osa PS:n kannattajista kannattaa edelleen PS:ää.


      • Anonyymi

        "Ajatelkaapa on kokoomus olisi vaalien jälkeen hylännyt raharikkaat eturyhmänsä ja kääntynyt vasemmistoliiton asianajajaksi. 😲"

        Tämä vertaus havainnollistaa hyvin PS:n häikäilemättömän takinkäännön ja kummallisinta
        on, että suuri osa PS:n kannattajista kannattaa edelleen PS:ää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ajatelkaapa on kokoomus olisi vaalien jälkeen hylännyt raharikkaat eturyhmänsä ja kääntynyt vasemmistoliiton asianajajaksi. 😲"

        Tämä vertaus havainnollistaa hyvin PS:n häikäilemättömän takinkäännön ja kummallisinta
        on, että suuri osa PS:n kannattajista kannattaa edelleen PS:ää.

        PS:n kannattajat ovat jotain "juuttaan pökiöitä". Ne eivät ymmärrä mitään
        tapahtuneesta.


      • Anonyymi

        Sattui olemaan Orpo, joka omi puolueelleen arvot joita käytti tekosyynä potkia osaltaan Halla aholaiset oppositioon Sipilän hallituksesta. Jotka otti omaan hallitukseensa ajamaan arvoja joita vastusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattui olemaan Orpo, joka omi puolueelleen arvot joita käytti tekosyynä potkia osaltaan Halla aholaiset oppositioon Sipilän hallituksesta. Jotka otti omaan hallitukseensa ajamaan arvoja joita vastusti.

        Orpo ei aikoinaan hyväksynyt fasisteja hallitukseen. Kumpi myöhemmin
        muuttui Orpo vai fasistit, kun fasistit 2023 kelpasivatkin hallituskumppaniksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattui olemaan Orpo, joka omi puolueelleen arvot joita käytti tekosyynä potkia osaltaan Halla aholaiset oppositioon Sipilän hallituksesta. Jotka otti omaan hallitukseensa ajamaan arvoja joita vastusti.

        Orpo ei aikoinaan hyväksynyt fasisteja hallitukseen. Kumpi myöhemmin
        muuttui Orpo vai fasistit, kun fasistit 2023 kelpasivatkin hallituskumppaniksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo ei aikoinaan hyväksynyt fasisteja hallitukseen. Kumpi myöhemmin
        muuttui Orpo vai fasistit, kun fasistit 2023 kelpasivatkin hallituskumppaniksi ?

        Siksihän se Halla-aho teidän rotuoppia julistavat fasistit puolueestaan pihalle potki. Minkä jälkeen Orpon levitti Halla-aholaisille punaisen maton mitä pitkin saapua hänen hallitukseensa.


      • Anonyymi

        2023 Perussuomalaiset ei ajanut vaalien alla niitä muutoksia, joita hallitus nyt edistää.

        Puolue päinvastoin linjasi työntekijäjärjestö SAK:n kyselyssä muun muassa vastustavansa lakko-oikeuden rajoittamista.

        Toiseksi suurin hallituspuolue Perussuomalaiset vaati talouspoliittisessa ohjelmassaan vaalien alla, että työmarkkinoiden joustavuutta tulee vastaisuudessakin kehittää yleissitovien työehtosopimusten puitteissa.

        Niin kääntyi takki ja kesämekko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ajatelkaapa on kokoomus olisi vaalien jälkeen hylännyt raharikkaat eturyhmänsä ja kääntynyt vasemmistoliiton asianajajaksi. 😲"

        Tämä vertaus havainnollistaa hyvin PS:n häikäilemättömän takinkäännön ja kummallisinta
        on, että suuri osa PS:n kannattajista kannattaa edelleen PS:ää.

        Kyse on jostakin Tukholma -syndroomaan vastaavasta sairaustilassta jossa potilas ei ymmärrä että siltä sahataan jalkaa


    • Anonyymi

      espoo ,espoo , espoo miten niin kun omasta mielestä mamutus menee 🤣

      • Anonyymi

        Vantaallakin se on "melko" hyvässä vauhdissa, vaikka persut ovat hallituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaallakin se on "melko" hyvässä vauhdissa, vaikka persut ovat hallituksessa.

        Mene töihin juuttaan pökiö!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Monenkos raiskarin tai kovia rikoksia tehneen, ei Suomen kansalaisen on saanu tämä jallituskombo palautettua sinne minne kuuluukin, tilastoja ja faktaa kiitos.
      Eikä mitään lässytystä edellisistä hallituksista, eikös agenda ja mandaatti ollut ainakin Persuilla tehdä asialle jotain?

      • Anonyymi

        Ihme kyllä vassarimediat julkisti kuinka PS on poistanut ennätysmäärän mamuja maasta ulos mutta niistä sinä sinimustia fanittava Soi nisti antipersuKOPIOKONE et kirjoita satoja avauksia massapostauksineen. 😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme kyllä vassarimediat julkisti kuinka PS on poistanut ennätysmäärän mamuja maasta ulos mutta niistä sinä sinimustia fanittava Soi nisti antipersuKOPIOKONE et kirjoita satoja avauksia massapostauksineen. 😁😁

        Älä valehtele. Mikään valtamedia ei ole uutisoinut persujen tuollaisista aikaansaannoksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme kyllä vassarimediat julkisti kuinka PS on poistanut ennätysmäärän mamuja maasta ulos mutta niistä sinä sinimustia fanittava Soi nisti antipersuKOPIOKONE et kirjoita satoja avauksia massapostauksineen. 😁😁

        Persupölö taas kaljapäissään nähnyt VASSARIN🤣


    • Edustaja voi lähteä persuista, mutta persuus ei lähde edustajasta. Kun on tartunnan kerran saanut, niin puolueen vaihto ei auta. Siitä ei pääse koskaan eroon vaikka itse haluaisi.

      • Anonyymi

        Totta. Persulahkolaisuus seuraa henkilöä hautaan asti, loikkikoon tai siirtyilköön hän vaikka kuinka puolueesta toiseen. Sama koskee myös Isä Timoa, joka haaveilee loikasta SMP:n pahimman vihollisen kepun sylikoiraksi.


    • Anonyymi

      Tämän hallituksen aikana on tehty pitkästä aikaa ulkomaalaisvalvontaa. Sen seurauksena yli 1300 ihmistä on palautettu kotimaahansa kun ovat olleet laittomasti suomessa.

      • Anonyymi

        Olisiko laittaa linkki virallisiin tilastoihin aiheesta? Jotain vakuuttavampaa kuin persujen sana.


      • Anonyymi

        "Valvontaa" on tehty joka vuosi. Joka vuosi Suomesta on palautettu 1500-2300
        ulkomaalaista. Ainakin ennen persuhallitusta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Persu-Pravda.

        HAH HAH HAA !!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Suomen Uutisten juttuja ei kukaan normaalijärkinen lueskele.


    • Anonyymi

      Tuohon ei pysty kuin kierot persut.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe