Älä huoli mies, en välttämättä ole ihan niin sekaisin mitä annan ymmärtää. Onko se hyvä vai huono asia ja kenelle, se selvinnee 😉
Kyllä semisti kiinnostaa että mikä tän koko rumban tarkoitus on
41
386
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ymmärtäisit vaan antaa niin kaikki olisi hyvin. 😉
- AnonyymiUUSI
Ei tässä iässä enää jaksa
- AnonyymiUUSI
Jaa silläkö siitä kaikesta perättömien puheiden jauhamisesta ois päässy? Huono diili ku ois joutunu tekemään seppukun, eli MIEKKAAN hyppäämisen kunniaitsemurhan merkeissä
- AnonyymiUUSI
"Riku"n varojenkeruu? ;)
-sivusta- AnonyymiUUSI
Minä luulen että sinä pallero kaivat verta nenästä en tiiä ketä yllytät
- AnonyymiUUSI
Tän tarkoitus on pelastaa tää maapallo tuholta ja me hoidetaan se. Se tarkoittaa hyvää meidän kansalle, et meil ois hyvä elää ja kaavaa tääl. Päästtääis nois tavoista eroon❤️🔥💫🙏✨🪽❤️
- AnonyymiUUSI
🪐
- AnonyymiUUSI
Lopeta heti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta heti
Hienoa yksäri että jaksat pitää palstaa pystyssä ölisemällä laskuhumassa tälle palstaäijän emojihologrammille
- AnonyymiUUSI
Omalla kohdallani kävi niin etten pitänyt varaani ja ne hyppäsivät kelkkaan ja kirjoittivat uudelleen sen osan historiasta, josta eivät edes tienneet mitään. Itse asiassa heitä ei ollut edes olemassa tuolloin, ja heitä auttoivat minulle läheiset ihmiset sotkemalla pääni, ja menin vuosia nukkumaan kyyneleet silmissä, eräänlaisena elävänä kuolleena.
- AnonyymiUUSI
Kun ottaa kaiken huomioon niin uskon.
- AnonyymiUUSI
Kauramaito auttaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
PS. Sanoinhan. 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
PS. Sanoinhan. 🤣
Pää ei vaan kestäny sitä kun sanoi. Ei vaan kestäny.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
PS. Sanoinhan. 🤣
Niin sanoit. Pakko se on uskoa kyllä 🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pää ei vaan kestäny sitä kun sanoi. Ei vaan kestäny.
Ei kampaajat sitä päähän kaada. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se olikin Spandex-apina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
haistakaa paska, mä olen mä kuitenkin. aika raskasta ja tunnelissa viime 15 vuotta menty. kuivilla ollaan ja nyt joskus ollaan mukaviakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
haistakaa paska, mä olen mä kuitenkin. aika raskasta ja tunnelissa viime 15 vuotta menty. kuivilla ollaan ja nyt joskus ollaan mukaviakin.
👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se olikin Spandex-apina.
Nii et teil on sitte joku laiton koe-eläin/viruslabraki ihan jo olemassa?
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kaiken sinä ylimielinen puupää kuvittelet ottavasi huomioon tämän palstaäijän stoorien tai minkään perusteella? T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entäs parturit- mistäpä sinä sen tietäisit kun ei mitään untuvaa kasva missään, mitä juhlallisesti käydä poistattamassa
- AnonyymiUUSI
oikeestaan mitään tarkoitusta, en ole mitään suhteilua edes halunnut, vaan halunnut olla rauhassa yksin. en ole muiden tunteista tiennyt, omani erääseen naiseen hetki sitten nousi. jotain probleemia käyttäytymisessä. varmaan kiva nainen. voi olla että katson tämän kortin. pärjään kyllä hyvin omissa oloissanikin. auttelen heikompia kun tarvitsevat.
- AnonyymiUUSI
Ainoa mitä minä haluan on parisuhde ikäiseni miehen kanssa. Elämääni voi tulla vain ja ainoastaan yksi uusi ihminen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa mitä minä haluan on parisuhde ikäiseni miehen kanssa. Elämääni voi tulla vain ja ainoastaan yksi uusi ihminen!
Pekastako nyt puhut pölö, tuo haistakaa paska piti tulla tämän alle. *pus kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pekastako nyt puhut pölö, tuo haistakaa paska piti tulla tämän alle. *pus kuitenkin.
😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😘
Tykkään kyllä, itsestään huolehtivista. varmaan kiva muija kun sille päälle sattuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään sinun ajatuksesta ja haluan samaa. Kerroitpa mukavasti. Kiitos.
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään tarkoitusta. Millään. On hölmöä kuvitella mitään muuta.
- AnonyymiUUSI
Niinpä luovuta jo saarnamies
- AnonyymiUUSI
Yhden onni on toisen epäonni. Sanovat ettei muka olisi nollasummapeli. Tuskin. Joka vuosi tulee aikoja jolloin odottavaa ei totisesti palkita. Ehkä olosuhteet eivät sitten sallineet taaskaan. Ja oma syvien virtojen tuntemus alkaa saada etsimään turvallisempia reittejä. Yksin, tuntemattomia tapahtumia, onnettomuuksia, velvollisuuksia, sosiaalista saastaa, ja siinä sitä on. Onko väärin istua sivussa vaikka haluavat hyvää tekevää seuraa. Väärin, jos ei halua tietää mitään koko jupakasta. Muistuttavat yhä aika ajoin miten ehdotuksensa voisivat olla suureksi avuksi jatkamiseen parhaalla mahdollisella tavalla siitä minkä sotkivat yrittäessä itse parhaan taitonsa mukaan oppia uimaan elämänsä leveässä virrassa. Vain pysyä poissa mutta nuo tavallaan vaativat olemaan kanssaan. Päivästä toiseen. Jos antaa minkään sijan pitävät sitä sitten heti paikksnaan. Jos ei lähde kaikkeen tähän mukaan voisi riittää energiaa pysymiseen pinnalla. Sillä menneisyys ei koskaan katoa vaikka menisi kuinka hyvin mutta se mikä on varmistettava on oma nykyhetken rauha. Ettei uppoa.
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä ystävät!
- AnonyymiUUSI
Varmaan samba ja rumbabi, jatketaan töitä.
- AnonyymiUUSI
En ole epäillyt hetkeäkään etteikö sinusta löytyisi aimo annos myös tervejärkisyyttä vaikket aivan ole löytänytkään paikkasi maailmassa. Tai maailma nähnyt arvoasi. Asiat ei taida olla kellekään sitä mitä niiden ajattelee olevan. Vaativat useimmiten totuttelua. Mutta epävarmuus herättää huomiota, ja voi olla pahasta. Kun kohtaa tuntemattoman katseen on viestin oltava yksiselitteinen. Muuten voi joutua leikin keskelle missä saa teeskennellä yhtä sun toista selvitäkseen, parhaassa tapauksessa. Tässä maailmassa missä monia kohdellaan kuin automaatteja jotkut saattavat pitääkin ihmisyyden pilkahduksista ovatpa sitten vaikka vähän kiusallisiakin omia ääriään etsivälle sielulle Parempi kuin ei mitään. Vakavasti ottamalla kuitenkin voi olla kovin vaikea tietää mistä edes aloittaa. Jos asiat ovat olleet sekaisin monta vuotta jo lähtöpisteen löytäminen on kuin yrittäisi selvittää mistä iho alkaa. Ainoa mikä selvää että se on kietoutunut ympärille, joskus hieman tiukemmin kuin haluaisi. Selvästikin on tapahtunut joitakin virheitä. Pahoja sellaisia. Sen huomaa jo pelkästään katsomalla sinua.
- AnonyymiUUSI
Mitä virheitä?
- AnonyymiUUSI
Mitä virheitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä virheitä?
Saitko sinä palstaäijän oikolukija jonkun sortin euforian taas? Ammu ittes vaikka
- AnonyymiUUSI
Kaikki ei ole siltä miltä näyttää, kuten sudet lampaiden vaatteissa
- AnonyymiUUSI
Miksi edes annat ymmärtää olevasi sekaisin? Kuvitteletko, että se on jotenkin viehättävää?
- AnonyymiUUSI
Miksi sinä kuvittelet että tälle palstaäijälle avautuminen on jotenkin viehättävää, typerä mies? T naiselta hyppää jo molokkiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä kuvittelet että tälle palstaäijälle avautuminen on jotenkin viehättävää, typerä mies? T naiselta hyppää jo molokkiin
Vihaan tätä mul keroa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815