Laadukas hotellihuone Helsingissä

Aleksi

Olen aikeissa varata hotellihuoneen hääyötäni varten Helsingissä. Mistä hotellista loytäisin laadukkaan ja persoonallisen huoneen tai sviitin?
Olen valmis satsaamaan tähän vaikka hieman enemmänkin kunhan vain rahalle saa myös vastinetta.
Onko jollain kokemusta siitä että kuinka pitkään hääsviitssä saa olla. Voihan olla että juhlista ei malta lähteä ajoissa ja hotelliin tullaan vasta aamuyöllä. Olisi ikävää jos sitten ei saisi seuraavana päivänä rentoutua rauhassa. Onko kokemuksia?

6

1770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eelia

      Normaali check out on 12.00. Jotkut hotellit antavat lisämaksusta 2 tuntia extraa. Googlaa hotellit.

    • ...

      on hotelli Grand Marina, josta löytyy hieno kaksi kerroksinen sviitti, jossa ikkunat merelle päin. Tuttavani saivat olla siellä häitten jälkeisenä päivänä klo 15 asti veloituksetta..

    • syksyllä tahdotaan

      Kallis mutta laadukas ja persoonallinen on varmaankin Kämp. Hyvin suosittu hääyötä viettävien keskuudessa. Heillä on myös mahdollisuus myöhäiseen huoneenluovutukseen. Itse etsin pääkaupunkiseudulta romanttista hotellihuonetta ja kaikki muut hotellit on rempattu bisnestyyliin hyvin ankeiksi tai moderneiksi. Kämp tuntui jäävän ainoaksi vaihtoehdoksi. Varausta emme ole tehneet sillä rupesimme vakavasti miettimään mökkivaihtoehtoa. Siinä säästäisi helposti useamman satasen häämatkalla kulutettavaksi ja koska juhlapaikka pitää olla siivottu sunnuntaina klo 12 mennessä niin eipä siellä hotellilla ehtis loikoilemaankaan.

    • nabagulliainen

      Minä vietin hääyöni SAS-hotelli Plazassa Helsingissä, sviitti oli todella ihana, laadukas ja oli upeaa päästä hääsaunaan aamulla. Kylppäri ja saunaosasto oli kaunista modernia mosaiikkilaattaa, lattialämmitys jne. Huoneessa oli tuoreita kukkia odottamassa.
      Check-out oli hääyötä viettäville automaattisesti klo 15.00 eli ihan sopivasti. Huonepalvelusta tilasimme hotellin tarjoaman samppiksen lisäksi aamiaisen huoneeseen-se tuotiinkin sovitulla kellonlyömällä oven taakse kärryissä:o)Suosittelen...

    • me ollaan aateltu

      Kämp ehdottomasti on ajatuksissa sillä harvoin pääsee nauttimaan hulppeista puitteista ja huoneen luovutus vasta myöhään.

    • sonic74

      Plaza-suite on varmasti kokemuksen arvoinen.
      huonetta voi pitää klo 15 asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe