Nolasit itsesi

Anonyymi-ap

Et pelkästään minun silmissä, vaan jos katselet ympärillesi, huomaat kyllä.

26

483

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

En ajattele näin. Ajattelen että jokaisella on omat ongelmansa ja kompurointinsa. Toiset esittävät paremmin kun toiset. Toisista näkyy nousut ja laskut kiinaan saakka. Minä olen aina tulistunut nopeasti silloin saattaa lentää vattu jos toinenkin.

• Anonyymi00003

Ei se ikinä ole sen häpeä jolle valehdellaan jne. vaan juuri sen joka teki niin.

• Anonyymi00004

Juu kissani vähä mulkoilee kyllä. 😳

• Anonyymi00005

On laaja kaveripiiri ja ei oo tuota ongelmaa!
      j

• Anonyymi00006

Jos olisi noin niin tuskin täällä olisit

• Anonyymi00012

Ei kyllä ole minullakaan ongelmaa. En voi sille mitään jos toisella osapuolella on ongelma mua kohtaan..
        Kavereita riittää. Ei siihen mitään giggelin tyrkyttäjää tarvi.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei kyllä ole minullakaan ongelmaa. En voi sille mitään jos toisella osapuolella on ongelma mua kohtaan..
        Kavereita riittää. Ei siihen mitään giggelin tyrkyttäjää tarvi.

Minulle se on ollut iso ongelma niin kuan kuin se on jatkunut! En ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa, enkä tule koskaan olemaankaan!

• Anonyymi00008

Kyllä vain olen sairaalloisen mustasukkainen. Edelleen. Ehkä ikuisesti,

• Anonyymi00009

Joojoo, voidaanko vaihtaa jo levyä 🫴🏻 💿

• Anonyymi00010

Hyvä. 🤝🫶 Pääsin eroon jo viime kesänä. Mahtavaa! Mutta kyl sunkin ois pitäny päästää irti. Eikä alkaa stalkkaamaan. Se on rikos.
      Ja normaali tervejärkinen sanoo suoraan. Ei tänne. Että semmoinen. Olet kyllä melkoisen nolo itsekin ja sen tietää pian kaikki kun jäät kiinni.

• Anonyymi00015

Kuka stalkkaa ja ketä 🫢 Ketkä kaikki ja kuka jää kiinni?

• Anonyymi00011

Huh. Onneksi pääsin sinusta jo vihdoinkin eroon. 🤝💃💃💃🌞

• Anonyymi00013

Runq

• Anonyymi00016

En kyllä mitenkään. 😄 ajatelkoot kukin mitä haluaa jos muuta ei ole. Naiselta

• Anonyymi00017

olenn siis oikea ihmispska.

kun miettii : ahmimishäiriö, paniikkihäiriö, kaksisuuntainen mielialahäiriö traumaperäinen sellainen, rajatila epävakaapersoonallisuushäiriö. olen jumissa näissä. kuolema tuntuu helpottavalta ajatukselta. mutta mulla on syitä minkä vuoksi en pysty luovuttaa. fyysiset ’vaivat’ kin kulkevat mukana. olen kuin kapinen koira. näytän kauhealta. en pysty nukkumaan melkein edes lääkkeillä. :( elämäni on vain selviytymistä. :( mietin jo teininä että tapan itseni kun häpesin kaikkea ja siitä vielä vuosia tämän jälkeen kaikki se kautta rantain muistuttelu. tuntuu kuin minut yrittettäisiin ajaa väkisin kuolemaan.

• Anonyymi00018

en uskalla tutustua ihmisiin enää edes netissä. saatika että päästäisin heitä koskaan elämääni. rakastan sitä paitsi edelleen ihmistä joka ei rakasta minua. taisi vain pilkata ja pitää jonakin laastarina/taakkana kaikki kuljetut vuodet. tuntuu että murenin palasiksi lattialle enkä saa itseäni enää kasattua mitenkään.

• Anonyymi00019

kaikki puhuu vain että hanki elämä mutta se ei tosiaankaan ole helppoa kun kaikki muu pelottaa paitsi kuolema.

• Anonyymi00021

miksi maailman pitää olla näin jumalattoman musta kokoajan? miksi ei voisi olla edes yhtä päivää helppo olla?

• Anonyymi00022

vedellyt niin vtun syvissä jo pitkän aikaa…. yli kymmenen vuotta ainakin,. hetkittäisiä onnistumisen tunteita sisältä tyhjä olo ja työnnön kaikki lopulta vtun kauas elämästäni Aina sama kaava

• Anonyymi00023

kierrän samaa kehää päivästä toiseen ja silppuan mieltäni mikään ei kevennä

• Anonyymi00024

paitsi musiikki jota haluisin tehdä mutta siinäkin olen onnettoman pska missään enonnistu

• Anonyymi00025

tyhmä olen kun saapas tuntuu että en selviä en osaa mitään en osaa edes kokata vttu

• Anonyymi00026

mikään ei innosta ennen innosti perus elämän askareet nykyään mietin että hyi vttu mitä hel vettiä kaikki tämä pska en saa otetta mistään jokainen tilanne menee ohi

• Anonyymi00027

mietin jälkeenpäin etten ollut hereillä puhuin ohi suuni vastailin tyhmästi elin taas liikaa ego minässä ja olin ylimielinen vttupää

• Anonyymi00028

vaikka inhoan itseäni

• Anonyymi00029

kaikessa olen niin yli ampuvan messissä ja kikseissä ja jos en aina tavoitakkaan niitä samoja kiksejä itken miten tässä näin kävi mietin tunneyhteyttä liikaakin enkä osaa edes muodostaa sitä koska olen kertakaikkisen kujalla! en pysty treffailla en pysty mitään!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      129
      4100
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      190
      3887
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      29
      2616
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2402
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2173
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1756
    7. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1382
    8. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1353
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1281
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      36
      1069
    Aihe