Mikä ihmeen kauhea meteli kuuluu ahvenistolta ,eikö se kuitenkin ole luonnonsuojelualuetta ? . Olen vastikään muuttanut paikkakunnalle ja asunnonnmyyjä sanoi että aivan vieressä on ahveniston ulkoilualue ja asuinalue on yksi hämeenlinnan hiljaisemmista alueista ja nyt tuo korvia riipivä jylinä kuuluu asuntooni ,olen jo reilun parinkymmenen vuoden ajan tottunut ottamaan tasan klo 13 iltapäivä nokoset ja nyt tuon kaamean melun johdosta olen joutunut jättämään nokoset tältä päivältä väliin ,eikö poliisi voi tehdä asialle mitään vai onko heillä muka tärkempää tekemistä.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Mikä meteli siellä oli?
- Anonyymi
Ei siellä juuri enää meteliä kuulu, ennen kuului, kun melurajat ja -taso olivat MOOTTORIRADALLA jotain aivan muuta.
- Anonyymi
Palstan aloittaja on ...... ......todellakin.
- Anonyymi
Saa ajatella omilla aivoillaan kun, jos on moottorirata vieressä. Holy smoke on ihan jees.
- Anonyymi
Palstan aloittajalle. Miksi tulit Hämeenlinnaan nariseen jostakin metelistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43582Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435