Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
Koetko sä mitään
58
891
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se todellista? Kannataako tässä mieltään osoittaa vai pitääkö suunsa vain kiinni.
- Anonyymi
asiallinen kysymys poistettiin eli uusiksi. Oletko sinä kommentin kirjoittaja ap? Vai luenko väärin, jos tuntuu menevän vähän vastapalloon tämä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asiallinen kysymys poistettiin eli uusiksi. Oletko sinä kommentin kirjoittaja ap? Vai luenko väärin, jos tuntuu menevän vähän vastapalloon tämä?
Se on vaa "kyläpäälikkö", joka kuvittelee jonkun haluavan 'keskustella' niitten kans... :D
-en ap enkä ed - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaa "kyläpäälikkö", joka kuvittelee jonkun haluavan 'keskustella' niitten kans... :D
-en ap enkä edSä et edes kuulu tähän alotukseen lähe menee
- Anonyymi
Oletko taas se tumma syyllistäjänainen?
- Anonyymi
En ole olen blondi ja narsisti kaikki rakastaa minua
- Anonyymi
Minulla on only fansissa 78000 seuraajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole olen blondi ja narsisti kaikki rakastaa minua
Eli olet se tumma narsisti joka on kateellinen blondille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole .En osallistu keskusteluun s24
Tumma nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö sä syyllistää jotain muuta porukkaa täällä vai onko kaikki niikusta sua vastaan vai mitä sä sitä suutas siellä auot h*ro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etä kaikki tummat naiset on sun apajilla vai? Herää nyt vtu jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole .En osallistu keskusteluun s24
Tumma nainen.En minäkään osallistu. Se blondi vaihtaa peruukkia sen kun kerkee. Sama virne aina naamalla ja luule, ettei tunnisteta. Aina eri auto./ Sivujen sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö sä syyllistää jotain muuta porukkaa täällä vai onko kaikki niikusta sua vastaan vai mitä sä sitä suutas siellä auot h*ro!
Lueppa itse tuosta niin huomaat kuka se haukkujahor0 on
- Anonyymi
Mitä olen tehnyt?
- Anonyymi
olit turhan janonen
- Anonyymi
Ja sä oot kuulemma nii pätevä, ettei oma postilooras riitä mihinkä! ;)
-tilituli122 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä oot kuulemma nii pätevä, ettei oma postilooras riitä mihinkä! ;)
-tilituli122en ymmärrä olen nepsy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ymmärrä olen nepsy
Nepsyt ei varmaa koe syyllisyyttä itsekään, ni miks ne peräänkuuluttais sitä toisilta?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nepsyt ei varmaa koe syyllisyyttä itsekään, ni miks ne peräänkuuluttais sitä toisilta?
-sivustaKyllä tuntee, jotkut heistä ovat myös erityisherkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaNo se on kyllä aikalailla just näin sanoo tää nepsy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se on kyllä aikalailla just näin sanoo tää nepsy
Jotkut nepsyt ovat empaatteja.
- Anonyymi
Selitä ensin, mitä sulle on tehty?
- Anonyymi
Itse olit ns.toinen nainen ja hyväksyt sen
- Anonyymi
😄toi muija on ihan se kaste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄toi muija on ihan se kaste
Ropposia jaossa vai? Pelkkään kuvitelmaa! :D
-sivusta
- Anonyymi
Täh? Ai mää vai? Siis toinen nainen?! Ei oo todellista 😂 tai mistäpä tuon varmaksi tietää.. No, aina ei voittaa eikä hopija ei oo häpijä😅
- Anonyymi
Hulkki kaivaa Voitton sakin muitten kauhoilla vaikka toisten haudoista. Näköjää. ;)
-sivusta
- Anonyymi
En tunne mitään olen narsistinen persoona.
- Anonyymi
Ei kait se koe. Se jakaa persettään.
- Anonyymi
En tunne
- Anonyymi
Eikä anneta. :D
-sivusta
- Anonyymi
Nyt menee tämä mun kohdalta ohi.
Ollut lomalla joka loppui ja tarkennuksena.
Omat kommentit mennyt ketjuihin jotka sivuaa musiikkia tai viimerksi pari kommenttia Jyväskylän ralleihin.
Kenen kanssa suhteilit ei tietoa. - Anonyymi
Kyl mä koen syyllisyyttä siitä, että mä flirttailin hänen kanssaan, enkä pystynyt selvittämään välejä.
- Anonyymi
Älä suotta. Itse olen vastuussa siitä että annoin luvan uskoa jotain mikä oli liian hyvää ollakseen totta. Toivon ettet muistele minua pahalla.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä suotta. Itse olen vastuussa siitä että annoin luvan uskoa jotain mikä oli liian hyvää ollakseen totta. Toivon ettet muistele minua pahalla.
-sivustaMeidän tapauksessa mä kyllä rakastuin, mutta asiasta olisi pitänytvpystyä puhumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän tapauksessa mä kyllä rakastuin, mutta asiasta olisi pitänytvpystyä puhumaan.
Sama, eikä se kyllä mihkään kadonnutkaan. Yritän kyllä parhaani, jos se on sinun tahto. Edellisen kysymyksen kaltaista sinun ei kuitenkaan tarvitse minulta pelätä, anteeksi vielä siitä.
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Mä oon nainen.
- Anonyymi
Olisinkin ollut kyse jostain kerran flirtistä, niin olis ollut mahdollista vielä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän tapauksessa mä kyllä rakastuin, mutta asiasta olisi pitänytvpystyä puhumaan.
Nuo muut ei ollut minulta. Halusin tosiaan jutella, koska tiesin että kertomatta jättäminen kaduttaisi enemmän kuin mikään muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö sinun tunteet ohi?
Halusin vielä sanoa, että omat tunteet oli puhtaita. Minulla ei ollut mitään tarkoitusta leikkiä, pelata, tai mitä muita termejä tuollaiselle onkaan. Uskoin aidosti että olisin voinut tarjota sinulle jotain hyvää, niin hassulta kuin se saattaa kuulostaakkin.
-sama kuin tuossa aiemminkin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin vielä sanoa, että omat tunteet oli puhtaita. Minulla ei ollut mitään tarkoitusta leikkiä, pelata, tai mitä muita termejä tuollaiselle onkaan. Uskoin aidosti että olisin voinut tarjota sinulle jotain hyvää, niin hassulta kuin se saattaa kuulostaakkin.
-sama kuin tuossa aiemminkinkorjaus: *on ei oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sama kuin tuossa aiemminkinEi mennyt ohi. Mä oon vielä rakastunut häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt ohi. Mä oon vielä rakastunut häneen.
Heräsin taas ikävään. Et tiedä kuinka paljon kaipaan häntä ja kuinka haluaisin olla hänen lähellä.
Hän sanoi tuossa yksi aamu että oli väsynyt, koska oli herännyt vasta tunti sitten. Halusin sanoa, että olen väsynyt, koska hän herätti minut monta tuntia sitten. Sen sijaan ihmittelin kuinka hän ehti ajoissa.
Rakastan myös.
- Anonyymi
Outoa kaipaamista! Ohi!
- Anonyymi
Ohi. Ei hän ole täällä. Mutta jos olisi niin en varmaankaan tunne. En yleensä loukkaa ketään tahallisesti. En saa siitä mitään iloa. Niin en ole häntäkään loukannut enkä vahingoittanut enkä mitenkään yrittänyt aiheuttaa harmia. Päinvastoin hsluaisin olla hänelle avuksi.
- Anonyymi
Teuvolta Martalle?
- Anonyymi
Bensarahaa vastaanko? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensarahaa vastaanko? :D
Naapuriapua ei kaivata nyt.
- Anonyymi
En oo tehny mitään. Älä vähättele omaa osuuttasi.
- Anonyymi
Sekoitti tahallaan ettei voi tuntea?
- Anonyymi
En koe mitään sun suhteen
- Anonyymi
Kaikki on tehty vaan uskottavuuden tunnetta jäi.
- Anonyymi
Koetko sinä, vastakysymyksen ap: lle, etkö tehnyt mitään;)
- Anonyymi
Tangoonkin tarvitaan kaksi.
- Anonyymi
Nimi
- AnonyymiUUSI
Humigosan, Humigosan. On nimi tytön jota yhä rakastan...
- AnonyymiUUSI
Enpä lähde tällä kertaa näppejäni polttamaan oot liian https://youtu.be/A1GrJWlB4o4?si=UgIM5mibbmIQZHwx
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282683- 911034
- 58891
- 66865
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26837Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.64787Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75714Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708