Lähetin viestin

Anonyymi-ap

ja sain vastauksen 22.7. Eikö tästä ole jo liian pitkä aika? Sait ikävöimään, mutta en sitä sinulle kerro. Rakkaus ei ole kadonnut.
Naiselta miehelle

18

283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehelle?

• Anonyymi

Lue aloitus

• Anonyymi

Onko naiselta?

• Anonyymi

Lue aloitus

• Anonyymi

Viestin lähetti johonkin

• Anonyymi

Niin, näin tämä naisia esittävä setä kertoili ja sinä juonnat tästä tälle oletetulle yleisölle syystä että? Noloa

• Anonyymi

Muuta tiettia ei sitten ole

• Anonyymi

Jos vastasi viestiisi, niin eikö silloin ole sun vuoro kirjoittaa taas vuorostaan?

• Anonyymi

En voi kirjoittaa kaipaavani, en vaan voi. Kommentoin kyllä viestiä viimeiseksi.. tavallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi kirjoittaa kaipaavani, en vaan voi. Kommentoin kyllä viestiä viimeiseksi.. tavallaan.

Eli kuittasit jollain hymiöllä? Se on piste lauseen loppuun eikä kutsu enempään kommunikointiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kumma vimma sinulla naisia esittävä setämies on hakea huomiota näiltä..tapauksilta kirjoittamalla epäloogista kreikkalaista draamaa? En vaan voi vastata hänelle, joopa joo. Vähänkään fiksumpi ymmärtäisi ettei tässä kellariteatterissasi ole mitään järkeä, mutta sitähän kaikilla ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kuittasit jollain hymiöllä? Se on piste lauseen loppuun eikä kutsu enempään kommunikointiin.

Aina ei keksi muuta vastausta, jos edellinen vastaus näyttää myös keskustelun päätökseltä. Pelkään myös omia tunteitani häntä kohtaan. En halua taas toivoa turhaan, joten suojelen itseäni lyhyillä vastauksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kumma vimma sinulla naisia esittävä setämies on hakea huomiota näiltä..tapauksilta kirjoittamalla epäloogista kreikkalaista draamaa? En vaan voi vastata hänelle, joopa joo. Vähänkään fiksumpi ymmärtäisi ettei tässä kellariteatterissasi ole mitään järkeä, mutta sitähän kaikilla ei ole

Eikö tätä palstasetä höpötystä voisi lopettaa? Kun mielipiteesi ja tietosi on väärä. Pilaat kaikkien ketjut ja keskustelut. Ylläpitäjät voisivat puuttua tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tätä palstasetä höpötystä voisi lopettaa? Kun mielipiteesi ja tietosi on väärä. Pilaat kaikkien ketjut ja keskustelut. Ylläpitäjät voisivat puuttua tähän.

No ei muuta kun yrität ujeltaa sille ylläpidolle tästä aiheesta. Oletko se pölvästi joka neuvoi palstaäijän teatterissa ”naista” eli palstasetää alentuvasti, että kommentin voi ilmiantaa ylälaidasta? Kun se esitti kiusattua naista. Kertoo sinusta ihmisenä jos tällaiseen soopaan pitää eläytyä. T naiselta tämä. Olenko mielestäsi muuten joku muu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei muuta kun yrität ujeltaa sille ylläpidolle tästä aiheesta. Oletko se pölvästi joka neuvoi palstaäijän teatterissa ”naista” eli palstasetää alentuvasti, että kommentin voi ilmiantaa ylälaidasta? Kun se esitti kiusattua naista. Kertoo sinusta ihmisenä jos tällaiseen soopaan pitää eläytyä. T naiselta tämä. Olenko mielestäsi muuten joku muu?

Aika outo kommentti tuokin..
        Eipä paljon haittaa, miten minulle vastaat. En tosin ole setä enkä mies. En myöskään esitä mitään.
        Mietin vain, miksi tämä palstasetä asia on koko ajan täällä esillä? Enkä todellakaan tiedä kuka olet, enkä edes välitä.

• Anonyymi

Mulla on hassu kokemus enkä tiedä onko se totta vai unta.

Oma ikäinen nainen halusi tutustua minuun tästä päivästä reilu 30v sitten. Asia ei edennyt sen pidemmälle ulkopuolisten asioitten vuoksi. Ketään ihmistä ei viedä terveenä pedon suuhun.

Vuosituhannen vaihteessa, eli tästä päivästä 25v sitten sain viestin. Siis oikeasti en muista sainko sitä. En ainakaan vastannut siihen.

• Anonyymi

Oliko päivämäärä sama kuin tässä aloituksessasi, palstasetä?

• Anonyymi

Miksi tämä ikävä ei lopu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5288
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2078
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1280
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    Aihe