ja sain vastauksen 22.7. Eikö tästä ole jo liian pitkä aika? Sait ikävöimään, mutta en sitä sinulle kerro. Rakkaus ei ole kadonnut.
Naiselta miehelle
Lähetin viestin
18
283
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Lue aloitus
- Anonyymi
Onko naiselta?
- Anonyymi
Lue aloitus
- Anonyymi
Viestin lähetti johonkin
- Anonyymi
Niin, näin tämä naisia esittävä setä kertoili ja sinä juonnat tästä tälle oletetulle yleisölle syystä että? Noloa
- Anonyymi
Muuta tiettia ei sitten ole
- Anonyymi
Jos vastasi viestiisi, niin eikö silloin ole sun vuoro kirjoittaa taas vuorostaan?
- Anonyymi
En voi kirjoittaa kaipaavani, en vaan voi. Kommentoin kyllä viestiä viimeiseksi.. tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi kirjoittaa kaipaavani, en vaan voi. Kommentoin kyllä viestiä viimeiseksi.. tavallaan.
Eli kuittasit jollain hymiöllä? Se on piste lauseen loppuun eikä kutsu enempään kommunikointiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kumma vimma sinulla naisia esittävä setämies on hakea huomiota näiltä..tapauksilta kirjoittamalla epäloogista kreikkalaista draamaa? En vaan voi vastata hänelle, joopa joo. Vähänkään fiksumpi ymmärtäisi ettei tässä kellariteatterissasi ole mitään järkeä, mutta sitähän kaikilla ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kuittasit jollain hymiöllä? Se on piste lauseen loppuun eikä kutsu enempään kommunikointiin.
Aina ei keksi muuta vastausta, jos edellinen vastaus näyttää myös keskustelun päätökseltä. Pelkään myös omia tunteitani häntä kohtaan. En halua taas toivoa turhaan, joten suojelen itseäni lyhyillä vastauksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kumma vimma sinulla naisia esittävä setämies on hakea huomiota näiltä..tapauksilta kirjoittamalla epäloogista kreikkalaista draamaa? En vaan voi vastata hänelle, joopa joo. Vähänkään fiksumpi ymmärtäisi ettei tässä kellariteatterissasi ole mitään järkeä, mutta sitähän kaikilla ei ole
Eikö tätä palstasetä höpötystä voisi lopettaa? Kun mielipiteesi ja tietosi on väärä. Pilaat kaikkien ketjut ja keskustelut. Ylläpitäjät voisivat puuttua tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tätä palstasetä höpötystä voisi lopettaa? Kun mielipiteesi ja tietosi on väärä. Pilaat kaikkien ketjut ja keskustelut. Ylläpitäjät voisivat puuttua tähän.
No ei muuta kun yrität ujeltaa sille ylläpidolle tästä aiheesta. Oletko se pölvästi joka neuvoi palstaäijän teatterissa ”naista” eli palstasetää alentuvasti, että kommentin voi ilmiantaa ylälaidasta? Kun se esitti kiusattua naista. Kertoo sinusta ihmisenä jos tällaiseen soopaan pitää eläytyä. T naiselta tämä. Olenko mielestäsi muuten joku muu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei muuta kun yrität ujeltaa sille ylläpidolle tästä aiheesta. Oletko se pölvästi joka neuvoi palstaäijän teatterissa ”naista” eli palstasetää alentuvasti, että kommentin voi ilmiantaa ylälaidasta? Kun se esitti kiusattua naista. Kertoo sinusta ihmisenä jos tällaiseen soopaan pitää eläytyä. T naiselta tämä. Olenko mielestäsi muuten joku muu?
Aika outo kommentti tuokin..
Eipä paljon haittaa, miten minulle vastaat. En tosin ole setä enkä mies. En myöskään esitä mitään.
Mietin vain, miksi tämä palstasetä asia on koko ajan täällä esillä? Enkä todellakaan tiedä kuka olet, enkä edes välitä.
- Anonyymi
Mulla on hassu kokemus enkä tiedä onko se totta vai unta.
Oma ikäinen nainen halusi tutustua minuun tästä päivästä reilu 30v sitten. Asia ei edennyt sen pidemmälle ulkopuolisten asioitten vuoksi. Ketään ihmistä ei viedä terveenä pedon suuhun.
Vuosituhannen vaihteessa, eli tästä päivästä 25v sitten sain viestin. Siis oikeasti en muista sainko sitä. En ainakaan vastannut siihen.- Anonyymi
Oliko päivämäärä sama kuin tässä aloituksessasi, palstasetä?
- Anonyymi
Miksi tämä ikävä ei lopu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000