Halusin vaan kysyä ulkopuolisten mielipidettä tästä asiasta.Veljeni meni ulkomaille ja ihastui siellä tyttöön joka on 16 vuotias ja veljeni on 25 vuotias.Hän on aivan ihastunut tyttöön ja ei tee muuta kun vain puhuu tämän kanssa puhelimessa.minusta tämä on ihan järjetöntä koska ikäero on niin suuri ja tyttö on alaikäinen.veljeni haluaa mennä tytön kanssa naimisiin ja isäni kannnustaa häntä tässä asiassa,myös he haluavat pitää häät ulkomailla minne itse en halua mennä,mutta pelkään että isäni pakottaa minut lähtemään.mitä voisin tässä tilanteessa tehdä ?
Alaikäisen deittailu
Anonyymi-ap
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706814
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s343805- 643104
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187