Olisi kiva

Anonyymi-ap

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä toki molemmille vähän vaikeaa.

37

800

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etköhän sinä tiedä. Rakastan sinua ja haluan olla kanssasi mahdollisesti loppuelämän. Oliko kysyttävää? Vaikeaa? No jaa, kaikki selviää kyllä. Piste.

• Anonyymi

Tosi on ☝🏻-sivusta

• Anonyymi

Rakass ❤️

• Anonyymi

Oi liekkini,,oot niin oikeessa🔥❤️🔥

• Anonyymi

Minun puolesta ei tarvitsisi pitää mitään salassa, mutta haluan sua tosi paljon. Ihan milloin vaan olen valmis, jos haluat jotain. Ihan mitä vaan, milloin vaan. Yksi viesti tai kasvotusten vähän nykäiset hihasta. Olen valmis! 🥹

Mieheltä > Naiselle

• Anonyymi

Kyllähän tässä kipinöitä on, suuntaan ja toiseen. Miksi sitä kieltämään mikä on maailman luonnollisinta 😌😘
        /ap

• Anonyymi

Etköhän ole tehnyt aika selvää siitä kaikesta, mitä oli.

• Anonyymi

Miten niin?

• Anonyymi

Luulin aloittajaa mieheksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin aloittajaa mieheksi.

Aloittaja on nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on nainen

Ei ole, hän on muun sukupuolinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🐮🐄🐄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinähän olet yksinkeskusteleva aloittajasetä ikäänkuin kaksineuvoinen mitä tulee tähän palstatodellisuuteen

• Anonyymi

Vastaan tähän mitä aloituksesta tuli mieleen:

Sinusta/meistä? Kuka olet? Ketkä me?
      Anonyymien välillä ei ole mitään.
      Ei salattua, tykkäämistä, halua tai himoa.
      Aloittajalla voi olla vaikeaa. Minulla ei.

Kannattaa puhua jollekulle läheiselle tai ammattilaiselle ennemmin kuin kirjoittaa tänne ja kuvitella käsittelevänsä omia asioitaan jonkun ns. kaipaamansa kanssa.

• Anonyymi

Mielestäni valtava määrä kemiaa, jotain mitä en osaa sanoittaa. Sen mukana tulee kaikenlaisia tuntemuksia, joita en kehtaa tähän kirjoittaa.

Näyttää kuitenkin siltä että tämä on minun päässäni kaikki. En vain tunnu saavan sitä pois, vaikka hän antoi kyllä selkeästi ymmärtää ettei halua olla tekemisissä. On todella vaikea hyväksyä että se tunne, joka meidän välillä oli vain hetki sitten, ei olisi ollut aitoa.

• Anonyymi

On meidän välillä todellakin kemiaa, jotenkin niin samanhenkisiä ollaan ja olen sen sulle näyttänyt puheillani ja pienellä kauniilla eleellä viimeksi, mutta mutta se yksi asia jarruttaa😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On meidän välillä todellakin kemiaa, jotenkin niin samanhenkisiä ollaan ja olen sen sulle näyttänyt puheillani ja pienellä kauniilla eleellä viimeksi, mutta mutta se yksi asia jarruttaa😔

Niin mikä jarruttaa?

• Anonyymi

Isosti tykkään ja vähän myös himoitsen 💚💚💚💚💚

• Anonyymi

Nimi

• Anonyymi

Rakastan miestä, vaikeuksista huolimatta ❤️

• Anonyymi

Niin minäkin häntä sillä tavoin ❤️

• Anonyymi

Varattu mies

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko kertoa lisää tästä skeemasta, mitä yrität tuottaa tähän palstaäijän surulliseen aloitukseen? T naiselta

• Anonyymi

en ajattele mitään suhteiluita nyt… vaikka eksälle kusetankin että joku olisi… pitäähän se nyt koittaa esittää muutako mihkä rahkeet riittää. niihin kuwiin ja tunnelmiin. yötä

• Anonyymi

Pidän hänestä paljon, mutta vaikuttaa että hän haluaa olla omissa piireissään ja tuoda esille omaa paremmuuttaan ammattiryhmänsä edustajien kanssa. Itse ajattelen että kaikki ihmiset on tasa-arvosia ja rakkaus ei katso noita asioita jos rakkaus on todellista. Hän ei vaikuta kovin avarakatseiselta.

• Anonyymi

Jos toinen nostaa itsensä toisen yläpuolelle jatkuvasti niin ei se silloin ole tasa-arvoista. Menestyminen ja rikastuminen saattaa muuttaa ihmistä niin, ettei tavallisen ihmisen elämää osata enää arvostaa.

• Anonyymi

Se on fakta että yksipuolinen toisen palvonta ei ole tasa-arvoista. Palvontaa pitää saada vähintäänkin sama määrä takas. Jos oikeasti välittää jostain niin on sen valmis näyttämään. Jos ei ole valmis niin joku toinen on.

• Anonyymi

Itse näytit?
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse näytit?
        Sivusta

Yksipuolisuus ei kanna loputtomiin. Jossain vaiheessa se vain loppuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksipuolisuus ei kanna loputtomiin. Jossain vaiheessa se vain loppuu.

Mutta ehkä sitten on niin tarkoitettu. Jos kaikki on ollut alusta asti yksipuolista niin parempi antaa olla.

• Anonyymi
        UUSI

En ymmärrä tuollaista ajattelua. Että jos ei haluamaansa saa, niin sitten otetaan joku toinen. Itse en tyytyisi vähempään tai laimeampiin tunteisiin, ennemmin yksin.

• Anonyymi

ei ole yhtään mitään.

• Anonyymi

Rakkaus sokaisee. Ei edes tajua että tasapuolisuus on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista. Hyvä tajuta se ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi
      UUSI

mitä järkeä on suhteissa :/..en avaa ovia enää ikinä :/ ..

• Anonyymi
      UUSI

Kaikkea mitä aloituksessa mainittu mutta tahtoisin vain, että ei tarvisi olla salattua.
      mutta kun molemmat varattuja niin...

• Anonyymi
      UUSI

Pidän sinusta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      28
      2683
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1034
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      891
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      865
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      837
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      817
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      800
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      64
      787
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      714
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      708
    Aihe