Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli?
Hyvää yötä.
Mies muistatko kun näit
88
1753
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan, enkä sitä tänne kerro. Hyvää yötä!
- Anonyymi
Siellä missä nytkin.
- Anonyymi
Ei edes ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes ollut.
Strip clubilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Strip clubilla?
Rikoitko äipän säästöpossun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikoitko äipän säästöpossun?
En kun vein sen tupakat ja viinat ja isältä pöllin kortsut.
- Anonyymi
Sama paikka tosiaan. Onko siitä jo yli neljä vuotta?
- Anonyymi
Muistan tilanteen erittäin hyvin. Se oli miellyttävä yllätys.
- Anonyymi
Mikä siitä teki miellyttävän yllätyksen? 🤔
- Anonyymi
Tuskin muistaa, mutta ootellaan. Kauniita unia ja muista moukkuuttaa tyyny😘
- Anonyymi
Varmaan jossain kävelylenkillä.
- Anonyymi
Muistan. Menit jonkun toisen luo🙂
- Anonyymi
Muistan, jos olet hän.
- Anonyymi
V-baarissa näin ja ihastuin heti.
- Anonyymi
Kalastelet vain ett kaipaako täällä joku sua 🙄
- Anonyymi
Aika moni kaipaa mua ja mies tietää senkin☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni kaipaa mua ja mies tietää senkin☺️
Harhat?
- Anonyymi
Sinä taidat katkera kampela oikeasti kokea nämä palstaäijän keilat kalastelut juuri noin lapsellisesti kuin kuvaat ja mittailla maanisesti näiden humpuukialoitusten myötä pakkomielteen kohteesi nk suosiota tmv yhtä älykästä. Nämä pakonomsiset ajatukset on vain Sinun päässäsi. T naiselta tsemppiä sinne aikuislissun suppeaan maailmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhat?
Muista jaksaa tuksari pakertaa tätä naurettavaa alustusta palstaäijän avauksissa, että muut ois henkisesti yhtä soseessa kuin sinäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat katkera kampela oikeasti kokea nämä palstaäijän keilat kalastelut juuri noin lapsellisesti kuin kuvaat ja mittailla maanisesti näiden humpuukialoitusten myötä pakkomielteen kohteesi nk suosiota tmv yhtä älykästä. Nämä pakonomsiset ajatukset on vain Sinun päässäsi. T naiselta tsemppiä sinne aikuislissun suppeaan maailmaan
Pa pa palsta ha ha harhat mi mi miesten su su suosio ku ku kukaan ei halua sinua et kelpaa minnekään ja mitä skeidaa täältä on tullutkaan luettua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pa pa palsta ha ha harhat mi mi miesten su su suosio ku ku kukaan ei halua sinua et kelpaa minnekään ja mitä skeidaa täältä on tullutkaan luettua
Kohta yksäri alkaa piinata yypeetä ja bannituttaa kuten vanhoina aikona kun se sai marssitettua muita mukaan kommenttien vasikointiin
- Anonyymi
Joo muistan kyllä H.H
- Anonyymi
Takinkääntäjä!
-sivustanturvavyö
- Anonyymi
Muistan kyllä. Ei pysty unohtamaan.
- Anonyymi
Et vieläkään? Haluaisitko unohtaa? 🤔
- Anonyymi
Olikohan huoltoasema.
- Anonyymi
Jopas ansan taas viritit.
- Anonyymi
Niin- no katsoitko esim sinä asiaksesi kuvailla jotain miljöötä tälle palstaäijälle vai missä tämä palstaäijän miesten huomion kalastelun juonikkuus on? T naiselta
- Anonyymi
Olen miettinyt tätä ja saattaa olla, että näin hänet jo ennen kuin tavallaan kohtasin hänet virallisesti.
- Anonyymi
Näinpä. Mut se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Mut se siitä.
Muistaakseni hän käveli kaupungissa mäkeä alas ja minä kävelin vastaan katsellen hölskyntää. Kummallakin oli kiusaantunut ilme.
- Anonyymi
Kauniita unia blond
- Anonyymi
Blind blond
- Anonyymi
Ei todella blind.
- Anonyymi
Niinkö sää heikkoitsetuntoinen tykkäisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö sää heikkoitsetuntoinen tykkäisit?
Ny muuten meikä ymmärtää näiden palstasedän hömpänpömppäemojien menekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ny muuten meikä ymmärtää näiden palstasedän hömpänpömppäemojien menekin
Kuten mainittua, en usko että olemme samalla sivulla
- Anonyymi
Navetassa näin sut ammuli.
- Anonyymi
Sanonta kyylääjistä kuuluu myös että tuijotti ku sonni uutta navettaa. Lapin murretta kuvaa hyvinkin. Mm tänään kaks virkapukuista torilla, joita olisin mielelläni välineellistänyt sopivan henkilön osuessa kohdalle kailottaen semihäpäisten, että jos sulla oli virkavallalle asiaa niin siinä ois kaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanonta kyylääjistä kuuluu myös että tuijotti ku sonni uutta navettaa. Lapin murretta kuvaa hyvinkin. Mm tänään kaks virkapukuista torilla, joita olisin mielelläni välineellistänyt sopivan henkilön osuessa kohdalle kailottaen semihäpäisten, että jos sulla oli virkavallalle asiaa niin siinä ois kaksi
Kai sä pyysit ne johkin "yhtiö"kokoukseen turvaamaan selustaas? - Ai nii. Ethän sä mitää omista. ;)
-sivusta
- Anonyymi
Ulkomailla
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Kysyttävää,?
- Anonyymi
Ei minulla vielä dementiaa ole. 🤣
- Anonyymi
Hyvä👍🙂 olemme säästyneet vielä siltä
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että on
- Anonyymi
Nimet
- Anonyymi
Vähän riippuu kuka olet? Suomessa on yli viisi miljoonaa ihmistä.
- Anonyymi
Riparilla
- Anonyymi
luultavammin pyörätiellä punaisen talon likellä kesällä 23...
J<3L- Anonyymi
oot siis joku mun sen aikainen naapuri..huhhuh😅 :))) mökki_norjasta.di
- Anonyymi
Suojatiellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojatiellä
tai molemmilla
- Anonyymi
Koira tuli jäljessä ; )
- Anonyymi
Joutu hiljentämään vauhtia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutu hiljentämään vauhtia
pysähtymäänkin
- Anonyymi
Muistan, olin itse tuolloin siunatussa tilassa... Onpa siitä jo aikaa 🫢
- Anonyymi
Ai mies siunatussa tilassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mies siunatussa tilassa?
Ans kattoo oisko palstasedällä taas mitään piinaavaa ja graafista synnytyskertomusta joka alkaa se oli synkkä ja myrskyinen yö, sitten menin nääs trauma_terapiaan
- Anonyymi
Tulot?
- Anonyymi
Ihan ookoo perus + afterwork
- Anonyymi
Työmaalla vuosia sitten. m>n
- Anonyymi
2007 töissä en kiinnittänyt paljoa huomiota mutta pari vuotta tuosta niin olen ollut sinuun täysin lätkässä.
- Anonyymi
Täysin Kärpäslätkässä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin Kärpäslätkässä!
Näinkin voisi todeta
- Anonyymi
Muistan, siitä on jo aikaa mutta muistan ne tuntemukset. Huomatessani hänet nousi outo innostus kuin lapsella joka joululahjaksi toivoi jotain mielekästä ja tiesi pukin se myös hänelle tuovan, kuinka siitä ennen nukkumaan menoa haaveili ja kuinka se täytti ajatukset. Myöhemmin syntyi toive että hänet haluaa lähelleen, haluaa tutustua ja katsella hieman pidempää, kuunnella mitä hän puhuu ja minkälainen hän on oikeasti. Muistan myös hyvin elävästi hänen kasvonsa, niissä olevat hänestä muistuttavat kauniit erikoispiirteensä ja hänen ilmeikkyytensä, joka ajoittain paljastui pienissä hetkissä joita hän ei ehkä itse tiedostanutkaan, mutta katselijalle sai hämmentyneen ja miellyttävän hyvän olon aikaiseksi. Hän oli jollain tapaa älyttömän söpö "luonnonlapsi", tunteessa mukana ja paljon muutakin. Upein ja kaunein ihminen johon olen saanut hieman tutustua ja ihailla niin monia hyviä ominaisuuksia.
https://www.youtube.com/watch?v=HnmO1leDIp8&list=RDHnmO1leDIp8&start_radio=1 - Anonyymi
Hänen, naisen työpaikalla.
- Anonyymi
En nähnyt, koska oli jo pimeää. Sen suudelman muistan kuitenkin 🥰
- Anonyymi
Muistan sen kuin eilisen. Se oli 1924 Viipurin linnan länsiportilla.
- Anonyymi
Muistan. Samassa työpaikassa. Muistan ensinäkemätilanteen. Muistan tilanteen. Muistan asentosi ja mihin katsoit. Muistan varman olemuksesi. Vuosien takaa.
- Anonyymi
No mikset tykänny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikset tykänny?
Tykkäsin ja tykkään edelleen, vaikka en sitä näyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäsin ja tykkään edelleen, vaikka en sitä näyttänyt.
Miksi et näyttänyt?
- Anonyymi
Kuinka monen vuoden takaa?
- Anonyymi
Riippuu ketä tarkoitetaan kyllä ulkonäön yleensä muistan miltä on tuolloin näyttäny nimeä en välttis edes tiedä kun en ole yleensä kysynny kun ei omiin tapoihin ole kuulunu kun kahtella
- Anonyymi
Muistan kuin eilisen päivän. Tavattiin Lahdessa Thaihieronnassa. Olit juuri tullut alalle ja kokeneempana aloin opettaa sinua. Se oli himoa ensisilmäyksellä.
- Anonyymi
Tuo on hienoa kuulla. Thai-hierojina on niin harvoin miehiä!
- Anonyymi
Sen yhteisen tutun luona.
- Anonyymi
Edessäni kerran.
- Anonyymi
Samassa paikassa missä ensimmäisen kerran.
- Anonyymi
Ensimmäisen ja viimeisen kerran.
- Anonyymi
Ala-aulassa. Lähes kaaduit mun syliin 🤗
- Anonyymi
Turussa
- Anonyymi
muistan, ihana ilta.
https://www.youtube.com/watch?v=Yd-_39kwQVk&list=RDYd-_39kwQVk&start_radio=1
- - Anonyymi
Junassa
- Anonyymi
Kun oltiin lapsia. Rakkautta ensisilmäyksellä. Mutta tapahtui jotain minkä vuoksi hän ei enää tullut meille kylään.
- Anonyymi
Lounaspaikan tiskin takana aivan ihastuttava pieni kokoinen nainen täysin mustassa vaatetuksessa.
- Anonyymi
Muistan kyllä, kävin itseasiassa samassa paikassa eilen, nojailin samaan pystypöytään kuin silloinkin. Sinua mietin siinä😒ja sitä jaksatko vihata koko loppuelämäsi minua?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231850Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531691- 301423
- 691103
- 501022
- 53880
- 49861
- 23860
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j21760