Siis Hunni Jassi
Janni Hussi eli
12
270
Vastaukset
- Anonyymi
Janni on kaunis:3. sivusta
- Anonyymi
Mutta sinä olet ruma rotanraato
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä olet ruma rotanraato
joojoo mä ny olen rähjä janniin verrattuna ihan siis mitätön 🤣 vaikuttaa terävältä mitä nyt somesta tiiän ja kasvot on ku enkelillä virheettömät :3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joojoo mä ny olen rähjä janniin verrattuna ihan siis mitätön 🤣 vaikuttaa terävältä mitä nyt somesta tiiän ja kasvot on ku enkelillä virheettömät :3
Maha-Jutti voi olla nyt mustis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maha-Jutti voi olla nyt mustis
höpöhöpö kehua voi ja pitää ventovieraitakin välil kosk trolleja on läjäpäin 🙂🙂🙂🦵🏼🦶🏻
- Anonyymi
Tämä oli merkittävä henkilö:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Jan_Hus- Anonyymi
Lyly (janhus) on havupuiden reaktiopuuta, joka muodostuu kallistuneiden runkojen ja oksien alapinnoille. Lyly on tummaa, painavaa ja kovaa puuta, jonka vuosilustot ovat keskimääräistä vahvempia.
- Anonyymi
Huttila de Jassi
- Anonyymi
Tortut huussiin
- Anonyymi
Jannun Husut, hunnun jasut.
- Anonyymi00015
Ottaisin Jannin autiolle saarelle mukaan. Uskon että hän on niin fiksu että keksisi keinon millä päästä pois autiolta saarelta mitta en haluaisi lähteä, olla vaan siellä Jannin kanssa. Syödä viinirypäleitä ja juustoa ja juoda viiniä ja nukkua lusikkansa Jannin kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3802490IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk731925- 1541479
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141316Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021221Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48985- 90904
- 71872
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44870- 28843