Aikuiset määrää että oppilailta otetaan kännykät pois oppituntien ajaksi.
Mitta..entäpäs aikuiset itse? Kuinka moni ja kuinka paljon aikuiset itse käyttää kännykkää tai muuta älylaitetta TYÖAIKANA päivittääkseen Facebookkia yms sos.mediaansa tai selaa jotain omia juttujaan netistä?
Kännykät kieltoon kouluissa
11
196
Vastaukset
- Anonyymi
No se on kyllä eri asia. Lasten kohdalla on kyse keskittymisestä opetukseen ja yleisen järjestyksen säilymisestä luokassa.
Ei se häiritse muita jos omassa työhuoneessaan välillä vilkaisee omaa puhelintaan. Ja työpuhelin pitää olla auki aina työaikaan.- Anonyymi
Niin niin mutta jos tuöpuhelinella tai tietokoneella hoidetaan omia asioita esim Facebookia käydään selaamassa tms niin se ei ole oikein, se vie työaikaa. Tämä on verrattavissa oppilaiden kännykän käyttöön opetusaikana.
- Anonyymi
Nyt laitetaan jokaiselle naaperolle älykello ranteeseen,se saa piippailla jatkuvasti oppitunnilla.
- Anonyymi
Älykello myös pois. Jos ei anna niin larytakepillä sormille niin että tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykello myös pois. Jos ei anna niin larytakepillä sormille niin että tuntuu.
Larytakeppi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Larytakeppi?
Etkö tiedä minä tuo on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä minä tuo on?
Etkö tiedä minä tuo on????? Nyt en ymmärrä tuotakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä minä tuo on????? Nyt en ymmärrä tuotakaan.
Karttakepillä sormilles sinua tietämätöntä 💁🏼♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karttakepillä sormilles sinua tietämätöntä 💁🏼♀️
Nykyään selfiekeppi hoitaa karttakepin tehtävät.
- Anonyymi
Ei taija olla koko karttakeppiä nykyajan koulussa. Taitaa olla semmoset laser valot jolla osoittelevat taululle.
- Anonyymi
Kyllä oppitunnilla ei saa räplätä kännykkää. Se kun piippaa niin heti pitää rueta räpläämään, Koulussa opiskellaa, ei vahdata että kukas se nyt viestii, teeä missäs oot.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981825- 1221819
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987