Leiväpaahtimen kokoinen akkukäyttöinen purnukka, joka mainoksen mukaan tekee 5 x viileämpää ilmaa kuin tavallinen tuuletin?
Onko se vain huijaus? Ilmankostutin? Ei tuossa pienessä apparaatissa voi olla mitään läähdytyskennoa.
Mikä on tämä "Freezvix kannettava ilmastointilaite" ?
10
3650
Vastaukset 10
- Anonyymi
Olenkin jo odottanut koska tällä ilmiömäisellä ja turhalla laitteella aletaan palstaa aktivoimaan...
- Anonyymi
Minä puolestani odotin, kuinka nopeasti palstan vänkyrä kommentoi kysymystäni.
- Anonyymi
Minä puolestani odotan millaiseksi humoristiksi tällaisesta laitteesta aloituksen tekijä paljastuu..
- Anonyymi
Huumorintaju on kyllä koetuksella tuollaisten palstahäiriköiden vuoksi.
- Anonyymi00008
Vastaava Temussa n. 20€
- Anonyymi00010
Jäähdytysteho ei vakuuta. Onko vain ilmankostutin?
- Anonyymi00011
Täyttä huijausta!
- Anonyymi00012
Ihan tarpeellinen laite, koska on moraalisesti väärin antaa tyhmien ja herkkäuskoisten pitää rahansa.
- Anonyymi00013
Pitää olla suuri älykkö jos vaikkapa sillä 20 eurolla meinaa ostaa "ilmastointilaitteen"
- Anonyymi00014
Temuporukka kuvittelee olevansa suuria älykköjä, "miksi maksaa enemmän?"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398