No nyt on lämmin tuuli tuonut Kajaaniin tummia uroita useita ja varmaan ilman papereita. Sitä se kuuma keli aiheuttaa. Lentolippuja takaisin afrikkaan. Taloyhtiön rappuunkin on pesiytynyt muutamia. Tulisipa pakkaset jo taas.
Tummia paperittomia Kajaanissa taas.
17
337
Vastaukset
- Anonyymi
Mieskauneutta ja toimintakykyä me naiset täällä Kajaanissa kaipaamme. Etelän urokset tuovat tervetulleen tuulahduksen.
- Anonyymi
Ja N-sankkerin.
- Anonyymi
Nainen voi olla kaunis ja mies voi olla komea!! Ei sanoja voida käyttää erilaisissa merkityksissä ja tarkoituksissa vaan niillä pyritään siihen, että voidaan Esim. Siirtää vastuuta jonnekin muualle, joka EI ole TOTTA!!! Siis sellaisia ihmisiä EI kiinnosta Mikä on Totta ja Mikä EI!!! Sellaiset ihmiset elävät Sairaassa Maailmankatsomuksessa!!! 2. Esim. Joku ollaan Raiskattu ja Rikos ei selviä ja Rikoksen sisältö muuttuu pelkästään erilaisiin sanoihin erilaisissa merkityksissä ja tarkoituksissa ja sekä, että uhri ja tekijä haetaan jostain muualta mielikuvia käyttämällä, kun ollaan rikoksen tekijän puolella ja kaikki tämä tapahtuu VESIPÄILLÄ siten, että ovat rikoksen uhrin SELÄN takana Rikosta muuttelemassa ja mitätöimässä, ettei rikosta olisi tapahtunutkaan vaikka TOTUUS on täysin ERILAINEN niin kyllä asia on niin, että tuollaiset VESIPÄÄT pitäisi laittaa JOUKKOHAUDAN eteen TELOITETTAVAKSI sarjatulella Suoraan PÄÄHÄN ja VATSAAN reikiä täyteen ilman minkäänlaisia OIKEUKSIA!!! Ja tämän jälkeen todetaan, että OIKEUS tapahtui!!! 🖤👽🖤👽🖤👽💯☝️✍️❤️👽❤️ KYLLÄ!!!
- Anonyymi
Tuolla ne liikuntapuistossa touhullevat ja pelaavat keltainen paita tai liivi päällä. Ei hätää.
- Anonyymi
Sinun elämäsi on siitä huonontunut,,,,vai????????
- Anonyymi
Kyllä paskaloisia riittää.
- Anonyymi
Tämähän se on punavihreiden märkä uni, kun pääsevät ratkomaan työttömyyttä tuomalla tänne lisää työttömiä ulkomailta ja samalla uusia äänestäjiä puolueilleen. Painoivat vaaliesitteitäänkin viime vaaleissa arabiaksi.
- Anonyymi
Älä päästä niitä uimarannalle.
- Anonyymi
Pelkkiä oletuksia paperittomuudesta, kuhan arvelet. Voihan se olla että sullakaan ei oo papereita, ei edes huussissa
- Anonyymi
Joo naapurustossa notkuu yks . Jälkeläisiäkin löytyy.
- Anonyymi
Hyviä ovat ainakin sikiämään. Yhtenäkin päivänä Kajaanin Kauppakadulla tumma nainen työnteli kaksostenvaunuja, ympärillä juoksenteli puolikymmentä käkkäräpäätä ja jo oli eturessu täysi eli uusia suomalalsia tulossa!
- Anonyymi
Eikös ole pelkästään hyvä, että väestö lisääntyy?
Kajaani on kuihtuva kylä muutenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ole pelkästään hyvä, että väestö lisääntyy?
Kajaani on kuihtuva kylä muutenkin.Kyllähän se hyvä on, mutta kyllä niiden pitää elättää itsensä ja maksaa valtion kassaan veroeuroja. Asia on ikävä kyllä juuri päinvastoin.
- Anonyymi
Olen aivan varma, että vv. 1939-1944 kun isämme tappelivat Kannaksella, niin he eivät tapelleet sen vuoksi, että itsenäisen Suomen jossain vaiheessa sitten asuttavat Lähi-Idän ja Afrikan pikisilmät ja käkkäräpäät. Kyllä he halusivat puolustaa suomalaisten Suomea!
- Anonyymi
Persuista on paljon Kelan listoilla samoin ovat pakolaisetkin. Siksi heitä ei tänne kaivata, nolottaa seisoa samassa jonossa. Pakolaisissa isoja miehiä voivat tyrkkiäkkin rapulaisia.
- Anonyymi
"sama kaiku on askelten" - hyvin pysytään "ruotsin tiellä"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d47b6aed-a494-4c94-81d6-6c98fcdf695e
https://yle.fi/a/74-20176686 - Anonyymi
Syövät halal leipää paskaa valkoista uimahalleis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040