ikävä Sinua. läheisyyttäsi, nauruasi, laulujasi, Sinua.
Tule jo takaisin, lähemmäks ja iholle!
Odotan Sinut!
Mullon edelleen
3
155
Vastaukset
- Anonyymi
Ai että kun voi muistella lämmöllä aidosti mukavien ihmisten seuraa. Jos molemmat ovat introvertteja persoonia niin ihmissuhde voi jäädä toteutumatta. Itsekin olen sellainen. Mahdollisuuksia olisi ollut tarjolla kun vain olisi riittänyt rohkeus niissä tilanteissa.
Introvertti on kai itsessään hurjan rohkea, pitää päänsä ja jättää mahdollisuudet käyttämättä. Silti hän voi olla hyvinkin syvääkinsyvempi ja persoonallisempi Ihmisenä. Hänen (Sinun) luonteenpiirrettäsi pitää kunnioittaa, eiks:) mutt erakkomaisuus ei välttämättä ole hallitsevaa jatkuvasti? Kyllähän se rohkeus punnitaan, yhteisissä hetkissä, totta!
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Introvertti on kai itsessään hurjan rohkea, pitää päänsä ja jättää mahdollisuudet käyttämättä. Silti hän voi olla hyvinkin syvääkinsyvempi ja persoonallisempi Ihmisenä. Hänen (Sinun) luonteenpiirrettäsi pitää kunnioittaa, eiks:) mutt erakkomaisuus ei välttämättä ole hallitsevaa jatkuvasti? Kyllähän se rohkeus punnitaan, yhteisissä hetkissä, totta!
Toiseen ihmiseen täytyy vain jotenkin päästä tutustumaan syvemmin. Alkuvaihe on hankalin. Sen jälkeen se on helppoa. Minua ei edes jännittänyt olla erään seurassa vaikka pidin hänestä kovin 😊.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904