Aiheuttivat miehen kuoleman. Mistä nimet löytyvät? Julkista tietoa kai?
Tasoristeyksen poistosta valittaneiden nimet näkyviin!
25
346
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kai se mies nyt aiheutti sen ihan itse. Vaihtikin on ollut aika kova. On voinut räplätä samalla puhelinta eikä tajunnut et on tulossa juna
Ja ton risteyksen sais oikeesti sulkee kokonaan ja järjestää liikenne muuta kautta- Anonyymi
Vaikuttaa että maanomistajat ja valittajat yrittävät pestä käsiään. Syytetään onnettomuuden uhria. Onnettomuuden syy oli, ettei paikkaan ole tehty alikulkua.
- Anonyymi
Ei kai tuosta onnettomuudesta voi ketään muuta syyttää, kuin kuskia itseään, niin surullinen kuin tapaus onkin. Ei tuon parempaa ja turvallisempaa tasoristeystä ole missään. Jotkut ihmiset vaan kuolevat ennen aikojaan ja se on joku luonnon laki. Jos ei tasoristeysonnettomuudessa, niin siten hukkuvat juhannuksena sepalus auki, tai jotenkin muuten...
- Anonyymi
Aloittajan nimi?????
- Anonyymi
Se tie on ollut siinä 1840-luvulta tärkeänä pohjois-etelä suunnan kulkuväylänä kartoissa. Rautatie tuli myöhemmin.
Mellilässä on paljon vaarallisempi ylikäytävä johon on muistini mukaan ensimmäiset määrärahat annettu jo 1980. Joku toinen poliittinen ryhmä suuntasi ne Keski-Suomeen Pekkarisen kotikylään.
Seuraavat määrärahat, joita puolusti Haavisto, Ala-Nissilä, Kiviranta ja jopa Kanerva tuli muutama vuosi myöhemmin. Ne pakko-ohjattiin Auraan ylilääkärin ja kolmen ökyisännän vaatimuksella.
Sittemmin oli 1990-luvulla suuri määräraha ratapenkan nostoon, apupenkkojen tekemiseen ja Mellilän alikulkuun. Se idea meni Kyrööseen kun juovuksissa ollut rekkajulli puomien läpi kolhi veturia, autoa ja itseään Oli kuulemma tärkeää myllätä koko kylä silloin turvalliseksi sahaa varten. Nyt ei alueelta ole ainuttakaan munallista kansanedustajaa, jonka sanalla olisi painoa, joten ei tule alikulkuja.
Mitä tulee Piltolaan, niin sen liikennesuoritteet ovat noin 40 % Melliläntien suoritteista. Oma kuulemiseni on onnettomuudesta, että itse aiheutettu. Joten ei siinä alikulku pelasta. - Anonyymi
Joka kerta kun ajan tuota tietä (nopeusrajoituksen mukaan), joka ajaa vähintään satasta ohi, todennäköisesti paljon kovempaakin.
Tuo ylikulku oli ko. nuorella miehellä tiedossa eli jos oli onnettomuus, on nyt tarkkaavaisuus herpaantunut ja pahasti. - Anonyymi
...siis tasoristeys
- Anonyymi
Alhonkedon tasoristeys olisi pitänyt jo aikaa poistaa mutta kovaa vastustusta sekin on herättänyt. Piltolan tapausta ei olisi mikään estänyt, mun puolestani senkin voisi poistaa mutta sitten monen matkat aikalailla pitenisivät.
- Anonyymi
Olen ajanut tuosta tuhansia kertoja eikä koskaan mitään ongelmaa. Miksi siis pitäisi ottaa pois käytöstä?
- Anonyymi
Siksi kun kuolee ihmisiä. Tyypillinen loimaalainen vastaus. "Kun mulle ei sattunu mittää ei se voi vaaralline ol".
- Anonyymi
Yrittääkö nämä rikkaat ja kaikesta purnaavat maanomistajat päästä syyllisyydestä? Yks väittää että kuski tappo itsensä, toinen että katsoi kännykkää.
- Anonyymi
Ei sitä kukaan voi tietää muut kuin se kuski itse
- AnonyymiUUSI
Syytetään kuskia ylinopeudesta, kännykkään katsomisesta ja varmaan kohta liberaalien äänestämisestäkin. Tosiasia on, että jos valittajat eivät olisi estäneet rakentamista, mies ei olisi kuollut. Haisee pahasti siltä että tietyt henkilöt puolustelevat tekojaan.
- AnonyymiUUSI
On syy mikä tahansa, niin liikkennerikkomuksen teki kuljettaja joka on jo kuollut. Sattumalta meistä jokainen tänne syntyy ja sattuman kaupalla eletään ja jonain päivänä kuollaan. Jos näiltä halutaan välttyä, pitää kieltää junat ja autot. Menee ihme keskusteluksi tämä, kun ei edes tiedetä sitä, ajoiko kuljettaja tahallaan junan alle.
- AnonyymiUUSI
Keskustelun aloitus on provo!!
- AnonyymiUUSI
Ja höpö höpö.
- AnonyymiUUSI
Karmeaa verenimentää. Naapurin rouva asialla?
- AnonyymiUUSI
Kun ei olisi koskaan mennyt auton rattiin niin eläisi
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä miten tuossa voi onnettomuus sattua kun puomit ja valot toimivat eikä siinä ajetakaan kuin 60km/h. Ei tämä tasoristeys erikoisen vaarallinen ole ja autoilijan vastuulla on aina varoen junarata ylittää. Ensin on hoidettava vartiomattomat tasoristeykset pois tai kuntoon ennen kuin aletaan alikulkuja vartioituihin tasoristeykseen rakentaa mutta täytyy myös kuljettajan vastuu muistaa eikä näitä tapauksia voi koskaan täysin estää.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se vika on ratin ja penkin välissä . Junan eteen mennään. Jaksamisia junankuljettajalle. Noi on ikäviä juttuja kohdata työn ääressä....
- AnonyymiUUSI
Jos alikulku olisi tehty, ei onnettomuutta olisi sattunut. Syy on siis niissä valittajissa. Ajatko itse koko ajan virheettömästi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos alikulku olisi tehty, ei onnettomuutta olisi sattunut. Syy on siis niissä valittajissa. Ajatko itse koko ajan virheettömästi?
Mitä helvettiä sä jankkaat tätä? Jos olet menehtyneen ystävä tai omainen niin otan osaa ja ymmärrän, että haluaisit selittää tätä niin, että vika on jonkun muun. Se on kaiketi ihan luonnollinen reaktio. Joku päivä sinäkin tajuat ettei voi syyttää valitettavasti ketään muuta kuin kuskia.
- AnonyymiUUSI
Vahinkoja sattuu kaikille mutta radan ylitys on aina vaaran paikka, jossa pitää tarkkana olla kun ensimmäinen virhe on myös viimeinen. Totta kai alikulku olisi hyvä ratkaisu mutta se vissiin vaatisi jo suhteita hallituspuolueiden päättäjiin, ei niihin muuten rahoja löydy. Sen pahuksen tunnin junan hinnalla varmasti tasoristeysongelmat voitaisiin ratkaista, olisihan tässä jo vaaliteemaa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä rahat löytyisi, tämäkin on listoilla. Mutta kun tietyillä henkilöillä se valittaminen nostaa oman arvon tuntoa. On oikein pitäjäneuvos sitten. Loimaallakin kovimmat valittajat oikein lehdessä naaman kanssa itkemässä ja osoittelemassa peltoa tai metsää, jonne meno 2 kertaa vuodessa pitenee.
- AnonyymiUUSI
Höpö höpö. Siihen ei ole ketään syyllistä kuin kuski itse
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313437- 1231379
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101295- 711048
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875