Saiko tukea öljylämmityksestä luopumiseen, en viitsisi tilata 6000 litraa lämmitysöljyä?
Öljylämmitys
26
393
Vastaukset
- Anonyymi
Saa kai vaihtoehtoiseen lämmitysmuotoon.
- Anonyymi
Sai. (imperfekti)
Mutta älä huoli, kohta sulla on hyvä mieli kun sähkö taas pomppaa ja "viherpiipertäjät" maksaa hunajaa jäätymisenestostaan. - Anonyymi
Hanki maalämpö!
- Anonyymi
KAUKOLÄMPÖ
- Anonyymi
Traktoriin pitäisi tilata 4000 litraa polttoöljyä, vähissä näkyy polttoainesäiliö olevan.
- Anonyymi
Tilaa minullekin lämmitysöljyä 4000 litraa ja traktoriini myös 4000 litraa. 8000 litraa yhteensä!
- Anonyymi
FERGUSONNI SYÖ ÖLJYÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
FERGUSONNI SYÖ ÖLJYÄ!
Sonnilla ajettu 6000 tuntia, syytä vaihtaa öljyt
- Anonyymi
ÖLJYVUOTO?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÖLJYVUOTO?
Öljy tippuu, tip tap
- Anonyymi
Eipä käy katteeksi öljyistä porukkaa!
- Anonyymi
Teräketjuöljyä 10 litraa moottorisahaankin, seosöljyä bensan sekaan.
- Anonyymi
Öljysäiliöt ruostuvat ja vuotavat maahan öljyä, ympäristökatastrofi...öljyukko
- Anonyymi
Öljy suojaa ruostumiselta.
- Anonyymi
Öljy on niin halpaa, tuli 7500 litraa eikä paljo maksa.
- Anonyymi
Voinko polttaa jäteöljyni, olisi noin 150 litraa tynnyrissäni? Ongelmajätettähän se on.
- Anonyymi
Voi kun et täällä kysele
- Anonyymi
Ei mielellään polttaa, kierrätykseen viedä jäteöljyt.
- Anonyymi
Öljyt vaihtaa, pari vuotta 7000 km.
- Anonyymi
Öljykattila metallikierrätykseen.
- Anonyymi
UTACON ROMU HAKEE
- Anonyymi
Ely-keskuksen tuki loppuu elokuun viimmeinen päivä öljyllä lämmitysjärjestelmän vaihtamiseen. Aloitettutyö pitää olla valmis myös elokuun viimmeinen päivä 2025.
- Anonyymi
Eikä lopu? Tarkasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä lopu? Tarkasta!
Loppuu.
- Anonyymi
Metsärahoilla uusi lämmitysjärjestelmä, ei syksyn vilut haittaa.
- Anonyymi
Jätä öljylämmitys hybridin kaveriks,hommaa vesiilmalämpöpumppu niin öljynkulutus vähenee reilusti. Kovilla pakkasilla tarviit öljylämmityksen,ihan varmasti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040