Saiko tukea öljylämmityksestä luopumiseen, en viitsisi tilata 6000 litraa lämmitysöljyä?
Vastaukset 28
- Anonyymi
Saa kai vaihtoehtoiseen lämmitysmuotoon.
- Anonyymi
Sai. (imperfekti)
Mutta älä huoli, kohta sulla on hyvä mieli kun sähkö taas pomppaa ja "viherpiipertäjät" maksaa hunajaa jäätymisenestostaan. - Anonyymi
Hanki maalämpö!
- Anonyymi
KAUKOLÄMPÖ
- Anonyymi
Traktoriin pitäisi tilata 4000 litraa polttoöljyä, vähissä näkyy polttoainesäiliö olevan.
- Anonyymi
Tilaa minullekin lämmitysöljyä 4000 litraa ja traktoriini myös 4000 litraa. 8000 litraa yhteensä!
- Anonyymi
FERGUSONNI SYÖ ÖLJYÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
FERGUSONNI SYÖ ÖLJYÄ!
Sonnilla ajettu 6000 tuntia, syytä vaihtaa öljyt
- Anonyymi
ÖLJYVUOTO?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÖLJYVUOTO?
Öljy tippuu, tip tap
- Anonyymi
Eipä käy katteeksi öljyistä porukkaa!
- Anonyymi
Teräketjuöljyä 10 litraa moottorisahaankin, seosöljyä bensan sekaan.
- Anonyymi
Öljysäiliöt ruostuvat ja vuotavat maahan öljyä, ympäristökatastrofi...öljyukko
- Anonyymi
Öljy suojaa ruostumiselta.
- Anonyymi
Öljy on niin halpaa, tuli 7500 litraa eikä paljo maksa.
- Anonyymi
Voinko polttaa jäteöljyni, olisi noin 150 litraa tynnyrissäni? Ongelmajätettähän se on.
- Anonyymi
Voi kun et täällä kysele
- Anonyymi
Ei mielellään polttaa, kierrätykseen viedä jäteöljyt.
- Anonyymi
Öljyt vaihtaa, pari vuotta 7000 km.
- Anonyymi
Öljykattila metallikierrätykseen.
- Anonyymi
UTACON ROMU HAKEE
- Anonyymi
Ely-keskuksen tuki loppuu elokuun viimmeinen päivä öljyllä lämmitysjärjestelmän vaihtamiseen. Aloitettutyö pitää olla valmis myös elokuun viimmeinen päivä 2025.
- Anonyymi
Eikä lopu? Tarkasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä lopu? Tarkasta!
Loppuu.
- Anonyymi
Metsärahoilla uusi lämmitysjärjestelmä, ei syksyn vilut haittaa.
- Anonyymi00031
Oispa metsärahoja, pitää myydä puuta!
- Anonyymi
Jätä öljylämmitys hybridin kaveriks,hommaa vesiilmalämpöpumppu niin öljynkulutus vähenee reilusti. Kovilla pakkasilla tarviit öljylämmityksen,ihan varmasti!
- Anonyymi00032
Sulta poies?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54418
- 40407