Että tässä on rakkaus kyseessä. Kaikista vaikeuksista huolimatta, odotan sinua ja haluan sinut. Enkä pysty unohtamaan ❤️
Anteeksi rakas että aina työnnän sinut pois.
Mä toivon että kummallekin on jollain kumman salaperäisellä tavalla se selvää
26
649
Vastaukset
- Anonyymi
Mun oli pakko irrottaa hänestä. Luulen että hän itse tietää miksi. Yksipuolisena se ei voi kestää loputtomiin jos toinen ei ole valmis edistämään asiaa mitenkään. Aika pitkään tunneyhteys säilyi kuitenkin❤️
- Anonyymi
Taas tätä samaa lässytystä. Paneskelet muita ja vielä kehtaat päivittäin syytellä toista yksipuolisuudesta.
- Anonyymi
Kyllä minä vielä rakastan sinua. ❤️
- Anonyymi
Pyydän myös anteeksi, odotan ja haluan, älä huolestu.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Olen velaton mies
Tuletko velattoman viereen yöksi? - Anonyymi
Tunniste?
- Anonyymi
Oletko velaton nainen?
- Anonyymi
Pidän hänestä paljon, mutta on todella kuluttavaa kun kumpikaan ei pysty edistämään asiaa mitenkään. Yritin kyllä näyttää hänelle välittämistä aikani, mutta nyt mulle jää vain vaihtoehdoksi päästää irti💔
- Anonyymi
Voi tassu, kun minä tein sitä ja tätä ja tota, eikä toinen tehnyt yhtään mitään. Yhyyyyyy. Äitiiiiii! 😢 vattu mitä naisia!
- Anonyymi
Selvää on, meidän kahden ainutlaatuinen juttu
- Anonyymi
Meille ja monelle muulle 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meille ja monelle muulle 😉
Ammut haulikolla. Ei ollut sulle!
- Anonyymi
Ei toimi yksipuolisesti. Kaikki loppuu aikanaan.
- Anonyymi
Uliuliuli. Eikö riitä, että yhden kerran laitat valheitasi. Ainoat tekosi kohdistui muihin miehiin! Olisiko minun siitä pitänyt jotenkin kostua?
- Anonyymi
Annan sitä hyvää
- Anonyymi
joo hyvä yksinään! 😌
- Anonyymi
Kenelle tämä?
- Anonyymi
Miehelle jonka silmiin voisin hukkua, silti niihin on tullut tuijoteltua aivan liian vähän, sitäkin merkityksellisemmin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle jonka silmiin voisin hukkua, silti niihin on tullut tuijoteltua aivan liian vähän, sitäkin merkityksellisemmin..
Harmi ettet pysty ilmaisemaan tätä hänelle suoraan. Siksi olet täällä ja sinua ei uskota.
- Anonyymi
Itse haluan ajatella myös noin. Omasta puolesta tiedän tämän rakkaudeksi. Harmi ettei ollut minulle.
- Anonyymi
Varmaksi uskon vasta sitten, kun sanot tuon suoraan minulle.
- Anonyymi
Nähdään huomenna
- Anonyymi
Minä ajattelin noin pitkään. Aina ajattelin että nyt tulee uusi alku. Aina sain pettyä. Minä rakastin, mutta hän ei edes kunnioittanut minun tunteitani. Kuihduin, laihduin. Edelleenkään en ollut irti. Peilistä katsoi joku vieras. Jäin sentään henkiin. Nyt yritän saada edes jotenkin elämästä kiinni. En tiedä pystynkö rakastamaan enää, siis romanttisessa mielessä. Ei sen tuollaista olisi kuulunut olla, sen tiedän.
- Anonyymi
Älä luovuta rakas ❤️ Niin kauan kuin on elämää on toivoa. T: MN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23710292
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486464- 815096
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324690- 403974
- 613354
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253258On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283215Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063