Kiihottaa ajatus, että nöyrästi palvelen miestä tai paria nuolemalla imemällä ja tuotan heille nautintoa ja tyydytystä. Voin alistua kotonani, jolloin he ovat kotini ja sänkyni valtiaita ja irstailevat estoitta. Tai sitten palvelen muualla.
Muna kovettuu kun ajattelen näitä.
Palvelemis/alistumishalu
Anonyymi-ap
9
448
Vastaukset
sama juttu olisi kiva olla palvelija sissy
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin
Buaahaa spede tämä ei ole seuranhaku palsta.
- Anonyymi
Minä voisin palvella naista.Voisin toteuttaa emännän salaisimmatkin fantasiat.Siisti mies etsii emäntää.Eteläsuomi.
- Anonyymi
Kiihottaa kyllä tällainen, vaikeampi vaa toteuttaa.
- Anonyymi
Kiihottaa kans kovasti tämmönen 😍 kerran antanut peppua ja odotan kyllä sitä kovasti uudelleen
- Anonyymi
Piere ikeniis friikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis friikki
Painu friikki pelle sirkukseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741