Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔
Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon pelänny pitkään ja pahin painajaiseni on käynyt toteen.
Sä et voi noin vaan lähteä sanomatta mulle.❤️
Et tiedä kuinka mä sua kaipaan. Tule takaisin, oo niin kiltti. Mun pitää sulle saada kertoa mitä on sydämen päällä. Mä itken sun perään 🥹
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
32
755
Vastaukset
- Anonyymi
Hugs 🤗🤗❤️❤️
- Anonyymi
En ole kadonnut kulta ❤️❤️
- Anonyymi
Täällähän minä ikävöin sinua, mutta senhän sinä kyllä tiesitkin? ❤️
- Anonyymi
Ei sua näy. Kyllä sä oot lähteny 😔🥹
- Anonyymi
En oo häntä pakoillu,paremminki toisinpäin.Minä kestän sen,vaikka oma lapsi ja hänen äitisä ei halua olla missää tekemisissä minun kans,mutta kun kerkesin kertoa mummollekki pari vuotta sitte.Se ei oo mittää muuta oottanukkaa,kun että näkisi oman lapsenlapsensa.Monet itkut on itkeny sen takia,mutta ei voi mitää.Oisi pitäny pitää turpasa kiinni,niin kaikilla ois helepompaa.
- Anonyymi
En voinut toivotella edes öitä 🥺 muovinen joka toimii ulkonäöstä päätellen saippuakuplilla kolmen kimpassa. Olet rakas ❤️ Me ei tarvita kolmen kimppaa. Nuku hyvin 😘
- Anonyymi
Spa nieli kylpyankkas. Kuulemma.
Ps. Kaikista ei vaan oo leffojen kaunottariks, vaikka kuinka haluaisivat. Ja muista ei edes Ali vuokralaisiks. ;)
-femmanparkki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spa nieli kylpyankkas. Kuulemma.
Ps. Kaikista ei vaan oo leffojen kaunottariks, vaikka kuinka haluaisivat. Ja muista ei edes Ali vuokralaisiks. ;)
-femmanparkkiSiitäkö sinun pieni Kupla on kiinni mitä tälle emojisedälle nyt avaudut, että mikä on jonkun yksilön kokemus esim ulkonäöstään? Mitä tulee tähän ikuiseen ”kuulemma” teesiin niin nämä sinun kuulemiset taitsa tulla radiolähettimestä hampaassasi ns. T naiselta
- Anonyymi
Ei Multa 😆
- Anonyymi
Toiset on luotuja kulkemaan 🥹
- Anonyymi
Tai tuomittu kulkemaan, kuinka sen ottaa
- Anonyymi
Hanki apua itsellesi. Olet todella harhainen. Varmaan on tullut sinunkin kanssasi kirjoiteltua tässä reilun vuoden aikana, koska olet käyttänyt sellaisia sanoja muuallakin, joita olen omasta ikäväni kohteesta käyttänyt ja luullut minunkin olevan joku oma kaivattusi. Ei ole tervettä tehdä jostain anonyymeistä virtuaalipaloista itsellensä rakkauden kohdetta. Lopeta netin käyttö ja hae apua!
- Anonyymi
Olipa aloittajaäijä erittäin töksähtelevä ja hömelö alustus hömelöille ihmisille. Oikeasti tämä sinun emojien ihmemaa on vain oman kelpaamattomuutesi sekö katkeruutesi purkamista
- Anonyymi
Unohdit matkijat.Ne kyttää sometilejä ja plagioi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa aloittajaäijä erittäin töksähtelevä ja hömelö alustus hömelöille ihmisille. Oikeasti tämä sinun emojien ihmemaa on vain oman kelpaamattomuutesi sekö katkeruutesi purkamista
No no höpönassu, pysyhän mummokalsareissasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no höpönassu, pysyhän mummokalsareissasi!
Eli edelleen sinulle emojien sedälle eli aapeelle käy mikä tahansa huomio? Näiltä kälyisiltä negan tonkijoilta sitä piisaa
- Anonyymi
Laitoit mies mut kaipaamaan sua niin v*itusti etten selviä ikinä tästä❤️
Tuut heti takas niinku olisit jo🥹- Anonyymi
Kuinka takaisintulo tapahtuu. Vihje; seuraavan kerran asioita ei pidä tehdä samalla tavalla, vaan hieman eri tavalla, joka voi aikaansaada myös erilaisen reaktion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka takaisintulo tapahtuu. Vihje; seuraavan kerran asioita ei pidä tehdä samalla tavalla, vaan hieman eri tavalla, joka voi aikaansaada myös erilaisen reaktion.
Ai Vähän eri tavalla kuten teil Ekeillä on tapana. ;)
-k4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemiallinen reaktio. Niinku Särkänniemen paine Kattilassa? ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemiallinen reaktio. Niinku Särkänniemen paine Kattilassa? ;)
-sivustaOnko isukkis pistouvannut sinut possujunaan oukein?
- Anonyymi
Voi elämän kevät, ei tämän näin pitänyt mennä 🥹
- Anonyymi
Puhelimella edelleen tavoittas🙄
- Anonyymi
Tunneihmiset ovat siinä mielessä vaikeita lähestyttäviä, etteivät he käyttäydy välttämättä odotetunlaisesti ja kaavamaisesti. Tai voi näyttää siltä, että sama kaava toistuu, mutta tunteet voivat heittää tiettyyn käyttäytymismalliin vaikka edes itse tunneihminen ei haluaisi käyttäytyä sillä tavalla oman loogisuutensa vastaisesti.
- Anonyymi
No, itseasiassa autismin kirjoon kuuluu kaavamainen käytös, ei muille.
- Anonyymi
Kadonnut ei, mutta tähän palstalla oloon ei energiat riitä. Direct
- Anonyymi
Pientä probleemaa ja rauhassa oltu.
- Anonyymi
Täällä oon älä hätäile. Kyllä me jutellaan vielä. Mäkin ajattelen sua jatkuvasti. Ikävä on sua 🤍🪽
- Anonyymi
❤️
🪽
- Anonyymi
Kaikki on vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun kun sua ei oo ❤️😔
- Anonyymi
En ole tahallani kadoillut enkä pakoillut ❤️
- Anonyymi
Eikö ne koulut jo alkanu. Meet ensi viikolla rohkeesti koululaisjoukkoon tummaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202042
- 1551946
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261736Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121053- 49961
- 85929
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23859- 112801
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell49773Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32745