Kysellä Purralta Hiluxin verotuksesta, luulis että tuollakin muijalla olis tärkeempäkin. Miltä tuntus ruveta ajaan vaikka oman kylän sairaanhoitoa, mut kun ei kiinnosta.
Huolet ne on Rantasellakin.
12
457
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samaa ihmettelin!
- Anonyymi
Purkaa munkkia päivittelijät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purkaa munkkia päivittelijät
koita rakastella heitä
- Anonyymi
Tämä munkinhokija ei osaa rakastaa kuin omia munkkejaan!
- Anonyymi
Niinhän sinä onneton teet
- Anonyymi
Miksei Rantanen hoitanut monikäyttö hiluksen verotusta
viime hallituskaudella kun oli hallituspuolueen edustaja.
Nyt kyselee miksi monikäyttö
pakettiauton verotus on korkea.
Olisi voinnut hoitaa asian Mariinin
hallituskaudella.- Anonyymi
On se niin turha muija siellä, aina sen vaan jotkut pöllöt sinne äänestää. Olisi edes olevinaan puolustaa oman kylän asioita, mutta paskat. terveyskeskukset suljetaan, ja ihan kohta sairaala.
- Anonyymi
Jälestä päi o nii helppoa olla viisas
- Anonyymi
Harva siellä meidän asioita todella ajaa, sinne päästään puhumalla skeidaa torilla, jaa kansa uskoo. Saahan ne sitten aikansa asioita sotkiessaan mukavan sopeutumiseläkkeen , kun porukka vaihtuu, ja köyhät huomaa mitä tuli uskottua. Sairaalan ja Jämsän asioiden takia, ei perse tuolista nouse.
- Anonyymi
Vaan munkin purijalla elintasokumpu sen kun paisuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan munkin purijalla elintasokumpu sen kun paisuu
YLLÄPITO HERÄTYS!
Eikös ylläpitokin jo voi reagoida tähän 24/7 munkinhokemiseen/saman asian jankkaamiseen joka helvetin keskustelussa?
- Anonyymi
Olen alkanut epäillä että tämä munkki on itse ylläpitäjä, kun on saanut jatkaa näin kauan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1336062
- 574356
- 582781
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282668Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241371- 271197
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131