Eilen oikein hätkähdin. Täällä nyt 14 vuotta olleena näin ensimmäisen kerran poliisimiehen liikkuvan jalkaisin. Menivät sotkuun joskus kahden jälkeen ja lähtivät varttia vaille kolme. Olivat varmaan Niinisalossa valvomassa autoilijoiden suojatiekäyttäytymistä.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Mitäs ihmeellistä siinä on, kyllä neki syömässä käy.
- Anonyymi
Ja päätit kirjoittaa tänne tälläisen asian. Pitäskö sua olla kuule olemas ollenkaa?
- Anonyymi
Suo ronkki äitis tavarastaan polkupyörän pinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suo ronkki äitis tavarastaan polkupyörän pinnalla.
Suo? Suo siellä vetelä täällä.
- Anonyymi
Ei mikään ihme
- Anonyymi
Olet ehkä jostain mettäkulmalta
- Anonyymi
Ihminen tarvitsee ruokaa
- Anonyymi
Minä olen monta kertaa nähnyt poliisin liikkeellä jalkaisin
- Anonyymi
Ei ole mikään ihme hekin tarvitsee liikunta a ruokaa ym
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561