Kaleva kertoo paperilehtensä takasivulla, että tämä hienon maan ihmiset arvostavat laatujournalismia ja kehottaa tilaamaan lehden. Se on totisesti totta, että ihmiset arvostavat laatujournalismia. Nykyisin voisi sanoa niinkin, että ihmiset nimenomaan KAIPAAVAT laatujournalismia - ja nimenomaan Kalevan lukijat.
Tässäkin lehdessä tämän päivän pääkirjoituksessa otetaan hyvin typerästi yksipuolisesti kantaa Purran lisäbudjettiesitykseen ja teilataan se maanrakoon. Toki se on vihervasemmiston tehtävä politiikassa, että noin tulee tehdäkin. Mutta se ei ole laatulehden toimintaa, jos lehti asettuu yksipuolisesti jonkin poliittisen ääriryhmän puolelle toista vastaan. Eikä se ole edes pääkirjoitustoimittajan tehtävä julistaa tietävänsä mikä on oikein ja mikä väärin. Kalevan on yrittänyt koko ajan kertoa olevansa puolueeton sanomalehti. Sen tehtävä olisi kertoa asiat asettumatta kenenkään puolelle tai ketään vastaan. Tämän tehtävänsä Kaleva on täysin unohtanut.
Missä on Kalevan laatujournalismi???
Anonyymi-ap
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kalevan tilauksen voi lopettaa ja pelkkää säästöä tulee, mitään ei menetä.
- Anonyymi
Kalevassa on tosiaan ikävä kyllä sisällön laatu huonontunut jos verrataan esim viime kesään. Olen ollut todella pettynyt vaan onkohan siellä nyt ollut nuoret harjoittelijat puikoissa. Jos laatu ei parane niin olen sitten entinen tilaaja. Ja kaikki on maksumuurin takana ei hyvä. Kalevalla on tuhon tie tuolla hommalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411701Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971151Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3221129Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231073Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571063- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12885Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21853