https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/yle-tukes-tarkastaa-kalajoen-hiekkasarkat
Nyt loppuu kaupungin venkoilu.
Katsotaan, löytyykö selkärankaa madolta..?
Tukesin tarkastus
101
1403
Vastaukset
- Anonyymi
Ranta ei ole kaupungin. Mikä katkeroitunut keskenkasvuinen nulikka sinä oikein olet?
- Anonyymi
Kaupunki on satsannut särkkiin hupi hommiin , kyllä myös turvallisuus kuuluu osana samaan pakettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki on satsannut särkkiin hupi hommiin , kyllä myös turvallisuus kuuluu osana samaan pakettiin.
Eihän ketään pakoteta uimaan, ei edes kahlaamaan veteen. Ei kaupunki, eikä Jakokunta ole minkäänlaisessa vastuussa siitä, että joku veteen menee ja hukkuu.
Jos noin olisi, niin silloin se maanomistaja jonka maan läpi tie menee ja siinä tapahtuu onnettomuus, olisi vastuussa siitä. Tai niin, että Kalajoen kaupungin alueella tapahtuneissa kaikissa onnettomuuksissa kaupunki olisi vastuussa siitä tapahtumasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ketään pakoteta uimaan, ei edes kahlaamaan veteen. Ei kaupunki, eikä Jakokunta ole minkäänlaisessa vastuussa siitä, että joku veteen menee ja hukkuu.
Jos noin olisi, niin silloin se maanomistaja jonka maan läpi tie menee ja siinä tapahtuu onnettomuus, olisi vastuussa siitä. Tai niin, että Kalajoen kaupungin alueella tapahtuneissa kaikissa onnettomuuksissa kaupunki olisi vastuussa siitä tapahtumasta.Joskus muuten on tien omistaja vastuussa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep Jep.
Kyseistä särkkää mainostetaan joka paikassa - eli yllytetään oikein kahlaamaan siellä ja käveleskelemään sekä uimaan.
Outo uimarantahan se on, jos siellä ei uida. Taitaa narsistilla jäädä Musta Pekka käteen Tukesin kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep Jep.
Kyseistä särkkää mainostetaan joka paikassa - eli yllytetään oikein kahlaamaan siellä ja käveleskelemään sekä uimaan.
Outo uimarantahan se on, jos siellä ei uida. Taitaa narsistilla jäädä Musta Pekka käteen Tukesin kanssa.Menisit johonkin terapiaan, olet sen tarpeessa, ollut jo pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisit johonkin terapiaan, olet sen tarpeessa, ollut jo pitkään.
No katsotaan miten käy. Eli onko tarpeellinen määrä pelastus toimintaan tarkoitettua kalustoa lähettyvillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No katsotaan miten käy. Eli onko tarpeellinen määrä pelastus toimintaan tarkoitettua kalustoa lähettyvillä.
Muista sitten se että ne eivät ole kaupungin vastuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän Tukes ota kantaa siihen.
Oletko muuten kaupungin töissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep Jep.
Outo uimarantahan se on, jos siellä ei uida. Taitaa narsistilla jäädä Musta Pekka käteen Tukesin kanssa.En minä ainakaan tiedä missä on äkkisyvä kun minä uin pinnalla Se on erijuttu jos uisin pohjaa pitkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän Tukes ota kantaa siihen.
Oletko muuten kaupungin töissä?Kaupungilla töissä… wohhooo… nurkkahuoneeseen kehityskeskusteluun tai hoitokeskusteluun.
Lopuksi paikkakunnan legendaarinen mieskunnontarkastus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta on. Sorry!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta on. Sorry!
Sehän nähdään, jos ei hukuta sitä ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän nähdään, jos ei hukuta sitä ennen.
Muista ottaa rauhoittavat ja verenpainelääkkeesi.
Vit……ko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungilla töissä… wohhooo… nurkkahuoneeseen kehityskeskusteluun tai hoitokeskusteluun.
Lopuksi paikkakunnan legendaarinen mieskunnontarkastus.Miten kuuluisa mieskunnon tarkastus tehdään??
- Anonyymi
Tuohon asiaan ja ongelmaan on yksi ja ainut oikea ja selkeän helppo ratkaisu. Päätetään, että Hiekkasärkillä ei ole virallista uimarantaa ollenkaan. Sillon ei tarvitse järjestää mitään uimavalvontaa. Toki on syytä sinne pistää myös selvät kyltit asiasta.
Myös ne uimapukujen vaihtoon tarkoitetut kopit pitää rannalta poista, jotta kukaan ei erehdy luulemaan, että se on uimaranta.
Jos vaikkapa sille camping-alueen rananlle, 700 m, laitetaan uimavalvojat, niin heitä pitää olla useita, että edes jotain ennättävät nähdä. Ja jos siellä etäämpänä merelle päin jotain sattuu, niin eivät he ennätä pelastamaan. Näillä uimavalvojilla olisi liian suuri vastuu. Ja entäpä kun on sateista ja kylmää pari viikkoa ja muutama kahlaaja siellä on. Ei ole mitään järkeä valvojia sinne laittaa.- Anonyymi
No joo, tuskin ne sinnekkään päteviä uimavalvojia ottais kuten on huomattu monen muunkin viran kans ettei päteviä oteta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, tuskin ne sinnekkään päteviä uimavalvojia ottais kuten on huomattu monen muunkin viran kans ettei päteviä oteta...
Ja jos tulis niin hullu tilanne että ne tosiaan palkkais sinne uimavalvojan ja sitte sattus vaikka hukkuminen, jolle tuolla rannalla paraskaan valvoja ei mahda mitään, niin kyllä olisi hirveet syyttelyt valvojaa kohtaan ja kaikkia muitakin kohtaan. Lopetetaan siis se uimranta kokonaan. Sillonhan sielä vapaasti jokainen saa käydä ja vastuu on vain hänellä itselä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Teknisen puolen uimamaisterille olisi osaamista vastaavaa hommaa tarjolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö uimavalvojan osata uida? Eikös se vain valvo eihän kalastuksenvalvojan tarvi osata kalastaa. Eikä järjestyksenvalvojan järjestää.
- Anonyymi
Tukesin tarkastus jos tulee Kalajoelle niin ei mikään mene läpi
- Anonyymi
Tuo on muuten totta!
- Anonyymi
Kuulin että Tukesin määrärahoja on leikattu. Näin ollen Särkillä ei tutkita muuta kuin aallonmurtajan alkupää.
- Anonyymi
Hyvää harjoitusta tulevaisuuden käräjiä varten.
- Anonyymi
Minä ainaki lähden kyllä jos tänne tulee Tukesin tarkastus.on meinaan enemmän kuin tarkkoja kokemusta on ne kääntää kivetki ympäri ja niillä hän on aikaa ja kun ne pääsee tänne tuppukylään nehän nauttii kun ne penkoo koko kaupungin kirjanpidon jienjienne
- Anonyymi
En ihan kaikkea ymmärtänyt mitä.meinasit. vaan ilmeisesti pelkäät Tukesin tulos. En usko, että.kirjanpitoja tarkastavat vaan ilmeisesti.jos sinä sitä.pelkäät niin kaikki ei ole kunnossa sinulla tai kaupungilla..en tiedä.kummsn kirjan pidon tarkastamista pelkäät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihan kaikkea ymmärtänyt mitä.meinasit. vaan ilmeisesti pelkäät Tukesin tulos. En usko, että.kirjanpitoja tarkastavat vaan ilmeisesti.jos sinä sitä.pelkäät niin kaikki ei ole kunnossa sinulla tai kaupungilla..en tiedä.kummsn kirjan pidon tarkastamista pelkäät
Nehän tarkastaa ja tekee mitä ne haluaa.Stukes on valtion virasto sillä on ihan kaikki valta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän tarkastaa ja tekee mitä ne haluaa.Stukes on valtion virasto sillä on ihan kaikki valta
Jätetään silti s pois edestä. Turvallisuus ja kemikaalit ovat Tukesin alaa.
Vaan ilmeisesti olet istumassa valtuustossa ja tiedät että sieltä löytyy mitä ei saisi löytyä. Hyvä tietää.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan ilmeisesti olet istumassa valtuustossa ja tiedät että sieltä löytyy mitä ei saisi löytyä. Hyvä tietää..Löytyykö hoitokokousten junttapöytäkirjat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan ilmeisesti olet istumassa valtuustossa ja tiedät että sieltä löytyy mitä ei saisi löytyä. Hyvä tietää..Tiedoksesi että Stukes on paljon muuta kuin mitä tavallinen taateli tallaaja tietää etkä näytä sinäkään tietävän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksesi että Stukes on paljon muuta kuin mitä tavallinen taateli tallaaja tietää etkä näytä sinäkään tietävän
Onko stuk mitannut pollasi?
- Anonyymi
Tarkastus lähestyy.... pukkaako hikeä?
- Anonyymi
Kerro sitten tulos. Tiedän kyllä, että näillä valtion loislaitoksilla on Jumalaakin suurempi voima, joten pystyvätkö lopettamaan esim virtaukset? Jään mielenkiinnolla odottamaan "tuloksia".
- Anonyymi
Siellä katsotaan kyltit ja pelastusrenkaat. Ehkä joku soutuvene voidaan määrätä hankittavaksi kettingin päähän. Ensi kesänä se sieltä sitten varastetaan, hajotetaan tai molempia.
- Anonyymi
Juipit kaupungin talon pöydän takaa rantavahdeiksi - siinäpä sopiva homma, jonka (ehkä) osaisitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juipit kaupungin talon pöydän takaa rantavahdeiksi - siinäpä sopiva homma, jonka (ehkä) osaisitte.
Työttömiä häviäjiä voisi velvoittaa tukien menetyksen uhalla ranta- ja uimavahdeiksi ympäri vuoden. Palkaksi saisivat käydä ABCllä syömässä ruuantähteitä. Muuta he eivät tarvitse. Heitä voitaisiin määrätä ensi alkuun vaikkapa 50. Omalla kustannuksellaan saisivat tulla Särkille joka päivä, vaikka pyörällä tai kävellen. Saisivat siinä vähän liikuntaa. Jos kieltäytyisivät, niin karenssi vaan heti. Kyllä näin on marjat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömiä häviäjiä voisi velvoittaa tukien menetyksen uhalla ranta- ja uimavahdeiksi ympäri vuoden. Palkaksi saisivat käydä ABCllä syömässä ruuantähteitä. Muuta he eivät tarvitse. Heitä voitaisiin määrätä ensi alkuun vaikkapa 50. Omalla kustannuksellaan saisivat tulla Särkille joka päivä, vaikka pyörällä tai kävellen. Saisivat siinä vähän liikuntaa. Jos kieltäytyisivät, niin karenssi vaan heti. Kyllä näin on marjat!
Oletko pitkäänkin ollut työttömänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä nyt sitä Tempputyöllistämistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pitkäänkin ollut työttömänä?
Sinä selvästikin olet. Tuosta vähän toimintaa sinulle niiden työttömyystukirahojesi eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä selvästikin olet. Tuosta vähän toimintaa sinulle niiden työttömyystukirahojesi eteen.
Olin 2 kk työttömänä 32 vuotta sitten. Päättelykykysi ja sinä itse olette perseestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin 2 kk työttömänä 32 vuotta sitten. Päättelykykysi ja sinä itse olette perseestä.
Selvästi olet ollut 32 vuotta työttömänä ja sitä ennen 2kk töissä. Laittoivat vissiin sinut pois koeajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi olet ollut 32 vuotta työttömänä ja sitä ennen 2kk töissä. Laittoivat vissiin sinut pois koeajalla.
Hae apua ongelmiisi. Ei meillä kaikilla mene elämä niin kuin sinulla ja vanhemmillasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömiä mollataan jatkuvasti, niin kertokaapa mistä niitä töitä löytyy.
Kertokaapa nyt, nimiä kehiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae apua ongelmiisi. Ei meillä kaikilla mene elämä niin kuin sinulla ja vanhemmillasi.
Sinulla tässä ongelmia on. Eikä se ole minun vika että sinulla menee huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömiä mollataan jatkuvasti, niin kertokaapa mistä niitä töitä löytyy.
Kertokaapa nyt, nimiä kehiin.Pitää hakea, olla aktiivinen, käyttää mielikuvitusta ja olla luova. Älä odota että kaikki järjestetään sinulle valmiiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tässä ongelmia on. Eikä se ole minun vika että sinulla menee huonosti.
Etkö tosiaan parempaan pysty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää hakea, olla aktiivinen, käyttää mielikuvitusta ja olla luova. Älä odota että kaikki järjestetään sinulle valmiiksi.
Elikkä et tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä et tiedä.
Monet ovat saaneet sillä tavalla töitä, että ottaneet yhteyttä firmaan vaikkei siellä ole ollut paikkaa auki. Jää mieleen aktiivisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kuulkaas pojat tähän hommaan sopiva mies.olen ollut toppella töissä joten voimaa on! Myös luonteeltaani olen vähän lapsellinen mutta tuskin se haittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kuulkaas pojat tähän hommaan sopiva mies.olen ollut toppella töissä joten voimaa on! Myös luonteeltaani olen vähän lapsellinen mutta tuskin se haittaa
Jarmoko se siellä, keppimies parhaasta päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tosiaan parempaan pysty?
Ei ole minun ongelma sinun ongelmasi. Yritä nyt vain itse pystyä parempaan. Lakkaa olemasta häviäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun ongelma sinun ongelmasi. Yritä nyt vain itse pystyä parempaan. Lakkaa olemasta häviäjä.
Kiitos samoin 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin 🤗
Etkö parempaan pysty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö parempaan pysty?
Et ansaitse parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ansaitse parempaa.
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin.
Ole hyvä 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vaan tuo OP-pankki. Eilen oli tullut taas tilille rahaa sievoinen summa, vaikka en ole ollut työelämässä moneen vuoteen. Mihinkähän ne saisi taas kulutettua. Alkaa pikkuhiljaa tympäiseen. Voisko tällä palstalla alkaa valittaan ja ruikuttaan. Kertokaapa te jotka sitä teette täällä päiväkaudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet ovat saaneet sillä tavalla töitä, että ottaneet yhteyttä firmaan vaikkei siellä ole ollut paikkaa auki. Jää mieleen aktiivisuus
Ei mee läpi josset oo tuttu jo ennestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko testannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupea verkostoitumaan äläkä nyhjää ja ruikuta siellä kuppaisessa kämpässäsi.
- Anonyymi
Stukes tulee Kalajoelle eikä sitä voi estää.ne tutkii mitä ne haluaa ja tekee mitä tahtoo niin se vain on.jos kaikki ok niin ei tule sanktioita eikä sakkoja mutta jos on munattu jtn niin sitte ne antaa seuraamuksia ja uhkasakot laittaa ne asiat fixiin.Niin simppeliä se on turhaa kankaita selvää asiaa
- Anonyymi
L Ä H E S T Y Y
- Anonyymi
Mitäpä sitten, tuollaisilla ns. Tarkastuksilla ei ole mitään virkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sitten, tuollaisilla ns. Tarkastuksilla ei ole mitään virkaa.
Kyllä sillä on Kalajoen tulevaisuuden kannalta paljonki valtaa,koska stukesilla on suuri vastuu mutta miks täälä pelätään jos kaikki ok ei mitään hätää mut jos jotain huomataan niin nii sittempä saadaan varmasti raporttia ja uhkasakot joiden mukaan tehdä ja toimia,jos kerran munattu on turhaa rutistaa kun paska housuis
- Anonyymi
Mikäköhän tässä on niin kauheaa ?Saahan sitä tarkistaa jos on jotain laittamista niin sitte laittaa
- Anonyymi
Huom se on Stukes joka tulee tarkistaa. Kalajoen tätä tuppukylää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom se on Stukes joka tulee tarkistaa. Kalajoen tätä tuppukylää
Mitä se Säteilyturvakeskus tulee tarkastamaan asioita? Vai oliko ne kakkakokkareet vaarallisia? Eiköhän se Tukes riitä. Turvallisuus ja kemikaalivirasto. Eiköhän ne samalla ne kakkapökäleet tule käytyä läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se Säteilyturvakeskus tulee tarkastamaan asioita? Vai oliko ne kakkakokkareet vaarallisia? Eiköhän se Tukes riitä. Turvallisuus ja kemikaalivirasto. Eiköhän ne samalla ne kakkapökäleet tule käytyä läpi.
Ole sinä vaiti joka et mistään mitään tajua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sinä vaiti joka et mistään mitään tajua
🤣 no mikä on ymmärtämättä?
Kerro sinä viisas .. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistaakohan ne nyös sen lukion ja jäähallin sukkahien lähteen?
Oliko se pöydänalta vai mistä?
- Anonyymi
Stukes sin tarkastus Kalajoella lähenee.se tarkoittaa että kaikkien ok talojen on tarkistettava pihansa ettei mitään romuja ole em bemareita tai vanhoja Mersun tai Teslan romuja.Myös talojen oltava päällepäin siistejä.Vuokra asuntojen myös oltava kliinejä kaiken on oltava kunnossa ja puhdasta kun Stukesin tarkastus saapuu.Tarvittavat asiakirjat on löydyttävä mm tehdyistä sähköistä ja myös työsopimukset on löydyttävä.
- Anonyymi
Muista viedä pollasi tutkittavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista viedä pollasi tutkittavaksi.
Poika ne tarkistaa myös sinun kämppäsi ja tarvittavat asiakirjat.ne on löydyttävä tai ne etsii ne niin kauan että ne löytyy.Muista olla ajoissa paikalla Stukes myös parhaaksi.
- Anonyymi
Minä ainaski otan saikkua siksi aikaa,kun stukesin kyylät tulee tänne suurennuslasien kaa. Pääsee helpommalla,kun ei oo maisemissa.
- Anonyymi
Stukes-Teidän kaikkien parhaaksi muistakaa olla valmiina tulevaa tarkastusta varten.ihannkaiken on toimittava täydellisesti ja kaikkien asiakirjojen on löydyttävä.Asunnon omistajan on on hyvissä ajoin oltava valmiina asuntonsa edessä kunnes Stukesin tarkastajat saapuvat.
- Anonyymi
Hyvä että tulevat.
Löytyy paljon muutakin kuin uimavalvonta, kun aletaan tutkimaan.
Sorry!- Anonyymi
Myös minun mielestä loistava asia että tulevat.kuuöemma on nyt kova kähinä jo kaupungintalolla siellä kuumeisesti käy arkistontuhoajat ettei vaan totuudet paljastuisi.Ja on paljon ympäri käännettävä pahvilaatikoita ja asioita myös eräitä toppen asioita tullaan tutkimaan ja kylänraitin samoin.myös kaikki epäkohdat kaivetaan nyt kuulemma ylös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös minun mielestä loistava asia että tulevat.kuuöemma on nyt kova kähinä jo kaupungintalolla siellä kuumeisesti käy arkistontuhoajat ettei vaan totuudet paljastuisi.Ja on paljon ympäri käännettävä pahvilaatikoita ja asioita myös eräitä toppen asioita tullaan tutkimaan ja kylänraitin samoin.myös kaikki epäkohdat kaivetaan nyt kuulemma ylös
Myös somalit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös somalit?
Kyllä ihan kaikki,myös se selvitetään miten St1: vieressä olevan liikenneympyrä leikkipaikka Kalajoen kalleimman teoksen rakentamiseen on mennyt niin hyvin kauan ja paljonko siihenkin on tuhlattu verorahoja.Kertakaikkiaan olen ihan tyytyväinen että se Stukes tulee tänne Kalajoelle loppuu se paikallinen pskan Juhantalo kun virallinen Stukes aloittaa työnsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mieskunnon tarkastus enää riitä??
😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mieskunnon tarkastus enää riitä??
😂Sekopäistä hommaa Kalajoen kaupungilta.
Satamaa laajennetaan tuulivoimaa varten.
Liikenneympyröitä ja risteyksiä rakennetaan.
Samaan aikaan tehdään valitus merelle rakennettavista tuulivoimaloista.
Luuletteko tollukat, että ei vaikuta sataman toimintaan?
- Anonyymi
Voi pentele samalla poistuu työttömyys koko suomesta kun joka lätäkköön pitää olla valvoja ja kyltit kaikilla maailman kielillä että uiminen edellyttää ettei hengitä vettä . Ja jokaiseen lätäkköön vielä valvoja ympäri vuorokautidesti. Ja tietenkin veronmaksajan piikkiin . Varoitusteksi on oltava myös juomamukeissa ja tietysti myös kaikissa nestepulloissa. Vesi pulloissa ja tölkeissä että ei sovellu hengitettäväksi aiheutttaa vakavan kuolemanvaaran. Myös kahvikupeista ja mukeista on texsti löydyttävä. Siinä se työttömyys loppuu kun uusia valvojanvirkoja on perustettu ja tietenkin heidän koulutus! Tässäpä se Suomen uusi Nokia. Joka vetää tämän periferian uuteen kukoistukseen!
- Anonyymi
Kyllä olet oikeassa nimittäin myös limonadi pulloihin tulee varoitus teksti.että älä vedä henkeen myös makeisiin tulee varoitukset siten saadaan valmistajat/kauppiaat vahingon sattuessa pois vastuusta ihan kuten on ollut USA sa jo kauan sitten.myös autoihin pitää liimata varoitus lappuja älä koske ettei tule naarmuja eikä kättä saa laittaa jäähdytys puhaltimeen se nimittäin voi käynnistyä kuumana itsestään.Tikkaisiin tulee kyltti putoamis vaara ja vasemmistolaisten ja vihreiden vaalimainoksiin pitää lisätä teksti.älä äänestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olet oikeassa nimittäin myös limonadi pulloihin tulee varoitus teksti.että älä vedä henkeen myös makeisiin tulee varoitukset siten saadaan valmistajat/kauppiaat vahingon sattuessa pois vastuusta ihan kuten on ollut USA sa jo kauan sitten.myös autoihin pitää liimata varoitus lappuja älä koske ettei tule naarmuja eikä kättä saa laittaa jäähdytys puhaltimeen se nimittäin voi käynnistyä kuumana itsestään.Tikkaisiin tulee kyltti putoamis vaara ja vasemmistolaisten ja vihreiden vaalimainoksiin pitää lisätä teksti.älä äänestä
Älkää nyt joka paikkaan varoitusta laitatko, ei saada korvauksia joka asiasta 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt joka paikkaan varoitusta laitatko, ei saada korvauksia joka asiasta 😉
Varoitukset ja ohjeet mm käyttöohjeet ovat tyhmiä varten.Samoin erilaiset kasaamisohjeet
- Anonyymi
Tulis jo se Tukesin tarkastus
- Anonyymi
Tullaaan tullaaan.
Kaivetaan luurangont kaapista ja meren pohjasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tullaaan tullaaan.
Kaivetaan luurangont kaapista ja meren pohjasta.Tulkaa minun matalaan majaani ensimmäisenä.vakuutukset ok ja ihan kaikki juuri teitä varten siunattu olkoon Stukes!
- Anonyymi
Miten tarkastus meni teidän mielestä?
- Anonyymi
MIeskunto meni vituralleen kun ei niin ei...
- Anonyymi
Yhtä tyhjän kanssa. Mikään ei muutu, eikä tarvitsekaan. Uimaraidottomat tulevat jatkossakin hukkumaan, jos menevät liian syvälle veteen. Luonnon lainalaisuuksia.
- Anonyymi
Asennetaan kaikille Suomen rannoille 10 metriä korkea betonivalli ja kyltti: uiminen ja kastuminen kuoleman uhalla kielletty. Kukaan ei huku, opi uimaan eikä kastu. Kelpaisko tämä?
- Anonyymi
Rajut ukaasit tarkastuksesta, edellyttää jopa keskusteluja🫣
- Anonyymi
Olisi saanut olla paljon kovempi se tarkastus
- Anonyymi
Mitäs hyötyä siitä sinulle olisi ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs hyötyä siitä sinulle olisi ollut?
Ei pelkästään minulle sillä pitää ajatella asiaa laajemmin.kaikkien kannalta sillä turvallisuudelle ei ole hintakattoa.Siksi on enemmän kuin PeruS teltua että Stukes olisi tarkistanut edes osasta taloissa mm sähkö turvallisuuteen liittyvät asiat esim pääsulataulut kytkennät sekä tarvittaessa asiakirjat sähkötöiden suunnittelijasta/ tekijästä.Myös mahdolliset muut seikat olisi kyseisessä tarkistuksessa välttämätöntä tarkistaa.
- Anonyymi
Uintikielto, siinä teille ratkaisu. Kyltit saa halvalla rantaan, ei tarvita vahteja eikä vempeleitä.
- Anonyymi
Ei sen tarvitse olla uintikielto. Riittää, että on riittävästi kylttejä, jotka kertoo, että tämä ei ole yleinen ja virallinen uimaranta. Että uiminen ja kaikki muu toiminta rannoilla ja vedessä tapahtuu aina omalla vastuulla. Silloin ei tarvitse mitään kieltää ja mitään vastuuta ei ole kapungilla, ei jakokunnalla eikä muillakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen tarvitse olla uintikielto. Riittää, että on riittävästi kylttejä, jotka kertoo, että tämä ei ole yleinen ja virallinen uimaranta. Että uiminen ja kaikki muu toiminta rannoilla ja vedessä tapahtuu aina omalla vastuulla. Silloin ei tarvitse mitään kieltää ja mitään vastuuta ei ole kapungilla, ei jakokunnalla eikä muillakaan.
Tohon tapaan se pitää junailla. Ei uintikieltoa voi määrätä. Uiminen on jokamiehen ja erityisesti jokanaisen oikeus samala lailla kuin vapaa kävely metsissä ja kannon päällä istuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohon tapaan se pitää junailla. Ei uintikieltoa voi määrätä. Uiminen on jokamiehen ja erityisesti jokanaisen oikeus samala lailla kuin vapaa kävely metsissä ja kannon päällä istuminen.
Naiset saa uida rintauintia. Varsinkin Rahjankylän naiset on siinä hyviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233113Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68720Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3703Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3560Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19510Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 40501
- 36495