Onko pakko pilkata traumatisouitunutta koulukiusattua, jonka elämä on ollut yhtä tuskaa muutenkin. Siellä vaan huudellaan aikuisen ihmisen perään, vaikkei edes tunneta ihmistä. Aina ei jaksa olla niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. En jaksa kuunnella typerien kakaroiden pilkkaa. Ei olisi pitänyt suuttua, mutta oli jo valmiiksi huono päivä.
Mikä näitä lapsia vaivaa??? Kuka kusi niiden muroihin? Onko niillä vanhempia? Miten kukaan kasvattaa lapsestaan tuollaisen verta nenästään kerjäävän huutelijan?
Jättäkää mut rauhaan.
En vaan jaksa ihmisiä. En tätä yhteiskuntaa. En tätä järjetöntä typeryyttä, joka Suomessa nykyään vallitsee.
Onko pakko
21
636
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsia ja vajaaksi jääneitä on hyvä yrittää ymmärtää. Vastavuoroisuuden kanssa on hyvä olla maltillinen, jottei hiekkalaatikolla tule isopahamieli ja ikkupokku tosi varppina.
- Anonyymi
No jos saa kerran oman mielipahan takia muut itkemään kuorossa puolestaan oli oikeaa aihetta tai ei, iha poliitikkoainesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos saa kerran oman mielipahan takia muut itkemään kuorossa puolestaan oli oikeaa aihetta tai ei, iha poliitikkoainesta
Kuten persut, mutta sattuu sitä vasemmallakin tai puisto-osastossa mitä näitä nyt
- Anonyymi
Lapsia häviää joskus myös suomessa. Voi olla että ulkomaalaisia enemmänkin kuin suomalaisia. Opettakaa lapsenne käyttäytymään. Huutaminen ja toistrn kiusaaminen ei ole koskaan ollut sallittua suomalaisessa kulttuurissa. Varsinkaan jos syövät suomalaisten leipää.
- Anonyymi
Battle royale niin ei ratkaise etnisyys enää, voimia kaikille
- Anonyymi
Kamala lukea tällaisia. Mikä ihmisiä vaivaa? Empatia on muotia ja näiden mammat marssii kadulla banderollit pystyssä vaatien tasa-arvoa kaikille. Tekopyhät lehmät.
- Anonyymi
"Siellä vaan huudellaan aikuisen ihmisen perään, vaikkei edes tunneta ihmistä."
Niinpä, miksi juuri tämä?- Anonyymi
Koska voivat syytellä siitäkin lällättelystä toisiaan? Se oli pirkka en minä tms
- Anonyymi
Tämä on hyvä aihe!
- Anonyymi
Samaa mieltä kanssasi ja aloittajalle halaus, rutistus.
- Anonyymi
Olin koulukiusaajan kanssa melkein kymmenen vuotta kullin takia. Jälkeisistä saa kärsiä. Tullaan toimeen mutta huomaan miten tyranni hän on ollut ja on ja miten se vaikuttaa muhun edelleen.
- Anonyymi
Onks tää palstaäijä vähän sama ku miks opetella soittamaan kitaraa? T naiselta
- Anonyymi
Haluan myös että mut jätetään rauhaan. 😡 Yhtään puhelua enää.
Sivusta, nainen- Anonyymi
Ihanko totta aloittajaäijä, mutta nehän on vaan niitä helppoheikkei myymässä puheaikaa tms. T naiselta viimeistelykommenrti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko totta aloittajaäijä, mutta nehän on vaan niitä helppoheikkei myymässä puheaikaa tms. T naiselta viimeistelykommenrti
Osta hyvä puhepaketti
- Anonyymi
€14008
- Anonyymi
Mä olen nykyään kaikkea muuta, kuin traumatisoitunut koulukiusattu. 🙂
Valitettavasti sairaita muka-ihmisiä näkee aina silloin tällöin. Olisi hyvin surullista kuulua piireihinsä.
Kaikki vaan kun ei ole koskaan halunneetkaan sitä laumaa parveilemaan "ympärilleen".
Ja sääli on sille, jos joku mulle joskus yhtään pahaa tehnyt haaveilee "rinkeliäni".
- Minttu. - Anonyymi
Ei saisi pilkata ketään ikinä.
- Anonyymi
Eikä esiintyä toisina.
- Anonyymi
Pilkkana pitävät olen mikä olen enkä jaksa enää miettiä haluaisin vaan nauttia enemmän kauniista asioista ja elämästä ja rakkaastani. Miten sekin kaikki on tässä maailmassa väärin?VOIKO OLLA??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä12811148Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15610324- 268040
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1946566Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.535661- 735081
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1514414Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai254246Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas714079Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1333634