Mul on sua tosi kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti. Jokohan kohta nähtäis, niin päästäis halaamaan 🤗 , pussailee😘 ja juttelee🪽. Kaikki muu tulee sitten luonnostaan...💋👍
Oi rakkaani
14
339
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oletkos sä J-mies Uusimaa? Ketä sä kaipaat?
S-nainen Uusimaa ilmoittautuu treffeille 🙋🏼♀️- AnonyymiUUSI
"Juhannussimaa, suusimaa..."... ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Juhannussimaa, suusimaa..."... ;)
-sivustaSivun sivusta. Ei ollut Uudellamaalla nuo tapahtumat samojen nimikirjainten välillä tai sitten oli eri ihmiset samoilla nimikirjaimilla jotka myös tällä palstalla.
- AnonyymiUUSI
Kaunis viesti! Ajatuksissa syntyi idea pussauskopista, sellaisesta jonka itse rakentaisi sopivaan rauhalliseen ja tunnelmalliseen paikkaan. Siellä olisi sopivaa käydä keväisin ja muulloinkin, aluslaudoituksen päälle voisi laittaa pehmeän patjan ja seinälle pienen ikkunan, johon somat verhot. Sinne johtaisi pienet tikkaat ja ne nousisi aina ensimmäisenä se, jolla huono päivä tai muuten läheisyyden kaipuu. Sieltä saisi poistua vasta kun olisi lepäilty ja juteltu asiat selviksi ja huulia pyrkisi hymyilyttämään. Se voisi olla sovittuna loppuelämän osalta vaikka viidesti viikossa, suhde pysyisi tasapainoisena ja antaisi koppi myös suojaa vesisateeltakin.
Mun piti tulla oikein laittaa kunnon viesti. Niin, mähän olen ettiny mun kaksoisliekkiä täältä. Ja yhden J-miehen kanssa olen täällä viestitellyt. Mä palasin takaisin ja nyt mä haluisin saada häneen uudestaan yhteyden 🙏
Halaukset, pusuttelut, juttelut ynnä muut kuulostaa hyvältä suunnitelmalta 👍🤗😘🥰💋- AnonyymiUUSI
Toivottavasti olet löytänyt liekkisi. Niinkin voi tapahtua täällä kyllä. Ap.ps.kokemusta on
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti olet löytänyt liekkisi. Niinkin voi tapahtua täällä kyllä. Ap.ps.kokemusta on
Wau, ihan mahtavaa! Olen niin iloinen sun puolesta 🥰. Haluatko kertoa lisää sun tarinasta?
Minäkin löysin täältä liekkini, mutta hän sitten lähti emmekä ole olleet yhteyksissä pitkiin aikoihin 😥. Toivon hänen palaavan pian, koska ikävä on!- AnonyymiUUSI
Taidat olla se joka kaipaa sitä Juhaa? Tsemppiä!
- AnonyymiUUSI
AliasOSOS kirjoitti:
Wau, ihan mahtavaa! Olen niin iloinen sun puolesta 🥰. Haluatko kertoa lisää sun tarinasta?
Minäkin löysin täältä liekkini, mutta hän sitten lähti emmekä ole olleet yhteyksissä pitkiin aikoihin 😥. Toivon hänen palaavan pian, koska ikävä on!Kohdattiin ekan kerran vuosia sitten laivalla ja vietettiin ilta yhdessä. Oli ihan maagista. Olin tuolloin vielä naimisissa, mut silti eksyin tälle palstalle ja löysin hänet täältä. Erosin kuitenkin miehestäni.
Täällä ollaan oltu enemmän ja vähemmän. Vuodet vierivät ja mä olen etsinyt häntä eri sairaaloista, kunnes kohtasimme nyt helmikuussa psykiatrisella ja vietettiin viisi ihanaa viikkoa siellä. Paras sairaalareissu ikinä.
Nyt odottelemme sitten taas uutta kohtaamista, jonka universumi päättää.
Meillä telepatiaa ja ajatustenlukua. Henkinen yhteys on vahva ja energia liikkuu hyvin välillämme. Vain fyysisyys puuttuu.Tää oli noin päkinänkuoressa.🔥ps.kyl me halattiin kolme kertaa sairaalassa Anonyymi kirjoitti:
Kohdattiin ekan kerran vuosia sitten laivalla ja vietettiin ilta yhdessä. Oli ihan maagista. Olin tuolloin vielä naimisissa, mut silti eksyin tälle palstalle ja löysin hänet täältä. Erosin kuitenkin miehestäni.
Täällä ollaan oltu enemmän ja vähemmän. Vuodet vierivät ja mä olen etsinyt häntä eri sairaaloista, kunnes kohtasimme nyt helmikuussa psykiatrisella ja vietettiin viisi ihanaa viikkoa siellä. Paras sairaalareissu ikinä.
Nyt odottelemme sitten taas uutta kohtaamista, jonka universumi päättää.
Meillä telepatiaa ja ajatustenlukua. Henkinen yhteys on vahva ja energia liikkuu hyvin välillämme. Vain fyysisyys puuttuu.Tää oli noin päkinänkuoressa.🔥ps.kyl me halattiin kolme kertaa sairaalassaÄh, sä olitkin vaan trolli. Plääh, mä jo vähän toivoin et mun liekki olis palannut tänne 😔
- AnonyymiUUSI
AliasOSOS kirjoitti:
Äh, sä olitkin vaan trolli. Plääh, mä jo vähän toivoin et mun liekki olis palannut tänne 😔
Kyl tää on ihan totta, mut en oo sun liekkisi. Tsemppiä etsimiseen! Valaise sä vähä teidän tarinaa, niin josko hän ois linjoilla.ap
Anonyymi kirjoitti:
Kyl tää on ihan totta, mut en oo sun liekkisi. Tsemppiä etsimiseen! Valaise sä vähä teidän tarinaa, niin josko hän ois linjoilla.ap
Voi huokaus, en enää jaksa avata meidän tarinaa. Siitä on jo niin kauan aikaa, kun olimme yhteyksissä. Ei hän enää tänne tule, mä innostuin toivomaan liikoja 🤣🤣. Toisaalta liekit palaavat aina toistensa elämään tavalla tai toisella ennemmin tai myöhemmin.
Nyt toivottelen mukavaa viikonloppua ja ihanaa loppukesää! 🥰☀️🌻- AnonyymiUUSI
AliasOSOS kirjoitti:
Voi huokaus, en enää jaksa avata meidän tarinaa. Siitä on jo niin kauan aikaa, kun olimme yhteyksissä. Ei hän enää tänne tule, mä innostuin toivomaan liikoja 🤣🤣. Toisaalta liekit palaavat aina toistensa elämään tavalla tai toisella ennemmin tai myöhemmin.
Nyt toivottelen mukavaa viikonloppua ja ihanaa loppukesää! 🥰☀️🌻Okei. Samoin sinne mukavaa jatkoa. Toivottavasti löydät liekkisi pian.👍🔥❤️ap
- AnonyymiUUSI
Voisin peesata muuten, mutta en ole varma, tuleeko kaikki luonnostaan. Mutta pussaus - ja halaamisjutut kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323987- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111541- 771187
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281119- 601094
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261037Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä391015Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67960