Monen vuoden jälkeen mies.
Etkö uskaltanut enempää? ☺️
Kokeilit sitten kepillä jäätä
74
706
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä mulla haluttaa nähä vieläkin! m>n
- Anonyymi
Onko meillä montakaan vuotta, yhtäkään....?
Missään.........
https://m.youtube.com/watch?v=ybW2Ssn0Jtk - Anonyymi
En.
- Anonyymi
Mielestäni uskalsin tarpeeksi. Vonkaaminen on eri juttu.
- Anonyymi
Se on sitten tarpeeksi.
Vonkaaminen, omg🙈 miehen näkemä vaiva naisen eteen korreloi suoraan siihen minkä arvoisena naisen näet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitten tarpeeksi.
Vonkaaminen, omg🙈 miehen näkemä vaiva naisen eteen korreloi suoraan siihen minkä arvoisena naisen näet.Mutta jos nainenkin on kiinnostunut, niin silloinhan hän pelaa peliä. Mitä vaivaa sinun eteesi pitäisi nähdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos nainenkin on kiinnostunut, niin silloinhan hän pelaa peliä. Mitä vaivaa sinun eteesi pitäisi nähdä?
Ei välttämättä pelaa mitään peliä. Hänellä voi olla rajat siihen mihin reagoi. Uskon, että mies pystyy sen selvittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä pelaa mitään peliä. Hänellä voi olla rajat siihen mihin reagoi. Uskon, että mies pystyy sen selvittämään.
No. Minä en ikinä ole saanut pesää sillä, että olisin vienyt jonkun syömään tai ulos. Nuorena siihen on liittynyt alkoholi tai sitten on yksinkertaisesti synkannut heti ja molemmat on sitä halunneet. En usko mihinkään jahtaamiseen. Nähnyt miten helposti jotkut saa, niin miksi itse näkisin vaivaa vaikka ei ole mitään takeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No. Minä en ikinä ole saanut pesää sillä, että olisin vienyt jonkun syömään tai ulos. Nuorena siihen on liittynyt alkoholi tai sitten on yksinkertaisesti synkannut heti ja molemmat on sitä halunneet. En usko mihinkään jahtaamiseen. Nähnyt miten helposti jotkut saa, niin miksi itse näkisin vaivaa vaikka ei ole mitään takeita.
Sinäpä sen sanoit. Miksi sitten nähdä vaivaa vaikka ei ole mitään takeita? Silloin kannattaa keskittyä niihin helppoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan fiksu nainen ei hyppää sänkyyn yhden lounaan jälkeen. Tuntemattoman miehen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit. Miksi sitten nähdä vaivaa vaikka ei ole mitään takeita? Silloin kannattaa keskittyä niihin helppoihin.
Helppous riippuu miehestä. Seuramies joka taitaa huumorin saa helposti. Helppoja naisia on ne, jotka ovat nuoruudessaan tai vähän vanhempana juhlimassa ja kumppaneita on kertynyt kymmenittäin. Todella vaikeita on sellaiset todella normaalia tasoa ja sitä ylempää tasoa olevat naiset joilla on pää kunnossa, elämä kunnossa ja kroppa kunnossa. Heihin kannattaisi panostaa, mutta noilla ominaisuuksilla naiset voivat valita ja löytävätkin ne pidemmät ja rikkaammat miehet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppous riippuu miehestä. Seuramies joka taitaa huumorin saa helposti. Helppoja naisia on ne, jotka ovat nuoruudessaan tai vähän vanhempana juhlimassa ja kumppaneita on kertynyt kymmenittäin. Todella vaikeita on sellaiset todella normaalia tasoa ja sitä ylempää tasoa olevat naiset joilla on pää kunnossa, elämä kunnossa ja kroppa kunnossa. Heihin kannattaisi panostaa, mutta noilla ominaisuuksilla naiset voivat valita ja löytävätkin ne pidemmät ja rikkaammat miehet.
Jos et ole valmis panostamaan, silloin voi katsoa vain omaan peiliin. Nainen valitsee aina. Miehet karsiutuu matkan varrella, jotka eivät näe naista sen arvoisena keneen kannattaa panostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan fiksu nainen ei hyppää sänkyyn yhden lounaan jälkeen. Tuntemattoman miehen kanssa?
Ei varmaan jos kyse on tinder treffeistä? Olen minä pannut ekoilla tindertreffeillä. Mutta sitä en harrasta enää ja en oikeastaan edes halua tapailla täysin tuntemattomia ihmisiä. Nykyään on hankala tavata ihmisiä orgaanisesti missään. Jos menee vartavasten johonkin se mielessä, niin usein joutuu vain pettymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkki. Nainen joka haluaa olla joskus vaimo, ei treffaa huumori edellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan jos kyse on tinder treffeistä? Olen minä pannut ekoilla tindertreffeillä. Mutta sitä en harrasta enää ja en oikeastaan edes halua tapailla täysin tuntemattomia ihmisiä. Nykyään on hankala tavata ihmisiä orgaanisesti missään. Jos menee vartavasten johonkin se mielessä, niin usein joutuu vain pettymään.
Siksi on hyvä olla etukäteen selvillä mitä toinen hakee. Jos etsit itsellesi vaimoa tuskin arvostat että hän on seksiin valmis heti ekoilla treffeillä? Jos taas helppoa hauskanpitoa, silloin voi olettaa jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sun tarkoitus on saada pesää, miks sun pitäis viedä yhtäkään naista treffeille, kun voit valita sellaisen jolta saa ilman panostusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sun tarkoitus on saada pesää, miks sun pitäis viedä yhtäkään naista treffeille, kun voit valita sellaisen jolta saa ilman panostusta?
Sehän se, kun naisen biologia on sellainen, että tarvitsee lämmittelyä. Mutta naiset taistelevat biologiaa vastaan ja ovat silti kymmenien miesten kanssa nykyään. Tässä on melkoinen ristiriita. Tai sitten naiset ovat koukussa huomioon ja siihen, että aina uusi mies lämmittelemässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitten tarpeeksi.
Vonkaaminen, omg🙈 miehen näkemä vaiva naisen eteen korreloi suoraan siihen minkä arvoisena naisen näet.Sitäkin kuvaa se sinä emojien ihmemies ja aloittaja yrität luoda, kuten naisista tällaista ilmavaa miesten validaatiosta riippuvaa naisen kuvaa, joka ei haasta miestä älyllisesti. Tyhmemmänkin luulisi ymmärtävän, että nämä räpellykset on heikkoitsetuntoisen miehen tuottamaa ideaalia siitä, mitä naisen tulisi nääs ns olla. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos nainenkin on kiinnostunut, niin silloinhan hän pelaa peliä. Mitä vaivaa sinun eteesi pitäisi nähdä?
Sinun ei kannattaisi nähdä lainkaan vaivaa näiden emojien miehen mielenliikkeiden perässä juoksemiseen. Mitä tulee peliin mitä vattua ikinä se tarkoittaakaan on sen jo hävinnyt. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstaäijän luomassa todellisuudessa ehkä korkeintaan, se kun tykkää kiroilla jo etukäteen näitä deittien kustannuksia ilman tietoakaan sellaisista. Joku yhtä älykäs taisi säestää sitä joskus tällaisen naisvihamielisen sensaatiokeskustelun yhteydessä, että ei tarjoaisi naisella treffeillä, vaan sellainen vaatisi parisuhteen. Mikä emotionaalisen kiristyksen keino. No odotuksensa ja latauksensa, painopisteensä tmv kullakin. Huh huh🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten minusta tuntuu aloittajaäijä, että tämä väite on monelle miehelle se unelma mikä saa panostamaan näihin premiumversioihin. Ei muuta tähän köyhän kansan tirkistelyyn naissukupuolen nk sukupuolista käytöstä reflektoiden
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Nähnyt miten helposti jotkut saa, niin miksi itse näkisin vaivaa vaikka ei ole mitään takeita..."
Syy onkin helposti haaransa levittävien naisten. Standardit naiset!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helppous riippuu naisesta. Nainen jolla on rajat ei päästä sisäänsä ketään miestä joka ei osoita todellista kiinnostusta. Oli kyseessä prinssi tai ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkin kuvaa se sinä emojien ihmemies ja aloittaja yrität luoda, kuten naisista tällaista ilmavaa miesten validaatiosta riippuvaa naisen kuvaa, joka ei haasta miestä älyllisesti. Tyhmemmänkin luulisi ymmärtävän, että nämä räpellykset on heikkoitsetuntoisen miehen tuottamaa ideaalia siitä, mitä naisen tulisi nääs ns olla. T naiselta
Samoin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se, kun naisen biologia on sellainen, että tarvitsee lämmittelyä. Mutta naiset taistelevat biologiaa vastaan ja ovat silti kymmenien miesten kanssa nykyään. Tässä on melkoinen ristiriita. Tai sitten naiset ovat koukussa huomioon ja siihen, että aina uusi mies lämmittelemässä.
Hyi noita naisia. Pysyn kaukana niistä.😎😎😎
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyi noita naisia. Pysyn kaukana niistä.😎😎😎
Sama koskee miehiä jotka käyttäytyvät noin jos on kymmenien naisten kansa. Hyi noita miehiä🤮🤮🤮
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helppous riippuu naisesta. Nainen jolla on rajat ei päästä sisäänsä ketään miestä joka ei osoita todellista kiinnostusta. Oli kyseessä prinssi tai ei.
Entäs kun nykyään naisilla pitää saada olla lupa pelkkään seksiin ja samaan aikaan mollataan miehiä, jotka haluaisi joskus pelkkää seksiä? Onko naisilla joki vapaalippu tässä asiassa? Monelta löytyy varmasti joku jolle kilauttaa, kun tekee mieli. Miehillä asia on eri ja joutuu yrittämään. Pieni miesjoukko hässii suurinta osaa naisista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entäs kun nykyään naisilla pitää saada olla lupa pelkkään seksiin ja samaan aikaan mollataan miehiä, jotka haluaisi joskus pelkkää seksiä? Onko naisilla joki vapaalippu tässä asiassa? Monelta löytyy varmasti joku jolle kilauttaa, kun tekee mieli. Miehillä asia on eri ja joutuu yrittämään. Pieni miesjoukko hässii suurinta osaa naisista.
Miten tuo eroaa miesten toiminnasta?
"Entäs kun nykyään naisilla pitää saada olla lupa pelkkään seksiin"?
Tietenkin pitää olla lupa. Se et nostit asian esille vähän niin että ennen oli helpompi kun ei muka tarvinnut. Kyllä piti olla ennenkin lupa.
Ei kellään mitään vapaalippua ole. On monenlaisia naisia ja naiset arvostavat eri asioita. Mä en arvosta miestä joka on painellut lukuisten naisten kanssa. Enkä arvosta sitä naisissa. Se ei tarkoita että se on kaikille oikea tapa, jokainen saa ajatella miten haluaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuo eroaa miesten toiminnasta?
"Entäs kun nykyään naisilla pitää saada olla lupa pelkkään seksiin"?
Tietenkin pitää olla lupa. Se et nostit asian esille vähän niin että ennen oli helpompi kun ei muka tarvinnut. Kyllä piti olla ennenkin lupa.
Ei kellään mitään vapaalippua ole. On monenlaisia naisia ja naiset arvostavat eri asioita. Mä en arvosta miestä joka on painellut lukuisten naisten kanssa. Enkä arvosta sitä naisissa. Se ei tarkoita että se on kaikille oikea tapa, jokainen saa ajatella miten haluaa.Kylläpä voi ymmärtää lukemansa väärin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä voi ymmärtää lukemansa väärin.
Vastuu on lukijalla. Kylläpä voi epäselvästi kirjoittaa 😉
- Anonyymi
Toivottavasti ei tule sekaannuttua naiseen jota aiemmat f*ckbuddyt pommittaa viesteillä viikosta toiseen.
- Anonyymi
Oletko epävarma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko epävarma?
Et sinäkään varmaan tykkää jos naiset viestittävät miehellesi, jos nainen olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinäkään varmaan tykkää jos naiset viestittävät miehellesi, jos nainen olet.
Miehelleni? Hän on vapaa mies ja oletan, että naiset viestittävät miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelleni? Hän on vapaa mies ja oletan, että naiset viestittävät miehelle.
Se on hyvä noin, että vapaa miehesi saa naisilta yhteydenottoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä noin, että vapaa miehesi saa naisilta yhteydenottoja.
Mies saa itse päättää kenen kanssa treffaa.
- AnonyymiUUSI
Näinkö hyvin arvelet, että mieleen jää hönö aloittajaäijä? Älä liikoja sellaista elleistä mieti, ettet vallan jo katkeroidu
- Anonyymi
Kokeilisin kepillä kaikkea muutakin mielelläni..
- AnonyymiUUSI
Tällaisista yritteliästä pitäisi valistaa peruskoulusta ylempään opetukseen saakka putkena ns. Pakko mainita aloittajaäijän mitähän tämä mies haluaa- lähetti kuvan itsestään kynä kädessä- tyylisiin provoihin viisasteilleille
- AnonyymiUUSI
Ei yllätä, mut oon aika rikki juomassa täällä vihersmoothieta
- Anonyymi
Sorry ymmärsinkö oikein. Miehestä ei ole kuulunut vuosiin mitään ja hän lähestyi joten kevyesti? Tuon jo pitäis kertoa naiselle ettei mies kunnioita sinua yhtään!!
- Anonyymi
Ei vaan kiinnostanut.
- Anonyymi
Se jo tiesin ja huomasin. Kuinka helppoa huomata.
- AnonyymiUUSI
Hienoa nainen, että yrität sinnikkäästi vaikuttaa joidenkin omaan päähäsi luomien tapahtumien kulkuun lässyttämällä palstaäijän aloituksissa nk miehenä esiintyen. Hupaisa paradoksi kaiken tarinan suoltamisesi huomioon ottaen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa nainen, että yrität sinnikkäästi vaikuttaa joidenkin omaan päähäsi luomien tapahtumien kulkuun lässyttämällä palstaäijän aloituksissa nk miehenä esiintyen. Hupaisa paradoksi kaiken tarinan suoltamisesi huomioon ottaen
Mitä sinä yrität?
- Anonyymi
Yrittänyttä ei laiteta vai miten se meni?
🐰🐇- Anonyymi
Sanonta pitää paikkansa, mutta kyllä se vaatii enemmän kuin kepin heilautuksen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanonta pitää paikkansa, mutta kyllä se vaatii enemmän kuin kepin heilautuksen.
🥕🥕
- Anonyymi
Veden pitäisi riittää kaikille.
- Anonyymi
Vesi voi riittää, mutta luottamus ei aina seuraa mukana.
- Anonyymi
Et sitten vastannut?
- Anonyymi
Mihin olisi pitänyt vastata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin olisi pitänyt vastata?
Viestiin😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viestiin😊
Sanat eivät oikein yltäneet sinne, mihin hiljaisuus ehti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanat eivät oikein yltäneet sinne, mihin hiljaisuus ehti.
Oot kyllä raukkamainen jos tosta suutuit🧐🥱
- Anonyymi
En ilman vihreää valoa suunnaltasi.
- AnonyymiUUSI
Silloin kun sanat olisivat minulle eniten merkinneet, ne jäivät sanomatta. Siinä vaiheessa tarina ehkä jo kirjoitettiin loppuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun sanat olisivat minulle eniten merkinneet, ne jäivät sanomatta. Siinä vaiheessa tarina ehkä jo kirjoitettiin loppuun.
Kirjoitit aloittajan puolesta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit aloittajan puolesta?
Aloittajasetä kirjoittaa aina aloittajasedän puolesta sentimentaalisia jatkokertomuksia. Look alive, ”judy” tjsp
- Anonyymi
En.
- AnonyymiUUSI
veitset hakattu, teidän autoihin, rahaan, arkeen, vainoon, kesiin ja uintiin, seksiin ja suhteisiin, lapsiin ja joka asiaan mistä ootte vienyt tai pahaa tehnyt tai hakannut. kärsikää.
- AnonyymiUUSI
joka treffeistä, joka seksistö raivoattehan jos minä en hyväksy kumppania, ja teitä katsellaan, seurataan ja hakataan. veitset hakattu.
- AnonyymiUUSI
Siis että sinun aloittajamiehen treffittömyys sun muu olisi ns yhteiskunnan vika?
- AnonyymiUUSI
joka kotijitusta, joka työjutusta, veitset hakattu pahaan teille. joka yrityksestä saada teille orjaa ja elämän haitasta ja painostuksesta veitset hakattu ja alkuvoimaa on haettu vaikka mistä. kärsikää, kitukaa ja katukaa. joka jutusta maksatte, kärsitte ja kidutte.
- AnonyymiUUSI
joka harrastuksen esteestä ja viennistä tuokoot pahaa, veitset hakattu.
- AnonyymiUUSI
leikkii ,sivust
- AnonyymiUUSI
Yritätkö todella tuottaa yhtä jälkeenjääneille tietoa jankuttamalla viimeistä sanaa näihin palstaäijän apaattisiin ketjuihin? Mitä enemmän pillastut per ketju sitä enemmän se pistää silmiin
- AnonyymiUUSI
Naisen lähestyminen on vakava asia.
- AnonyymiUUSI
Mielestäni se vaatii selkärankaa olla suorasukainen aikomustensa kanssa sen sijaan, että johtaisi harhaan saadakseen haluamansa.
- AnonyymiUUSI
Nainen olisi voinut monen vuoden jälkeen näyttää kiinnostustaan myös tehokkaammin. Kun ei ole ennalta sovittua treffejä, aina jää ilmaan epäilyksen varjo, miksi nainen on siellä läheisyydessäni ja todellakin näkeminen tai silmiin katsominen ei ole mitenkään tehokas tapa ilmaista kiinnostustaan.
- AnonyymiUUSI
Niin tein en uskaltanut. Miksi et vastannu??
- AnonyymiUUSI
Juu
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202042
- 1551946
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261736Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121053- 49961
- 85929
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23859- 112801
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell49773Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32745