Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydellisen kauniin ja rakastavan.
Kun tulen, niin palkkasi on kanssani. Ja sitten me olemme.
Olen mieltynyt. Olen elossa. Olen rakastunut.
Odotan sinua kuten sinä minua, kunnes se mikä oikein on, tapahtuu ja sitten ilomme on suuri.
Minä tunnen sinut
49
783
Vastaukset
- Anonyymi
Oih🩷❤️
- Anonyymi
Ilman sinua olen kuin kello ilman vasaraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen sinua joka päivä. Voitko se todella olla hän joka sydämeni hiljalleen varasti vuonna 2023-24.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen sinua joka päivä. Voitko se todella olla hän joka sydämeni hiljalleen varasti vuonna 2023-24.
Nainenko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainenko?
Mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainenko?
Mies on komea, nainen on kaunis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kello tarvitse vasaraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kello tarvitse vasaraa
Tietynlaiset kellot tarvitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietynlaiset kellot tarvitsee.
Siis oliko naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oliko naiselle vai miehelle?
Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä naiselle.
Montako kirjainta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainenko?
Siin vastaaja on tässä tapauksessa nainen.
- Anonyymi
Mutta miksi ei tällaisia uskalleta sanoa suoraan. Sitä vain mietin itsekin. Koska näin ajattelen, mutta samalla se on liikaa sanottu, eikä sillä halua liikaa karkottaa toista.
- Anonyymi
Valo ei karkoita valonlapsia.
- Anonyymi
Huih! Tsiuh! U-uupss xxx kolinkolin räks pum... auts!
- Anonyymi
Crääääsh… xxx Kolinkolinkolin.. xxxx kassakone kilisee kilinkolinkilinkolin…
- Anonyymi
❤️🔥
- Anonyymi
💫
🔥
🪐
🪽
- Anonyymi
Vahvaa ja väkevää tekstiä, kuten rakkaus onkin 🥰
- Anonyymi
Hyvää kesän jatkoa kauniita unia naiselle.
- Anonyymi
Kuiskaus korvaan: Mä tykkään sinusta!
- Anonyymi
uijh
- Anonyymi
Naiselle on mennyt tähänkin asti
- Anonyymi
Kenelle? 😘
- Anonyymi
Tämä oli varmaan minulle? Kauniisti kirjoitat.
- AnonyymiUUSI
Joo. Ihan varmasti oli.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
💙💙💙💙
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️
💫
- Anonyymi
Voisikohan ajatuksissani oleva mies ajatella näin? Ehkä? Uskon, että kaikki muurini murtuisivat ja unohtaisin jännityksen, jos hän kertoisi tällaista kasvotusten. Toivottavasti ei tarvitse odottaa siihen mahdolliseen seuraavaan elämään
- Anonyymi
Rakkaus parantaa ihmiset — sekä sen, joka sitä antaa, että sen, joka sitä saa.
— Karl Menninger- Anonyymi
Olet oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa.
Tiedän ❤️
- Anonyymi
Nämä se vaan menee 😘🔥
- Anonyymi
Siis näin
- Anonyymi
Ehkä voidaan joskus nähdä oikeesti tai sitten ei. Enn osaa luvata kellekkään enää mitään
- AnonyymiUUSI
Jaa, sullako onkin useita?
- Anonyymi
Höpötystä kuten kaikki muukin.
Elämä on muualla.- AnonyymiUUSI
Höpötys on osa sitä muuta joka kuljettaa elämää eteenpäin. ”Elämä on se mikä sinulle tapahtuu kun muun suunnitteleminen pitää sinua kiireisenä./JL” (sivu)
- Anonyymi
Rakastavan minkä olette mitä mieltynyt mihin mistä tiedät olevasi elossa ettet kuitenkin vaan näkisi unta rakastunut itseesi vai odottavan aika on pitkää mikä on oikein mitä pitäisi odottaa tapahtuvaksi mistä tiedät että edes iloitsette
- AnonyymiUUSI
Odottavan aika on pitkä🩷saadaan toisemme💫
- AnonyymiUUSI
Tähkis neuroosi atm, catch and release
- AnonyymiUUSI
"Kun tulen, niin palkkasi on kanssani."
Onpas narsisista. Ellei kyseessä ole typo ja pitäisi olla: paikkasi. - AnonyymiUUSI
Aloitus on miehelleni, Tuomolle.
- AnonyymiUUSI
Rakkautemme ei yritä selvittää mitään tai ratkaista mitään. Se vain loistaa. Säteilevänä ja rajattomana, vaarallisena. Hienostuneena.
- AnonyymiUUSI
Oh my God! 🫂
- AnonyymiUUSI
Se on toinen ulottuvuus. Elämä toisen sydämessä. Tulet näkemään varjoissani menneisyyteni. Toivon että se lujittaa siteemme. Tuntematon minussa.
- AnonyymiUUSI
Ei niin, että olisin edes halunnut oppia tuntemaan häntä. Halusin, että olisin heti jo tuntenut hänet sillä halusin oitis pelkojensa ja halujensa alkavan muokata elämäni johonkin uuteen uskoon. Tiedän nyt jo ettei se ollut mitään rakkautta, tietenkään. Kyse oli omituisesta kaihosta mahdottoman tulevaisuuden suhteen, sellaisen, jota ei voisi koskaan olla. Se on fantasiaa. Rakkaus on jotain muuta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202052
- 1551956
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261776Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121073- 49961
- 85929
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24865- 112801
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell49783Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32755