Jutta Urpilainen

Anonyymi-ap

26

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä veronmaksajaa sitä työntekijää kusetetaan ja kunnolla täällä ei ihme ettei tänne kukaan investoi kuin ettei veroja tänne tarvitse maksaa.

• Anonyymi

Jaa että afrikan mamalle kunnon palkka veronmaksajien kun saanut mitään aikaiseksi kuin verorahojen haaskausta.Milloinkahan tämä päättyy.

• Anonyymi

Voi jeesus ja näitä se työntekijä elättää.

• Anonyymi

Hiljaiseksi vetää tämä urpilaisen siirtymä korvaus 15000e kk. Itse ollut työttömänä 4v.

• Anonyymi

EU tuon maksaa ja Maukkakin pian eduskuntamme suomalla runsaalla sopeutumiseläkkeellä oloneuvoksena.

• Anonyymi

Onko eeuula joku rahatehdas vai eleliskö sekin ihan veronmaksajien rahalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko eeuula joku rahatehdas vai eleliskö sekin ihan veronmaksajien rahalla?

Muistakaa äänestää sitten tulevissa EU vaaleissa. Suomen puolta ei aja siellä kuin ainoastaan me.

• Anonyymi

Ei tule Suomen budjeteista tuo raha. Pyrkikää itse komissaareiksi vtun ruikuttajat. Ette osaa edes vaaleissa äänestää. Vain ruikutatte.

• Anonyymi

Avaa vähän pliis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaa vähän pliis.

Etkö osaa lukea?

• Anonyymi

No kun duunari olen niin vähän on.

• Anonyymi

Kyllä tuon jutan palkan maksaa suomen veronmaksajat vai onko muita todisteita? Ihan turha heittää eu kun kumminkin maksaja olen me.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö osaa lukea?

En osaa avaa vähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa avaa vähän

Vähän tilastoo kiitos

• Anonyymi

Hellurei heikeille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän tilastoo kiitos

Menee eu budjetista nuo korvaukset.

• Anonyymi

Jutta 15000 e kk sopeutumis juttu is mikä sulla tekninä näyttää?

• Anonyymi

Hakeudu itse komissaariksi. Saat saman rahan sitten aivan kuten Juttakin ja kateellisia vituttaa niin saatanasti, ettei melkein sanotuksi saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakeudu itse komissaariksi. Saat saman rahan sitten aivan kuten Juttakin ja kateellisia vituttaa niin saatanasti, ettei melkein sanotuksi saa.

Sdp ei ole köyhien asialla, vaan oman puolueen ja sen kannattajien asialla. Tämä pitäisi jokaisen ymmärtää kaikista puolueista. Vaikka ne huutelee olevansa hyväntekijöitä, niin ei ne ole. Raha ja valta sielä kiiltää silmissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sdp ei ole köyhien asialla, vaan oman puolueen ja sen kannattajien asialla. Tämä pitäisi jokaisen ymmärtää kaikista puolueista. Vaikka ne huutelee olevansa hyväntekijöitä, niin ei ne ole. Raha ja valta sielä kiiltää silmissä.

Ihan sama persuilla.

• Anonyymi

Raha ei tuo onnea. Persaukisena ainoastaan kokee olevansa eriarvoinen. Pyrkikää hankkimaan töitä, ellei ole jo liian myöhäistä.

• Anonyymi

KYLLÄ NÄKÖJÄÄN KANNATTAA OLLA TEKEMÄTTÄ PÄIVÄN OIKEITA TÖITÄ KOKO ELÄMÄNSÄ , JOS TUOMMOSILLE ANSIOILLE PÄÄSEE

• Anonyymi

Mun mielestä Jutta on seksikäs

• Anonyymi

7 milj.reikkaan joko ovat palauttaneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

7 milj.reikkaan joko ovat palauttaneet.

Siinä paloi jonkun verran kun talous pelastettiin, ettei pahemmin käynyt, mutta ei puhuta edes miljardista, eikä puolestakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä paloi jonkun verran kun talous pelastettiin, ettei pahemmin käynyt, mutta ei puhuta edes miljardista, eikä puolestakaan.

pysyköön urpilainen lähiidässä ikänsä,ettei tänne enää naamaansaa toisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      165
      4622
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1611
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1427
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      61
      906
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      787
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      737
    7. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      731
    8. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      75
      710
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      709
    10. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      40
      664
    Aihe