Sairaalassa piripää

Anonyymi-ap

Jos minä saan tietää että pirinen peukkupää on ollut sairaalassa ja vienyt minun äitini sairaspaikan jota hän tarvitsi (no nyt hän ei sitten enää tarvitse ikinä mitään hoitoa)
niin minä teen erään asian armotta tälle piripäälle.

15

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa!!! Kannatan.

    • Anonyymi

      Aineiden välittäjät taitavat olla sinullekin liian iso pala purtavaksi kun mietit heikon ja huijatuksi tulleen ihmisen keho yksityisyyden rikkomista.
      Tällä samaisella asenteella kanssa kulkijoista tulee hyvää vauhtia zombeja.

    • Anonyymi

      Meinasitko, että se "piripää" olisi sairaalassa ihan huvikseen.

      • Anonyymi

        Eiköhän se ole ihan huvittelun tulosta se sairaalaan joutuminen näillä piripäillä, toivottavasti siihen tulee joku laki ja asetus, että itse aiheutettu pirin vetäminen, niin antaa mennä vain, sitähän ne haluavat, miksi pitää estää ja auttaa moinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole ihan huvittelun tulosta se sairaalaan joutuminen näillä piripäillä, toivottavasti siihen tulee joku laki ja asetus, että itse aiheutettu pirin vetäminen, niin antaa mennä vain, sitähän ne haluavat, miksi pitää estää ja auttaa moinen?

        Ajatteleeko joku, että narkkaaminen olisi huvittelua ?
        Ei kukaan halua huvikseen narkomaaniksi.


    • Anonyymi

      Juurikin näin.
      Ja jos aloittaja tekisi sen, mitä epäilen hänen tarkoittaneen, niin toivottelisin oikein leppoisia vankilapäiviä.
      Ikävää tosin, että hän taisi mainita äitinsä jo poistuneen keskuudestamme. Osanotto.
      Kyllä ne piripäät on yhtä arvokkaita ihmisiä kuin kaikki muutkin. Kukaan ei varmaankaan tieten tahtoen halua " isona " narkkariksi ( unelmatyö ? ei varmasti ).
      Eikä kukaan oikeastaan voi tietää sitäkään, kuka vie kenenkin paikan terveydenhuollossa, paitsi henkilökunta.

      • Anonyymi

        Siis, jos joku vapaa-ehtoisesti aloittaa huumeiden ja peukun käytön, niin annetaan toki käyttää niin paljon kuin haluaa, miksi pitää hoitaa ja maksaa kalliita vieroituslääkkeitä ja kalliita sairaalapaikkoja, tulee paljon edullisemmaksi, kun antaa heidän tehdä loppuun asti sen minkä ovat aloittaneet. Ja eihän ne kauan siellä kaduillakaan ole, kun ovat toivottavasti pian kanttuvei ja omaiset saavat kärrätä mihin haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, jos joku vapaa-ehtoisesti aloittaa huumeiden ja peukun käytön, niin annetaan toki käyttää niin paljon kuin haluaa, miksi pitää hoitaa ja maksaa kalliita vieroituslääkkeitä ja kalliita sairaalapaikkoja, tulee paljon edullisemmaksi, kun antaa heidän tehdä loppuun asti sen minkä ovat aloittaneet. Ja eihän ne kauan siellä kaduillakaan ole, kun ovat toivottavasti pian kanttuvei ja omaiset saavat kärrätä mihin haluavat.

        Ensimmäinen käyttökerta taitaa perustua vapaaehtoisuuteen, mutta voih, siihen jääkin sitten koukkuun saman tien. Syntyy riippuvuus.
        Tavallaan vapaaehtoista, tavallaan ei.
        Varmaankin suurin osa huumeiden käyttäjistä haluaisi aineista eroon.
        Tärkeintähän olisi, ettei elämä luisuisi siihen, että alkaa ylipäänsä edes kokeilemaan.
        Late Johansson sanoi hyvin " jokainen narkomaani on entinen kokeilija ".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, jos joku vapaa-ehtoisesti aloittaa huumeiden ja peukun käytön, niin annetaan toki käyttää niin paljon kuin haluaa, miksi pitää hoitaa ja maksaa kalliita vieroituslääkkeitä ja kalliita sairaalapaikkoja, tulee paljon edullisemmaksi, kun antaa heidän tehdä loppuun asti sen minkä ovat aloittaneet. Ja eihän ne kauan siellä kaduillakaan ole, kun ovat toivottavasti pian kanttuvei ja omaiset saavat kärrätä mihin haluavat.

        Suurimmalla osalla kansalaisista ei oikein taida olla ymmärrystä asian ongelmasta.
        Meillä on kouluissa hieman huumevalistusta mutta kun tuolla liikkuessa nuorten keskuuteen tunkee näitä lipeväkielisiä , uskottavia mukamas kavereita jotka luottamuksen saatuaan alkavat houkuttelemaan porukkaa kokeilemaan on hevetti valloillaan.
        Tämä on laajudessaan samaa kuin nämä herrasmiehet jotka houkuttelevat nuoria tyttöjä mukaansa.
        Nämä joista silmänräpäyksessä tulee tämän genren uhreja ovat yksin ja täysin hyväksikäytettävissä.
        Pitäkää lapsenne niissä turvallisissa ystäväpiireissä ja silmienne alla.
        Vanhempien on erittäin hankala tunnistaa alkavaa päihdeongelmaa ja murrosiän mielialavaihteluja toisistaan.


    • Anonyymi

      Jos joku haluaa vapaa-ehtoisesti käyttää huumeita tai peukuttaa, niin miksi siihen pitää puuttua, kun huumeidenkäyttäjä on tehnyt valintansa, niin antaa käyttää loppuun asti, silloin eivät kuormita terveydenhoitopaikkojamme eivätkä sairaanhoitopaikkojamme, käyttö on oma valinta, siihen ei kukaan pakota, antakaa käyttää rauhassa loppuun asti, ei ne kauan ole täällä meidän riesana.

    • Anonyymi

      Näihin menee kyllä yhteiskunnan rahaa ihan tolkuttomasti kuin pohjattomaan kaivoon. Kustannetaan asunnot, päissään pilattujen asuntojen remontit, muutot ja uudet asunnot. Plus jatkuva ylläpito ja terveydenhuolto kun työkseen hörhöilee. Ja näitä riittää ja joukko kasvaa. Kyllä pitäisi olla siinä kohtaa iso leikkuri. Ei ole suomi-firmalla kestokykyä enää.

    • Anonyymi

      Olin kerran sairaalassa pienen kolarin seurauksena. Yks minua vanhempa huonekamu potilas alkoi sekoomaan. Riisu ittensä ja juoksi huutaen käytävällä: lääkettä, lääkettä.
      Äkkiä siihen tuli rotevanoloinen hoitaja ja hänen apulaisensa.

      - Tässä sinulle helpotusta tuskaasi, sanoi hoitsu. Spruuttasi kaveriin jonkin rauhoittavan piikin. Kaveri oli riski mies mutta tupaan tuli rauha.

    • Anonyymi

      Peukun käyttäjät eivät ehdi edes synnyttämään

      https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011427836.html

      peukun käyttö näkyy jo synnytys­saleissakin. HS:n mukaan synnyttäjät ovat saattaneet jopa pyrkiä pois synnytys­salista, vaikka synnytys olisi kesken.

    • Anonyymi

      Ehkä se piripää lopettaa päihteiden käytön. Huonommassa vaihtoehdossa ei pysty lopettamaan. Itse pystyin pääsemään irti.
      Syynä paha huimauskohtauksien ilmaantuminen. Olen kaatunut ulkona ja sisätiloissakin joskus.
      Eikö näille huumeista vieroitettaville ole ihan omia luukkuja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe