Olin tuossa helleaikaan lomalla ja tuli tissuteltua olutta. Ei perskännejä mutta joka päivä kuitenkin useampia annoksia. Sitten piti taas lähteä kauppaan, joka on muutaman sadan metrin päässä. Kun kävelin takaisin, vatsa möyri. Ja hississä sitten katastrofi. Vedin housut alas, kyykistyin ja ripuli lensi hissin peräseinään. Saavuin ylimpään kerrokseen, jossa asun, hädissäni vedin housut ylös ja kun astuin hissistä, lähetin sen kerrosta alemmaksi, jotta jäljet eivät johda minuun. Menin mahdollisimman hiljaa kotiin. Kuulostelin hetken oven takana mutta oli onneksi hiljaista. Peseydyin, vaihdoin vaatteet ja menin sohvalle kylmän oluen kanssa. Telkkari päälle hiljaisella volyymilla. Noin puolen tunnin päästä alkoi kuulua rapusta hirveää möykkää. Hiivin eteiseen, raotin ovea ja rumia kirosanoja kuului. Lisäksi rämpytettiin ovikelloja. Mutta kukaan ei saanut tietää, että minä olin sonnan lähde.
Helle, loma ja olut - katastrofi
9
244
Vastaukset
- Anonyymi
Oot aika lapsellinen aikuiseksi.
- Anonyymi
Normaalia sontiksen elämää. Ja mitä sinä haukut ja miksi pyörit tällä palstalla? Lapsellinen juoppo.
- Anonyymi
Vastuun pakoilua. Ensin hommataan vatsantoiminta sekasin. Sitten jatketaan rennosti kylmän oluen kanssa sohvalla telkkarin ääressä. Tyypillinen 20-40v. suomalainen juntti. Lomalla sie oot ollu varmasti jo hyvin pitkään. Toivattavasti sait sieltä riittävät krapulajuomat haettua. Mieti, jos joku on siellä vaikka liukastunu siheen paskoon.
- Anonyymi
Kuinka siihen kukaan voi liukastua kun peräseinään lensi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka siihen kukaan voi liukastua kun peräseinään lensi?
Seinään tarttuvaa paskaa kyseessä siis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinään tarttuvaa paskaa kyseessä siis!
Aika sitkoista. tuo yleensä on. Liimautuuhan sitä pönttöönkin, vaikka huuhtelu heti perään.
- Anonyymi
Aha . Kiitos että jaoit tämän täällä.
- Anonyymi
Seuraavan kerran pistät kumilenkin lahkeeseen ja et ota niitä pois jalasta. Ei saa kakkia hissiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746