Helle, loma ja olut - katastrofi

Anonyymi-ap

Olin tuossa helleaikaan lomalla ja tuli tissuteltua olutta. Ei perskännejä mutta joka päivä kuitenkin useampia annoksia. Sitten piti taas lähteä kauppaan, joka on muutaman sadan metrin päässä. Kun kävelin takaisin, vatsa möyri. Ja hississä sitten katastrofi. Vedin housut alas, kyykistyin ja ripuli lensi hissin peräseinään. Saavuin ylimpään kerrokseen, jossa asun, hädissäni vedin housut ylös ja kun astuin hissistä, lähetin sen kerrosta alemmaksi, jotta jäljet eivät johda minuun. Menin mahdollisimman hiljaa kotiin. Kuulostelin hetken oven takana mutta oli onneksi hiljaista. Peseydyin, vaihdoin vaatteet ja menin sohvalle kylmän oluen kanssa. Telkkari päälle hiljaisella volyymilla. Noin puolen tunnin päästä alkoi kuulua rapusta hirveää möykkää. Hiivin eteiseen, raotin ovea ja rumia kirosanoja kuului. Lisäksi rämpytettiin ovikelloja. Mutta kukaan ei saanut tietää, että minä olin sonnan lähde.

8

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot aika lapsellinen aikuiseksi.

• Anonyymi

Normaalia sontiksen elämää. Ja mitä sinä haukut ja miksi pyörit tällä palstalla? Lapsellinen juoppo.

• Anonyymi

Vastuun pakoilua. Ensin hommataan vatsantoiminta sekasin. Sitten jatketaan rennosti kylmän oluen kanssa sohvalla telkkarin ääressä. Tyypillinen 20-40v. suomalainen juntti. Lomalla sie oot ollu varmasti jo hyvin pitkään. Toivattavasti sait sieltä riittävät krapulajuomat haettua. Mieti, jos joku on siellä vaikka liukastunu siheen paskoon.

• Anonyymi

Kuinka siihen kukaan voi liukastua kun peräseinään lensi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka siihen kukaan voi liukastua kun peräseinään lensi?

Seinään tarttuvaa paskaa kyseessä siis!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seinään tarttuvaa paskaa kyseessä siis!

Aika sitkoista. tuo yleensä on. Liimautuuhan sitä pönttöönkin, vaikka huuhtelu heti perään.

• Anonyymi

Aha . Kiitos että jaoit tämän täällä.

• Anonyymi

Seuraavan kerran pistät kumilenkin lahkeeseen ja et ota niitä pois jalasta. Ei saa kakkia hissiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2126
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1248
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1162
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      854
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      739
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      26
      674
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      19
      537
    Aihe