Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
Mitä sanoisit mulle?
85
919
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä haluaisit mies että sanon? ❤️
- AnonyymiUUSI
En haluaisi sinun sanovan mitään mitä et halua sanoa. Ainoastaan sen, minkä sanoa haluat. Koska silloin vasta kuulen sinulta kaiken, mitä kuulla haluan.
- AnonyymiUUSI
Kerro lisää, mihin tahansa, mitä ikinä kysynkään....
https://m.youtube.com/watch?v=vLkBybsH73k&pp=0gcJCfwAo7VqN5tD - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää, mihin tahansa, mitä ikinä kysynkään....
https://m.youtube.com/watch?v=vLkBybsH73k&pp=0gcJCfwAo7VqN5tDhmmm....
https://www.youtube.com/watch?v=FeU_qC5tBOE&list=RDFeU_qC5tBOE&start_radio=1
- AnonyymiUUSI
Huomenta!
- AnonyymiUUSI
Että minä rakastan sinua! Ja on kova ikävä! Milloin haluat tavata kahdestaan!
- AnonyymiUUSI
Tuun sun päälle. Halitaan vähän.
- AnonyymiUUSI
Tuun sun päälle. Tuun sun alle. Tuun sun viereen. Tuun sulle.
- AnonyymiUUSI
Oot pelkuri. En tahdo nähdä sua enää.
- AnonyymiUUSI
Oot lapsi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot lapsi
Juu en todellakaan ole.
- AnonyymiUUSI
Tässä ei ole sosiaalisen tilanteen ahdistus. Kyseessä ihan erilainen pelkuruus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot lapsi
Kiinnostava lisäys palstaäijän yksinpuheluun. Mkay…
- AnonyymiUUSI
Mitä muka voi sanoa ihmiselle jota rakastaa mistä tiedät edes rakastavasi jos tarvitset sanoja ilmaistaksesi rakkautesi toista kohtaan
- AnonyymiUUSI
Sanoisin ettei kannata provosoida anonyymejä palstalla eikä herätellä tunteita öiseen aikaan muka rakastavana kaivattuna. Sen verran varmasti ymmärtää jokainen tänne kirjoittava.
🌈- AnonyymiUUSI
Eli tätä samaa ”rakkauden” sanomaa mitä sinä palstaäijä tuotat tänne joka yö jumalan tai jonkun muun entiteetin armosta
- AnonyymiUUSI
Olet valoni pimeydessä.
- AnonyymiUUSI
Olet se ainoa jota kohtaan olen näin tuntenut…sen olen kertonut 🥺 rakastan
- AnonyymiUUSI
Videoklipit ja palsta ovat niille joille reaalissa elämä on jotain muuta. Mitä? Pelko vai uhka todellisuudessa?
Hyvät yöt tänne.- AnonyymiUUSI
🌈🙏🏻🌾
- AnonyymiUUSI
Sanoisin paljonkin kaikkea.
Eikä niitä täällä voi kertoa. - AnonyymiUUSI
Rakastetulle: Jos tunnet lämpimän henkäyksen korvassasi kesken työn niin älä säikähdä, minä se vain täällä kuiskaan sinulle hyvää yötä ❤️ 😘
- AnonyymiUUSI
Kenpä tätäkään voisi omia
- AnonyymiUUSI
Kiitos liekkini🙏🔥❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenpä tätäkään voisi omia
Joku jolla ei ole suhteellisuudentajua näiden palstaäijän eteeristen hönkäysten suhteen..
- AnonyymiUUSI
kyllä täällä on monenmoista huhuilijaa ilman minkäänlaista todellista tunnistettavuutta, eikä huhuilun kohdekaan ole useinkaan tunnistettavissa. Toisaalta ymmärrän mielenavaus tarkoituksessa tehdyt kohteettomat kirjoitukset👍
- AnonyymiUUSI
Tiedän, ettei aloitus ole sinulta. Tyyli on erilainen. Mutta jos kysyisit, sanoisin saman, mitä kuiskasin tyhjille senille äsken.
Rakastan sinua. En haluaisi, mutta jostain syystä vaan rakastan. Vuodesta toiseen. Ei tässä ole mitään järkeä. Voi hyvä luoja. Kohta joudun taas näkyville. Ajatuksissani olet silloin vierelläni ja olen rohkeampi. Hyvää yötä.- AnonyymiUUSI
Kuule se mielikuva, mikä näistä korvaan kuiskimisistas ei varmaan palstasetä vastaa sitä romantiikan pilvenhattaraa mitä haluaisit välittää. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Tunnustaa olevani nynny ja haluavani olla hänen lämpöisessä ja turvallisessa halauksessaan. Nynnyläismieheltä naiselle.
- AnonyymiUUSI
Kenen hanipöö olet
- AnonyymiUUSI
Rakastan ja paljon🥹
- AnonyymiUUSI
Kysyisin häneltä milloin saamme toisemme. Jos molemmat kerran välittävät. Milloin voisimme saada toisemme?
- AnonyymiUUSI
Me voitaisiin saada toisemme heti naisen kanssa, jos vain saisimme mahdollisuuden jutella. Mutta kohtaaminen on vaikeaa ja puhuminen. En kuitenkaan luovuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me voitaisiin saada toisemme heti naisen kanssa, jos vain saisimme mahdollisuuden jutella. Mutta kohtaaminen on vaikeaa ja puhuminen. En kuitenkaan luovuta.
Samanlainen tilanne on minullakin. Enkä minäkään aio luovuttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samanlainen tilanne on minullakin. Enkä minäkään aio luovuttaa.
(Mutta en siis tiedä mikä tilanne on miehen puolelta.)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kohta ei tarvitsekaan. Olen eroamassa.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin tietää mikä muuttui näin lyhyessä ajassa? Välillämme oli jotain mitä en osaa edes kuvailla. Tiedän että tunsit sen myös. Se miten katsoit minua hymyillen.
Uskon että tilanne teki myös sinulle kipeää. Rakastan sinua valtavasti. Naiselle.- AnonyymiUUSI
Kuinka lyhyessä ajassa?
- AnonyymiUUSI
Teit valitettavsti omat päätöksesi ja halusit päättää sen, se muuttui. Enää sitä ei ole rakennettavissa takaisin. Miehelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teit valitettavsti omat päätöksesi ja halusit päättää sen, se muuttui. Enää sitä ei ole rakennettavissa takaisin. Miehelle
Okei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka lyhyessä ajassa?
Pari viikkoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi ja reilusti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi ja reilusti.
Virkistävää nähdä näitä kommentteja, joissa ei lähdetä mukaan noihin toksisiin leikkeihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Virkistävää nähdä näitä kommentteja, joissa ei lähdetä mukaan noihin toksisiin leikkeihin.
Ei kaikki täällä ole noita puliveivareita samasta kaupungin vuokra rähjästä.
Eri - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pari viikkoa.
Jopas palstaäijän monologina luotu draama kuivui äkäisesti kasaan hehee
- AnonyymiUUSI
Että tunteistani huolimatta pettyisit minuun. Kyllä, olemme aikuisia ja ymmärrämme arkirealismin mutta siitä huolimatta pari asiaa minussa saisi sinut hiljaiseksi, epäileväksi.
- AnonyymiUUSI
Tuskinpa -eräälle joka ilmeisesti esiintyy minun nimisenä esiintyessään 🤔
- AnonyymiUUSI
En rakasta tällä hetkellä ketään.
- AnonyymiUUSI
Hänelle jota aidosti rakastan..en ihan tätä halunnut, en siltojen polttamista takana..ei edes ystävyyttä. Kylmää oli kyyti mutta silti olet kokoajan mielessä💔
- AnonyymiUUSI
Miksi et sitten tee asialle jotain?
- AnonyymiUUSI
Kylmät kyydit jää pian historiaan. Voisin mainita eräästä laatuautosta jossa talvella bikinitkin on liikaa, mutta jätänpä nyt piilomainonnat tältä erää. - autojobbari
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sitten tee asialle jotain?
Tässä tapauksessa se on naisen tehtävä..odotan aikani sitä, jos ei kuulu enää mitään annan ajan tehdä tehtävänsä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa se on naisen tehtävä..odotan aikani sitä, jos ei kuulu enää mitään annan ajan tehdä tehtävänsä
En tule tekemään mitään keneenkään liittyen. Jos ikäiseni mies haluaisi olla ystäväni, hänen on tehtävä aloite! Ei ole mitään pakkoa edes löytää uutta ystävää, työn tekeminen on se josta kaipaan, mutta ilman kautta rantain kerrontaa!
- AnonyymiUUSI
Rehellisesti sanottuna tarvitsen häntä tosi paljon. 💔
- AnonyymiUUSI
Mikset tee mitään? 🥲
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset tee mitään? 🥲
En voi tehdä mitään. Tai en ainakaan tiedä mitä voisin tehdä. 🙁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En voi tehdä mitään. Tai en ainakaan tiedä mitä voisin tehdä. 🙁
Tai no, voisin minä jotain ehkä tehdä, mutta en pidä järkevinä tekoina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai no, voisin minä jotain ehkä tehdä, mutta en pidä järkevinä tekoina.
Harmi…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harmi…
Hän varmasti ymmärtää ja uskon hänenkin olevan sitä mieltä, ettei nyt pidä tehdä mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän varmasti ymmärtää ja uskon hänenkin olevan sitä mieltä, ettei nyt pidä tehdä mitään.
Uskottele vaan itsellesi mitä haluat, ei tarvitse tehdä mitään. Mikä ihmisiä vaivaa nykyään? Surkeaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskottele vaan itsellesi mitä haluat, ei tarvitse tehdä mitään. Mikä ihmisiä vaivaa nykyään? Surkeaa!
Voin olla vaarassa, jos teen jotain hölmöä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko samassa työpaikassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko samassa työpaikassa?
Vai onko se varattu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko se varattu?
Ei tietääkseni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitään avointa ei ainakaan ole nyt järkevää tehdä, jos olisit hän.
Lähestyin silti häntä, koska pelkäsin ettei hän jää minua odottamaan.
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitään avointa ei ainakaan ole nyt järkevää tehdä, jos olisit hän.
Lähestyin silti häntä, koska pelkäsin ettei hän jää minua odottamaan.
-sivustaEn valitettavasti ole sinun kaivattusi.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin kertoa että rakastan häntä. Haluaisin olla loppuelämäni hänen kanssaan. Saan vielä tilaisuuden, minä tiedän sen. 🙏
- AnonyymiUUSI
Naiselta miehelle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta miehelle?
Mieheltä naiselle.
- AnonyymiUUSI
Milloin tilaisuus mahtaa olla?
- AnonyymiUUSI
Ihanaa kun luotat noin paljon. Mä en ole noin luottavainen. Sitä mitä meidän välillä on en halua unohtaa. Se riippuu nyt susta milloin näemme taas😘🔥
- AnonyymiUUSI
Kun tietää mitä odottaa, olo on erinomainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun tietää mitä odottaa, olo on erinomainen.
Just noin. Alku aina hankalaa lopussa kiitos seisoo 🔥💫🪽😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tilaisuus mahtaa olla?
Sehän riippuu täysin hänestä ja minusta, miten tämä asia kehittyy.. /15:53
- AnonyymiUUSI
Ei ole helppo sanoa käskien sanoja joiden odottaisi tulevan sopivassa hetkessä pyyteettömästi ja kädestä kiinni pitäen.
https://www.youtube.com/watch?v=xje-1sw3T0s&list=RDxje-1sw3T0s&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Tuli mieleen rahtilaiva 🤣 sori, asiaton kommentti tähän ketjuun... Olet ihana 🤗
- AnonyymiUUSI
Höpönassu!
- AnonyymiUUSI
Ikävä ei lopu.
En yritä torpata sitä. Elän sen tunteen kanssa. - AnonyymiUUSI
"Kiitos, että olet juuri sellainen kuin olet"
https://www.youtube.com/watch?v=K0q1Ki8GHkY&list=RDK0q1Ki8GHkY&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Kuulinko oikein rivien välistä, että ajoituksen mestari oli kerrankin oikeassa paikassa oikeaan aikaan?
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti olet onnellinen nyt ja jos et, saat sen kokea. Minusta siihen ei ollut. Hyvää kesänjatkoa.
- AnonyymiUUSI
En ole. Mihin ei ollut?
- AnonyymiUUSI
Minä en sanoisi mitään,koska en rakasta ketään, enkä enää koskaan halua parisuhdetta kenenkään kanssa!
- AnonyymiUUSI
Rakkaudella vain,
https://www.youtube.com/watch?v=3ncXYs2sAAs&list=RD3ncXYs2sAAs&start_radio=1
Älä ikinä odota että yhdestäkään suudelmasta olisi paluuta. - AnonyymiUUSI
Jos tämä olisi minulle, sanoisin että en rakasta sinua. enkä vain sinua. eniten maailmassa varmasti perhettäni ja rakasta jota ei tässä elämässä voi saada. Se et ole sinä.
Olen kyllä rakastanut tässäkin elämässä, kevyesti ja eri tavoin. Niissä rakkaus on muuttanut muotoaan.
Sinun pitää ensin löytää itsesi, rakastaa itseäsi ja sitten sinua voi rakastaa muutkin. Toimi ja tee niin että olet sinut itsesi kanssa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202002
- 1551913
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h231473- 49951
- 85919
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To22842Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue7787- 112781
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45730Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32725