Hissituhnulla rahtilaivan varjosta tuut tuut on ollut aktiiviviikko piipaa.
On todennut Thaimaalaisen lihanjalostuksen tuotteiden olevan mauttomia siten, että pihvit tarvitsee kastikkeet ja kastikereseptejä etsinyt Martoilta ja kokkilehdistä.
Kantaa on ottanut teollisuuden miljardibisneksiin, sekä pienten alaansa erikoistuneiden yrittäjien liiketoimintojen kannattavuuteen, kaiken hän hallitsee, onhan hän itse miljonääri AAA-luokiteltu mikroyrittäjä, kerrostalotasolla kiinteistösijoittaja.
Hän on valveutunut ravintola-asiakas, joka ei syö lobstereita, koska sellainen on brutaalia, mutta elävät simpukat on hänen herkkuaan.
Kotikokkina hän on laajentanut repertuaariaan runsaasti sen jälkeen, kun uusavuttomana ryhtyi kokkailemaan 40 vuotiaana ensikerran.
Hän muurasi kommuunillensa hienon liekkigrillin, teetätti paikallisella metallimiehellä rosterilaatikon hiiligrillauksia varten, osti 6 polttimoisen kaasugrillin, sekä induktiolieden ja kiertoilmauunin.
Hänellä on kaikki tarvittava valmistaakseen Thaimaalaisesta sitkeästä ja mauttomasta pihvilihasta, maukkaita pihvejä tavallansa.
Kun kotikokki luomuksiaan tarjoilee perheenjäsenilleen ja laajalle ystäväjoukolleen, niin kukin huutavat kokille vuorollaan STOP kun heidän mauton liha on kypsyysasteessa, että voi siirtää kiehumaan kokin kastikkeisiin.
Savustaminen, loimutus ynnä muut kastikekiehuttamista enemmän taitoa vaativat tavat hänellä on vielä harjoittelematta, kalat hän tosin osaa jo tuhkakuorruttaa.
Buriramin Hienopieru.
Anonyymi-ap
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Metrisiä simonkylästä keskellä yötä, kyllä viiraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161