Rakastan sua niin paljon, ettet tajuakaan. Oot mun ainoani ja ketään muuta en halua. Sun sielu on todella kaunis ja oot muutenkin aivan ihana. Oon sun ikuisesti🔥💫🔥
Oi rakkaani
20
608
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö naiselle/miehelle, naiselta/mieheltä?
- Anonyymi
Meni naiselta miehelle.ap🩷💋
- Anonyymi
Rakastan sua. 🚴🏊♀️🥶🫂❤️🩹
- Anonyymi
Niin mäkin sua. Korjataan toisemme❤️💫
- Anonyymi
Lopeta tuo perkeleen liekki horina ja hanki apua !
- Anonyymi
Ei mua kukaan rakasta mut älkää nyt sinisilmäsinä muutkaan uskoko kaikkea liirumlaareja täällä.
- Anonyymi
Hei raksupoksuli 😉🥰😘
- Anonyymi
Stsau sullekin! Mun ihkaoma höpönöffis.. 🖐️
- Anonyymi
Ei mulla ole ainakaan sielua mulla on elämä jota elän eikä se ainakaan ole aina niin kaunista jos koskaan se on kiva et jotakuta rakastat oletko varma että hän on rakkautesi arvoinen tai oletko sinä hänen rakkautensa arvoinen jos hän edes sinua rakastaa kenties hyvä että sinä tiedät ettet ketään muuta halua mu tiedätkö hänestä edes sen vertaa että haluaako hän olla sinun kanssasi missään tekemisissä edes miestä tiedät varmuudella hänen olevan ihana tunnetko hänet niin hyvin että tiedät millainen hän todella on vai tiedätkö vain sen kulissin jota hän ylläpitää syystä tai toisesta mä en ole koskaan syyllistyny kulissin ylläpitoon rakensin vain itselleni todella vahvan suojamuurin suojellakseni itseäni ja omia tunteitani kotoa opitusti jo alunperäisesti elämän ja iän myötä opin myös että parisuhteessakaan ei aina tai hyvin harvoin voi luottaa siihen mitä toinen sanoo miksi näin koska valehtelemalla pääsee helpommalla ihan kenen tahansa muun kanssa paitsi mun sitä ei moni uskonu aikoinaan kun sanoin että mulle on turha valehdella mä tiedän kyllä totuuden ja jos en tiedä tai ole varma jos on kyseessä asia joka mua vähänkään kiinnostaa selvitän totuuden tarvittaessa yllättävänkin helposti loppujen lopuksi et jos mua ajatteli lähestyä itsestään valehdellen suosittelen lähestymään jotakuta muuta kuin minua viimeksi tapailemank nainen mielestäni esitteli minulle lastensa isänä miehen joka ei sitä mitä suurimmalla todennäköisyydellä ollut vaikkakin lapset kyseisen miehen nimissä oli/on
- Anonyymi
Rakas
- Anonyymi
Joo aivan varmasti joo
- Anonyymi
Odotan sinua
- Anonyymi
Rakas
- Anonyymi
Pian näemme rakas💫✨🪐🪽
- Anonyymi
Rakas
- Anonyymi
Oot mun ainoani, eikä koskaan enää tule ketään muuta välillemme. Sen lupaan🔥
- Anonyymi
Autat minua jo pelkästään sillä, että olet olemassa ❤️
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Tahdon syliisi<3.
- Anonyymi
Kaunis viesti jollekin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1559829Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1297942Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi27501Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2607482Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1216162Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k875957Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j535752Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit944831Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja112977Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist541414