Oi rakkaani

Anonyymi-ap

Rakastan sua niin paljon, ettet tajuakaan. Oot mun ainoani ja ketään muuta en halua. Sun sielu on todella kaunis ja oot muutenkin aivan ihana. Oon sun ikuisesti🔥💫🔥

20

582

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menikö naiselle/miehelle, naiselta/mieheltä?

• Anonyymi

Meni naiselta miehelle.ap🩷💋

• Anonyymi

Rakastan sua. 🚴🏊‍♀️🥶🫂❤️‍🩹

• Anonyymi

Niin mäkin sua. Korjataan toisemme❤️💫

• Anonyymi

Lopeta tuo perkeleen liekki horina ja hanki apua !

• Anonyymi

Ei mua kukaan rakasta mut älkää nyt sinisilmäsinä muutkaan uskoko kaikkea liirumlaareja täällä.

• Anonyymi

Hei raksupoksuli 😉🥰😘

• Anonyymi

Stsau sullekin! Mun ihkaoma höpönöffis.. 🖐️

• Anonyymi

Ei mulla ole ainakaan sielua mulla on elämä jota elän eikä se ainakaan ole aina niin kaunista jos koskaan se on kiva et jotakuta rakastat oletko varma että hän on rakkautesi arvoinen tai oletko sinä hänen rakkautensa arvoinen jos hän edes sinua rakastaa kenties hyvä että sinä tiedät ettet ketään muuta halua mu tiedätkö hänestä edes sen vertaa että haluaako hän olla sinun kanssasi missään tekemisissä edes miestä tiedät varmuudella hänen olevan ihana tunnetko hänet niin hyvin että tiedät millainen hän todella on vai tiedätkö vain sen kulissin jota hän ylläpitää syystä tai toisesta mä en ole koskaan syyllistyny kulissin ylläpitoon rakensin vain itselleni todella vahvan suojamuurin suojellakseni itseäni ja omia tunteitani kotoa opitusti jo alunperäisesti elämän ja iän myötä opin myös että parisuhteessakaan ei aina tai hyvin harvoin voi luottaa siihen mitä toinen sanoo miksi näin koska valehtelemalla pääsee helpommalla ihan kenen tahansa muun kanssa paitsi mun sitä ei moni uskonu aikoinaan kun sanoin että mulle on turha valehdella mä tiedän kyllä totuuden ja jos en tiedä tai ole varma jos on kyseessä asia joka mua vähänkään kiinnostaa selvitän totuuden tarvittaessa yllättävänkin helposti loppujen lopuksi et jos mua ajatteli lähestyä itsestään valehdellen suosittelen lähestymään jotakuta muuta kuin minua viimeksi tapailemank nainen mielestäni esitteli minulle lastensa isänä miehen joka ei sitä mitä suurimmalla todennäköisyydellä ollut vaikkakin lapset kyseisen miehen nimissä oli/on

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

Joo aivan varmasti joo

• Anonyymi

Odotan sinua

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

Pian näemme rakas💫✨🪐🪽

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

Oot mun ainoani, eikä koskaan enää tule ketään muuta välillemme. Sen lupaan🔥

• Anonyymi

Autat minua jo pelkästään sillä, että olet olemassa ❤️

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

Tahdon syliisi<3.

• Anonyymi

Kaunis viesti jollekin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4014
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      47
      3409
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2471
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1685
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1491
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1309
    9. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1307
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1224
    Aihe