Sitä minä en ymmärrä et taiteilijaseurojen eliitttiin pääsee ainoastaan koulutuksella.
Mitä tämä tarkoittaa käytännössä?
Jos on koulutus voi tehdä vaikka minkälaista s#ntaa tahansa ja käyttäytyä seurassa miten tahansa lentämättä ulos. Kun vain on koulutus. En ymmärrä "taidetta", jossa sävytetään paperi ja naulataan se seinään. Tai vedetään muutama suttu kankaalle ja se on sitte in.
Mulla ei ole täysjäsenyyttä. Ei riittävää titteliä. Vain toisen asteen koulutus. Olin harrastajajäsen mutta lopetin senkin. En tee sillä mitään.
Ennen ku joku tulee tähän vinkumaan et olen vaa kateellinen ku en saanu sitä taikka tätä niin tiedoksi, en hakenut ammattijäsenyttä. Kun huomasin tämän kaiken.
En halua olla yksi jatkuvasti kateellista toistensa kanssa kilpailevaa porukkaa. En halua. Rupesin tekemään välillä muuta.
Kuvataiteen ongelma
2
319
Vastaukset
- Anonyymi
jos ei ole koulutuksia, niin teet paljon taidetta ja ostat tykkäykset rahassa
taidemaalariliitossa toisten taso on harrastelija tasoa
pyrit myös monia kertoja ja maksat kaiken rahan tuplaana mitä käsketään
voit liittää saatekirje, että voit maksaa ylimääräistä eikä se ole yhtään lahjomista
kuvataiteessa ei ole lahjomista kun antaa ylimääräistä rahaa päästäkseen jäseneksi - Anonyymi
Ei taiteessa mitään koulutusta tarvita mutta kyllä se tietysti auttaa jos aikomus on toteuttaa teoksia esimerkiksi myyntimielessä, jolloin niitä voi tuottaa tasaisella laadulla kohtuullisessa ajassa.
Mitä tulee noihin taideyhdistyksiin niin se enempikin heidä tapansa hieman karsia sitä väkeä. Totuus on kuitenkin, että suurin osa maalareista ei osaa käytännössä yhtään mitään ja taidekoulutus on yksi millä jotain koetetaan validoida hakijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1316468Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie736402Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3786236Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474026Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532462Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 141374
- 1931175
- 64990