Sitä minä en ymmärrä et taiteilijaseurojen eliitttiin pääsee ainoastaan koulutuksella.
Mitä tämä tarkoittaa käytännössä?
Jos on koulutus voi tehdä vaikka minkälaista s#ntaa tahansa ja käyttäytyä seurassa miten tahansa lentämättä ulos. Kun vain on koulutus. En ymmärrä "taidetta", jossa sävytetään paperi ja naulataan se seinään. Tai vedetään muutama suttu kankaalle ja se on sitte in.
Mulla ei ole täysjäsenyyttä. Ei riittävää titteliä. Vain toisen asteen koulutus. Olin harrastajajäsen mutta lopetin senkin. En tee sillä mitään.
Ennen ku joku tulee tähän vinkumaan et olen vaa kateellinen ku en saanu sitä taikka tätä niin tiedoksi, en hakenut ammattijäsenyttä. Kun huomasin tämän kaiken.
En halua olla yksi jatkuvasti kateellista toistensa kanssa kilpailevaa porukkaa. En halua. Rupesin tekemään välillä muuta.
Kuvataiteen ongelma
3
376
Vastaukset 3
- Anonyymi
jos ei ole koulutuksia, niin teet paljon taidetta ja ostat tykkäykset rahassa
taidemaalariliitossa toisten taso on harrastelija tasoa
pyrit myös monia kertoja ja maksat kaiken rahan tuplaana mitä käsketään
voit liittää saatekirje, että voit maksaa ylimääräistä eikä se ole yhtään lahjomista
kuvataiteessa ei ole lahjomista kun antaa ylimääräistä rahaa päästäkseen jäseneksi - Anonyymi
Ei taiteessa mitään koulutusta tarvita mutta kyllä se tietysti auttaa jos aikomus on toteuttaa teoksia esimerkiksi myyntimielessä, jolloin niitä voi tuottaa tasaisella laadulla kohtuullisessa ajassa.
Mitä tulee noihin taideyhdistyksiin niin se enempikin heidä tapansa hieman karsia sitä väkeä. Totuus on kuitenkin, että suurin osa maalareista ei osaa käytännössä yhtään mitään ja taidekoulutus on yksi millä jotain koetetaan validoida hakijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656