Olet nauranut.. aidosti, ehkä vedet silmissä, maha kippurassa.
Eri aloittaja, en liittänyt onnellisuusketjuun.
Tuntuu, että harvemmin kuin joskus aiemmin, toki kiva huomata että pyrskähdys voi tulla vielä ihan vaikka radiota kuunnellessa.
Koska viimeksi (2)
34
218
Vastaukset
- Anonyymi
Tilannekomiikka on parasta :)
- Anonyymi
Samaa mieltä 👍
Viime torstaina, liittyi tilanteeseen jota täällä en voi avata :).
- Anonyymi
Jos pieni raotus.. 🤭😄
- Anonyymi
Siili25 kirjoitti:
Liittyy itseironiaan:).
Osata nauraa itselleen, toisten kanssa ehkä..
Se ei aina helppoa, hieno taito :D Anonyymi kirjoitti:
Se ei aina helppoa, hieno taito :DJuu. Vaatii useimmiten sopivan seuran jossa avautua🤭.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei aina helppoa, hieno taito :D" Olet kasvanut aikuiseksi sinä päivänä, kun naurat ensimmäisen kerran - itsellesi. "
- Anonyymi
Aika usein naurattaa, ihan kunnolla. Puolisoni on hauska tyyppi ja meillä on tosi kivaa keskenämme.Useimmiten nauramme omille kommelluksillemme mutta nasakat kommentit kuuluvat myös keskusteluihimme ja ne saavat monta kertaa naurun remakan aikaiseksi.
Nauru pidentää ikää!- Anonyymi
Tuo on kyllä mahtava juttu, yhteinen huumori.. huumorintaju 🫶
- Anonyymi
Nykyinen meno on niin naurettavaa, että oikein itkettää.
- Anonyymi
Sehän on kait hymiökin.. 😂.. "itkunauru" 🤣
- Anonyymi
Monta kertaa viikossa.....usein jo heti aamusta......
- Anonyymi
Tulee mieleen peiliinvilkaisu 🤗?
Itsellä vähä itkiskö vai nauraisko 😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen peiliinvilkaisu 🤗?
Itsellä vähä itkiskö vai nauraisko 😅Peiliin katsoessa ei sentään itkemistä tarvii miettiä kun on sinut itsensä kanssa, kun kuitenkin aika siisti näky sieltä aamulla katsoo. Pitkä tukkakaan ei ole pystyssä kun pidän yöt kiinni sykeröllä. Naurun aiheet löytyy aamuisin läppäriltä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peiliin katsoessa ei sentään itkemistä tarvii miettiä kun on sinut itsensä kanssa, kun kuitenkin aika siisti näky sieltä aamulla katsoo. Pitkä tukkakaan ei ole pystyssä kun pidän yöt kiinni sykeröllä. Naurun aiheet löytyy aamuisin läppäriltä :)
Huumorintajuja on erilaisia.. uutiset tuskin naurattaa 🤔
Ois kiva saada vinkkiä..😊 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huumorintajuja on erilaisia.. uutiset tuskin naurattaa 🤔
Ois kiva saada vinkkiä..😊Ei ollut uutisista puhekaan.......naurun aiheita löytyy kyllä netistä vaikka mitä kun viitsii etsiä
- Anonyymi
Kahvilan ovessa mainos luteeton piirakka tarjouksessa.
- Anonyymi
Oikeesti.. toi on hyvä 😁
- Anonyymi
Kiits päivän pyrskähdyksestä. Heh.
- Anonyymi
Kunnon hepulista on jo niiin kauan, etten edes muista. Joskus silloin, kun oli meneillään ne viihdevuodet. Noita pyrskähdyksiä tulee täällä(kin) aina joskus, kun sattuu hyvä juttu kohralle.
- Anonyymi
Hepuli onkin hyvä sana kuvaamaan, vielä jos on tilanne, jossa sellaista ei ois soveliasta saada 🤫😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hepuli onkin hyvä sana kuvaamaan, vielä jos on tilanne, jossa sellaista ei ois soveliasta saada 🤫😅
Onko sellaisia(kin) paikkoja / tilanteita olemassa?
Anonyymi kirjoitti:
Onko sellaisia(kin) paikkoja / tilanteita olemassa?
Kyllä niitä kuule on. Ehkä nykyisin kuitenkin harvemmin.
- Anonyymi
En ole kunnolla nauranut yli kymmeneen vuoteen.
Kyllä nykyään naurun aiheet on vähissä, ikääntyminen ja se, että niin ihan kaikki asiat on koettu, luo näköalattomuuden. Harmaata kaikki.
No, joskus sentään pieni hymähdys.- Anonyymi
Onhan se vähä surullista, jos kohtalaisen terveenä saa olla.
Ja erilaisia ollaan ihmiset, eikä myöskään toisen kokemaa voi tietää. - Anonyymi
" ... ihan kaikki asiat on koettu, ... " Älä sössötä soopaa. Sinä, kuten ei kukaan muukaan tavallinen taneli ole pienessä elämänpiirissään kokenut maailman ja elämän kaikkia asioita. Eikä edes puolta tai murto-osaa niistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
" ... ihan kaikki asiat on koettu, ... " Älä sössötä soopaa. Sinä, kuten ei kukaan muukaan tavallinen taneli ole pienessä elämänpiirissään kokenut maailman ja elämän kaikkia asioita. Eikä edes puolta tai murto-osaa niistä.
No, kyllähän näillä kymmenillä on ne tavan tallaajan yleisimmät asiat hoidettu; on lapset kasvatettu aikuisiksi ja koulutettu heidät. Lapsen lapset jo alkaa hekin olla aika isoja. Puoliso on jo ehkä kuollut, ja itse jäänyt yksin eläkkeellä. Kaikkia ei matkustelu kiinnosta, terveys voi matkaintoa rajoittaa ja pieneläkeläisellä ei varaa.
Kävely alkaa kyllästyttää, muutaman vuoden jälkeen. Ja tämän jälkeen telkkarin katselu vain jää. Eikö olekin mielenkiintoista. Ja nyt kintut niin huonot useiden nuoruuden urheiluvammojen jälkeen, ettei kävelykään oikeen kunnolla toimi.
Repikää siitä... Eipä paljon naurata😕 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, kyllähän näillä kymmenillä on ne tavan tallaajan yleisimmät asiat hoidettu; on lapset kasvatettu aikuisiksi ja koulutettu heidät. Lapsen lapset jo alkaa hekin olla aika isoja. Puoliso on jo ehkä kuollut, ja itse jäänyt yksin eläkkeellä. Kaikkia ei matkustelu kiinnosta, terveys voi matkaintoa rajoittaa ja pieneläkeläisellä ei varaa.
Kävely alkaa kyllästyttää, muutaman vuoden jälkeen. Ja tämän jälkeen telkkarin katselu vain jää. Eikö olekin mielenkiintoista. Ja nyt kintut niin huonot useiden nuoruuden urheiluvammojen jälkeen, ettei kävelykään oikeen kunnolla toimi.
Repikää siitä... Eipä paljon naurata😕Se on selvää, että ikäihmisillä on kokemuksia ja näkemyksiä eletystä elämästä. Mutta kun joku sanoo, että kaikki on koettu, niiin se ei millään voi pitää paikkaansa. "Tavan tallaajan" piiri on aika pieni ja suppea, siihen eivät mahdu maailman mutkat kaikkineen.
- AnonyymiUUSI
Luin Hesarista kun kouluun menevät lapset vastasivat toimittajan kysymyksiin. Kysymykset olivat järjestyksessä aasta ööhön. Niissä oli useita mahdottoman hauskoja vastauksia. Luin kaikki ja nauroin useita kertoja yksin ääneen ihan täpöllä.
Olen ryhmässä jossa on yksi huumormies. Hän lohkaisee viikoittain jotain jolle nauretaan kaikki kimpassa. Esikoiseni kanssa on yhtäläinen huumorintaju, hän saa minut nauramaan.
Laitan nyt tähän yhden ihmeen. Olen seurustellut kolme vuotta miehen kanssa. En ole kuullut hänen koskaan nauravan ääneen. Hän on kyllä huumorintajuinen ja saa minut nauramaan. - AnonyymiUUSI
Maha kippurassa ei kuulu aitouteen. En laita minne pitäisi kuulua.
- AnonyymiUUSI
Se on pallea joka pitkään nauraessa supistuu niin että siihen sattuu. Ei voi teitää jos ei ole kokenut. Minä olen. En ole aloittaja jolle ilmeisesti sanasi tarkoitit. Hän muuten kirjoittaa ´ehkä´.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on pallea joka pitkään nauraessa supistuu niin että siihen sattuu. Ei voi teitää jos ei ole kokenut. Minä olen. En ole aloittaja jolle ilmeisesti sanasi tarkoitit. Hän muuten kirjoittaa ´ehkä´.
Pallea kippurassa 😂.. ei ole aloittaja hiuksia halkonut, pilkkuja viilaillut, paljoa miettinyt mitä ränttää tänne. :)
Se verran, sanalla hepuli, on monta merkitystä, jos tarkoiksi aletaan. 🤭😄 - AnonyymiUUSI
Laita ihmeessä!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329706
- 1216662
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486224- 794737
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324480- 353482
- 593170
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283045Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253028Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263013