Ruuneperille

Maalaismies*

Koska näyttää siltä, että huolehtiminen formuloista on jäämässä Sinun ja meikäläisen asiantunteville hartioille (onneksi on muutamia kunnon naisia kuten MdK, beataB ja muita), jotka kokevat tärkeäksi tämän suomalais-globaalin ja kansalliskansainvälisen kulttuurin osa-alueen seuraamisen, niin minun on tunnustettava pudonneeni kelkasta, mitä Silverstonen harjoitusajoihin tulee.

Meillä oli nimittäin pihatalkoot eilen. Täytyypä käydä tarkistamassa tapahtuiko muuta kuin yhden mäyräkoiran katoaminen, niin ja HK blöön.

Niin että hyvä Ruuneperi, voitko ukkosen jylistessä kaikilla kolmella palstalla kertoa jälkeenjääneelle minulle, mitä eilen formuloissa tapahtui? Onko Mc Laren, Mercedes ja ennenkaikkea Kimi kunnossa.(Eihän vaan pistäytynyt yökerhossa illalla)

Koska meillä ei ole muita kuin Sibelius ja Räikkönen, Italialla Mussolini ja Berlusconi, Ranskalla suuri vallankumous ja Englannilla Blair, niin meidän on taisteltava rajojemme ja kunniamme puolesta.

Siis, ystäväni Ruuneperi, Kimin on voitettava Englannissa ja pelastettava suomalaisen ruoan maine. Eikö totta!

40

1935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beataBarbara*

Hyvin pyyhkii Mac’illä (kaksoisvoitto kuulemma?)

Kyllä, ja tulevaisuuskin on taattu.

Voi, se Rosbergin Nico on niin söpö kuin voi olla itse söpö,
      kyllä vanhan tädin silmät lepää katsellessa

Kovalainen tulee kovaa vauhtia.

Ja joku ajaa jotain moottoripyörääkin, niin että pois tieltä.

Ei suomalaisilla päätä huimaa.

beataB (ei kun kaasua…)

• my.mm.eli

ja omalta osaltani (vaikkakin pyytämättä) laajennan Kimi -fun-klubia tähänkin suuntaan!

Voi rähmänkähmä! Eikö ne enää Mersulla osaa moottoreita tehdä, mikä niitä oikein vaivaa?

Kyllä meille tuli taas lunta tupaan ja jäitä porstuaan, vaikka mahdoton helle päällänsä.

Mutta, ei anneta periksi. Entistä kovempi tzemppi vaan ilmoille, vai mitä. Kimi ykköseksi vaikka lähtisi viimeisestä ruudusta! Prhna!

• Maalaismies*
        my.mm.eli kirjoitti:

ja omalta osaltani (vaikkakin pyytämättä) laajennan Kimi -fun-klubia tähänkin suuntaan!

Voi rähmänkähmä! Eikö ne enää Mersulla osaa moottoreita tehdä, mikä niitä oikein vaivaa?

Kyllä meille tuli taas lunta tupaan ja jäitä porstuaan, vaikka mahdoton helle päällänsä.

Mutta, ei anneta periksi. Entistä kovempi tzemppi vaan ilmoille, vai mitä. Kimi ykköseksi vaikka lähtisi viimeisestä ruudusta! Prhna!

Nyt alkaa kuulua suomalaisen naisen ääni. Se on jotakin se. Saadaan turboa pellin alle. Eivätkä helmat ole ruosteessa. Missä on ellumari Audeineen? Himoitaan Ruuneperin kanssa voimakkaita naisia - ja niitä on täällä.

Kuulepa Ruuneperi, mikä salaisuus liittyy formula-auton ohjauspyörään? Siinä näkyy olevan paljon painikkeita, joita kuljettaja ei ajonsa aikana kuitenkaan näytä käyttävän. On nimittäin seurattu.

Olisi maalaisjuntilla kysymyksiä. Päällimmäisenä tietenkin se, että miksi näinkin turhaa touhua tehdään?

• beataBarbara*
        my.mm.eli kirjoitti:

On se ihme moottori tuo Mese, lennättää nyt kuskia 10 sijaa taaksepäin?

• beataBarbara*
        my.mm.eli kirjoitti:

Ei kun riittää!

Eilen illalla suosikkini Janne Ahonen Tv ruudussa kiihdytteli kiihdytysajossa.
        Hevosia moottorissa vaikka kuinka paljon (laukkaavat kuulemma 900:n voimalla).

Vauhtia, niin että pyörryttää.

Kiihtymistä niin, että eikös siinä jo niska retkahda taaksepäin?

Huimapäitä nuo suomalaiset!

Hyvä Suomi, hyvä me!

• Katselin eilen sivusilmällä harjoituksia.

Hyvältä näyttää: De La Rosa, Mc Larenin varakuski, uskomattoman hyvä, oli paras. Lareneita oli kolme neljän ensimmäisen joukossa.

Silverstonen nopea rata lienee kuin tehty Kimille ja larenilaisille.

Otetaan vaikka kaksoisvpoitto ja jätetään Alonso vaikka viidenneksi.

• Maalaismies*

Sinä tekniikan miehenä, Ruuneperi (ja runoilijana) voinet arvioida, mitä Ferrarille on tapahtunut, kun se ei kulje?

Minä ihmistuntijana (hah) arvelen ettei Schumilla ole enää voiton nälkää. Nuorilla on. Ja Renu sitten? Minulla vanhassa Volvossani on Renun moottori (nyt naurat) ja se kulkee. Valehtelematta, kun lähden moottoritien kaistalta... no joo.

Mutta vakavasti puhuen (tämä on vakava asia), onko Berlusconilla sormensa pelissä? Hänhän voisi taskurahoillaan pistää Ferrarin tasolleen. Mutta ei, antaa koko Fiatin mennä suohon.

Eipä silti. Kiva kuulla Jumala suojelkoon kuningatarta huomenna samalla kun Suomen lippu nousee salkoon.

Selitä nyt kuitenkin tuo Ferrarin tapaus, Ruuneperi. Sano se vaikka säkein!

• Maalaismies* kirjoitti:

Sinä tekniikan miehenä, Ruuneperi (ja runoilijana) voinet arvioida, mitä Ferrarille on tapahtunut, kun se ei kulje?

Minä ihmistuntijana (hah) arvelen ettei Schumilla ole enää voiton nälkää. Nuorilla on. Ja Renu sitten? Minulla vanhassa Volvossani on Renun moottori (nyt naurat) ja se kulkee. Valehtelematta, kun lähden moottoritien kaistalta... no joo.

Mutta vakavasti puhuen (tämä on vakava asia), onko Berlusconilla sormensa pelissä? Hänhän voisi taskurahoillaan pistää Ferrarin tasolleen. Mutta ei, antaa koko Fiatin mennä suohon.

Eipä silti. Kiva kuulla Jumala suojelkoon kuningatarta huomenna samalla kun Suomen lippu nousee salkoon.

Selitä nyt kuitenkin tuo Ferrarin tapaus, Ruuneperi. Sano se vaikka säkein!

Panit vaikean! Muistaakseni Schumi oli eilen yksin kolmen Larenin seassa.

Lienee niin, että Ferrarilla ei enää ole rahaa kehittää autoa. Vanhalla ei pärjää edes "Sumi".

Mc Larenin aerodynamiikka on muuten aivan ainutlaatuinen ja antaa suremman huippunopeuden ja säästänee mööttoriakin. Ilmanvastushan kasvaa nopeuden kolmanteen potenssiin verrannollisesti ja sehän on suuri.

Berlusconi pitäisi muuten saada Suomeen - Tampereelle nääs, torille, syömään mustaa makkaraa.

• Maalaismies*
        Ruuneperi kirjoitti:

Lienee niin, että Ferrarilla ei enää ole rahaa kehittää autoa. Vanhalla ei pärjää edes "Sumi".

Mc Larenin aerodynamiikka on muuten aivan ainutlaatuinen ja antaa suremman huippunopeuden ja säästänee mööttoriakin. Ilmanvastushan kasvaa nopeuden kolmanteen potenssiin verrannollisesti ja sehän on suuri.

Berlusconi pitäisi muuten saada Suomeen - Tampereelle nääs, torille, syömään mustaa makkaraa.

Kuinka paljon luulet kuljettajan vaikuttavan auton rakentamiseen ja ominaisuuksiin? Tekeekö kuljettaja auton? Sanooko hän, että tuota siipeä on vähän laskettava, down forcia vähennettävä, antaa sen aliohjautua tuossa mutkassa jne.

Kun kaikki on kiinni sekunnin murto-osista, niin kuka viime kädessä päättää?

Paneekohan BilMan meidät kohta moottoriosastolle? Ellumarilla on Audi, hän tietää jotakin kiihtyvyydestä. Nyt tarvitaan kaikki tiedot.

• peesailija
        Ruuneperi kirjoitti:

Olipahan Ruuneperiltä tähän asti paras ehdotus Berlusconin makuhermoja kutkuttamaan. Me asiantuntevat suomalaiset voisimme siinä vieressä saada ilmaisen kasvojenkohotuksen katsellessamme. B:hän taisi maksaa omastaan maltaita...mutta tietäähän sen tarpeen...:DDD

• Maalaismies*
        peesailija kirjoitti:

Olipahan Ruuneperiltä tähän asti paras ehdotus Berlusconin makuhermoja kutkuttamaan. Me asiantuntevat suomalaiset voisimme siinä vieressä saada ilmaisen kasvojenkohotuksen katsellessamme. B:hän taisi maksaa omastaan maltaita...mutta tietäähän sen tarpeen...:DDD

Kun on kysymyksessä niinkin tärkeä asia, kuin formulat, on syytä ristiä kätensä eikä vitsailla. On kysymys armottomista kierrosluvuista eikä mustasta makkarasta Tampereen torilla. Ruuneperi on armoton leikin laskija ja silmän vilkuttaja. Häneen ei ole uskominen paitsi silloin kun hän puhuu asiaa.

Meikäläistä kiehtoo kaikki mahdoton. Suomen hevonen on ykkönen mutta sen jälkeen tuleekin Mc Laren ja Mercedes. (Itselläni tosin vanha Volvo)

Mutta mennäänpä asiaan. beata Barbara on palstojen kaunotar, hänen ihanteenaan on kauan ollut Schumi. Kuinkas nyt pää kallistetaan beataB? Jokos punainen vaihtuu hopeaan? Kysyn vain. En halua painostaa kuin hiukan.

• beataBarbara*
        Maalaismies* kirjoitti:

Kun on kysymyksessä niinkin tärkeä asia, kuin formulat, on syytä ristiä kätensä eikä vitsailla. On kysymys armottomista kierrosluvuista eikä mustasta makkarasta Tampereen torilla. Ruuneperi on armoton leikin laskija ja silmän vilkuttaja. Häneen ei ole uskominen paitsi silloin kun hän puhuu asiaa.

Meikäläistä kiehtoo kaikki mahdoton. Suomen hevonen on ykkönen mutta sen jälkeen tuleekin Mc Laren ja Mercedes. (Itselläni tosin vanha Volvo)

Mutta mennäänpä asiaan. beata Barbara on palstojen kaunotar, hänen ihanteenaan on kauan ollut Schumi. Kuinkas nyt pää kallistetaan beataB? Jokos punainen vaihtuu hopeaan? Kysyn vain. En halua painostaa kuin hiukan.

Harmaa on todella väritön väri, varsinkin se aasinharmaa
        (aasi on tosin ihan hieno eläin, sai kunniakkaan tehtävänkin aikoinaan.)
        pehko, joka päässäni tuulella heiluu.

Sitten minä varmaan ”näen punaista”.

beataB (ei siinä muukaan auta..)

Kuinka paljon luulet kuljettajan vaikuttavan auton rakentamiseen ja ominaisuuksiin? Tekeekö kuljettaja auton? Sanooko hän, että tuota siipeä on vähän laskettava, down forcia vähennettävä, antaa sen aliohjautua tuossa mutkassa jne.

Kun kaikki on kiinni sekunnin murto-osista, niin kuka viime kädessä päättää?

Paneekohan BilMan meidät kohta moottoriosastolle? Ellumarilla on Audi, hän tietää jotakin kiihtyvyydestä. Nyt tarvitaan kaikki tiedot.

Kuljettaja kokeilee autoa ja kertoo puutteista. Hänen taitonsa kertoa kokemuksistaan lienee erittäin tärkeää.

• matteus
        Maalaismies* kirjoitti:

formuloita seuraan, varmaan ahkerammin vielä kuin näitä keskustelupalstoja;-)

Minä uskon, että kuskin ja tallin yhteistyöllä on suuri merkitys autoa trimmattaissa. Kuljettajan täytyy tietysti osata sanoa, mikä autossa on vikana, tietokoneet eivät voi nähdä kaikkea. Huippukuski osaa tämän lisäksi kertoa, mitä autolle pitäisi tehdä, että ajo-ominaisuudet paranisivat.

Larenilla Montoya lie yhtä hyvä rattimies kuin Kimikin, mutta miksi ei pärjää tasavahvasti ajoissa? Luulen sen johtuvan Kimin paremmasta trimmaustaidosta. Montoya on vasta ensimmäistä vuotta Larenin ratissa, katsotaanpa, onko jatkossa kehityskykyinen.

Scumi on varmaan kaikkien aikojen paras kuski, mutta Ferrarin menopelikin oli kaikkiin muihin verrattuna ylivoimainen monta vuotta. Nyt Schumi on samalla viivalla muiden kanssa. Hän olisi ylivoimainen myös auton trimmaajana, mutta kun Bridgestone ei osaa tehdä renkaita tälle kaudelle?

Oikeastaan tämä penkkiurheilukin on kivaa nyt, kun en voi juosta muuten kuin unissani;-)

• Maalaismies*
        matteus kirjoitti:

formuloita seuraan, varmaan ahkerammin vielä kuin näitä keskustelupalstoja;-)

Minä uskon, että kuskin ja tallin yhteistyöllä on suuri merkitys autoa trimmattaissa. Kuljettajan täytyy tietysti osata sanoa, mikä autossa on vikana, tietokoneet eivät voi nähdä kaikkea. Huippukuski osaa tämän lisäksi kertoa, mitä autolle pitäisi tehdä, että ajo-ominaisuudet paranisivat.

Larenilla Montoya lie yhtä hyvä rattimies kuin Kimikin, mutta miksi ei pärjää tasavahvasti ajoissa? Luulen sen johtuvan Kimin paremmasta trimmaustaidosta. Montoya on vasta ensimmäistä vuotta Larenin ratissa, katsotaanpa, onko jatkossa kehityskykyinen.

Scumi on varmaan kaikkien aikojen paras kuski, mutta Ferrarin menopelikin oli kaikkiin muihin verrattuna ylivoimainen monta vuotta. Nyt Schumi on samalla viivalla muiden kanssa. Hän olisi ylivoimainen myös auton trimmaajana, mutta kun Bridgestone ei osaa tehdä renkaita tälle kaudelle?

Oikeastaan tämä penkkiurheilukin on kivaa nyt, kun en voi juosta muuten kuin unissani;-)

Nyt menen heikoille jäille, kun arvioin Montoyaa contra Kimi. Kimi on jäämies, niinkuin häntä kutsutaan. Montoya on kuuma Columbian kasvatti. Hän ei malta voittaa. Voihan tulevaisuus kertoa muutakin, katsotaan. Parempi tallikaveri hän Kimille on kuin Coulthard.

• matteus
        Maalaismies* kirjoitti:

Nyt menen heikoille jäille, kun arvioin Montoyaa contra Kimi. Kimi on jäämies, niinkuin häntä kutsutaan. Montoya on kuuma Columbian kasvatti. Hän ei malta voittaa. Voihan tulevaisuus kertoa muutakin, katsotaan. Parempi tallikaveri hän Kimille on kuin Coulthard.

näyttää tosiaan olevan hosuli.

Kuumamies, Hotman! Esimerkiksi, ajoi malttamattomasti päin punaisia, päästäkseen Kimin edelle, ja suljettiin ulos siitä kisasta.

• täälläkin formuloitten katsomista varten.
      Ruoka on uunissa, odottelen poikaani ja tulevaa (ehkä :)) miniääni kaveriksi.
      Täytyyhän miniänkin tottua meidän F1-intoiluun!

Olen raikannut (savolaisittain) istumapaikkojen läheisyydestä pikkuesineitä, etteivät lentäisi taivaan tuuliin kun huiomme ja hillumme olohuoneessa.
      Ovet ja ikkunat on selkoselällään helteen takia, huutomme voi kuulua ympäristöönkin, missä ei ehkä koko kilpailuista tiedetä mitään ja siitä voi syntyä spekulointia mitä ihmettä MdK:n talossa tapahtuu???!!!

Toivottavasti Icemanilla on jäitä hatussa!

Kilpailujen jälkeen seuraa täällä meillä urheilulaji nimeltään "vapaa-saunailu" ja pakollinen uinti päälle.

• Maalaismies*

Sinä tulit kuin länsituulen viesti meidän kymmenien tuhansien hovosvoimien ja kierrosten maailmaan. Emme ymmärrä niistä mitään, mutta rakastamme niitä. Ne ovat hyödyttömiä niin kuin Eu jota emme rakasta. Molempiin haaskataan rahaa suunnattomia summia. Mutta sekään ei mitään, mikään ei ole mitään.

Luulisin, vakavasti ottaen, että meidän on suhtauduttava vakavasti formuloihin. Rengaskysymys nousee etualalle, sitä jään miettimään koko illaksi.

• Helena04

Helteiset terveiset Savonlinnan saaristosta! -
      Olen tässä pikakäynnillä kotona.
      Ja. Kyllä on mukava lueskella keskustelujanne! :)

Hengessä mukana ja
      halauksin Helena

• Maalaismies*

Olen unessa useasti - ei kun valveilla ajatellut sinua Helena. Sinun kanssasi on puhuttu jääkiekosta, vaikka et sitä muista. Minulle jäävät mieleen kaikki ihmeelliset naiset. Sitä vaimonikin saoo - eikä millään pahalla.

Ruuneperiltä on kysyttävä, että jos formula-auton moottorin kierrosluku on 15000 ja minun Volvoni noin 3000 minuutissa, niin taitaa polttoaineen kulutus mennä samassa suhteessa?

Enpä usko tämän olevan tyhmä kysymys.

• my.mm.eli
        Maalaismies* kirjoitti:

Olen unessa useasti - ei kun valveilla ajatellut sinua Helena. Sinun kanssasi on puhuttu jääkiekosta, vaikka et sitä muista. Minulle jäävät mieleen kaikki ihmeelliset naiset. Sitä vaimonikin saoo - eikä millään pahalla.

Ruuneperiltä on kysyttävä, että jos formula-auton moottorin kierrosluku on 15000 ja minun Volvoni noin 3000 minuutissa, niin taitaa polttoaineen kulutus mennä samassa suhteessa?

jos vaikka on sama vika kuin mitä vanhassa ruotsalaisessaan valitteli Jenkaten, tuolla naapuripalstalla yhtenä päivänä. Odottelee lottovoittoa voidakseen vaihtaa ehjään!

• pullaulla
        my.mm.eli kirjoitti:

jos vaikka on sama vika kuin mitä vanhassa ruotsalaisessaan valitteli Jenkaten, tuolla naapuripalstalla yhtenä päivänä. Odottelee lottovoittoa voidakseen vaihtaa ehjään!

mekin --muttakun se Räikkönen ei osaa pitää niitä koneita ehjänä --olisikoos siinä ajotavassa vika .
        Muistan vaan kun appivaari opetteli autolla ajamaan siinä60 luvulla ei sillä pysunut mitkään autot ehjänä .--ennenkuin tilasi itäsaksasta EMV --siinä oli sellanen auto että Vaarikaan ei saanut sirä rikki --on kuulemma Kangasalla se auto jollakulla keräilijällä . Vaari oli 55v kun sai autokortin .Muistavat varmaankin Tampereellapäin sen puu-peräsen auton --oli tosi harvinainen .

Jaa a! Taidat hiukan liikaa luottaa tietämyksiini.

Kyllä Formula-auto varmaan kuluttaa enemmän kuin viisinkertaisen määrän Volvoosi nähden.

Tehojen suhteessa voisi vähän arvioida kulutusta ja niiden suhde lienee yli 5. Siihen pitäisi sittenlisätä suuren nopeuden vaikutus Formuloissa.

Kehaisit kuinka Volvosi kiihtyy moottoritielle tultaessa, uskon siihen, Kiihdytko Sinäkin auton ratissa ja ehkä ystävällinen vaimosikin?

Minulla on autona Peugeot kaikin "herkuin". Merkkin on joskus suomennettu Pösöksi kuin Ruuneperi ikään.

Kun entinen nuorimies meni kutsuntaan ja ilmoitti nimekseen Pösö, neuvoi vääpeli kirjaajaa, "kirjoitetaan sitten Peugeot".

Pitääköhän tässä ruveta moottorisuunnittelijaksi
        tai vähintään asentajaksi?

Täällä olen jo "jakari" ja öljypurkki kädessä ja iso vasara haussa.

• Ihastunut nainen
        pullaulla kirjoitti:

mekin --muttakun se Räikkönen ei osaa pitää niitä koneita ehjänä --olisikoos siinä ajotavassa vika .
        Muistan vaan kun appivaari opetteli autolla ajamaan siinä60 luvulla ei sillä pysunut mitkään autot ehjänä .--ennenkuin tilasi itäsaksasta EMV --siinä oli sellanen auto että Vaarikaan ei saanut sirä rikki --on kuulemma Kangasalla se auto jollakulla keräilijällä . Vaari oli 55v kun sai autokortin .Muistavat varmaankin Tampereellapäin sen puu-peräsen auton --oli tosi harvinainen .

Kimin eturipustus pettää?

• Maalaismies*
        Ruuneperi kirjoitti:

Jaa a! Taidat hiukan liikaa luottaa tietämyksiini.

Kyllä Formula-auto varmaan kuluttaa enemmän kuin viisinkertaisen määrän Volvoosi nähden.

Tehojen suhteessa voisi vähän arvioida kulutusta ja niiden suhde lienee yli 5. Siihen pitäisi sittenlisätä suuren nopeuden vaikutus Formuloissa.

Kehaisit kuinka Volvosi kiihtyy moottoritielle tultaessa, uskon siihen, Kiihdytko Sinäkin auton ratissa ja ehkä ystävällinen vaimosikin?

Minulla on autona Peugeot kaikin "herkuin". Merkkin on joskus suomennettu Pösöksi kuin Ruuneperi ikään.

Kun entinen nuorimies meni kutsuntaan ja ilmoitti nimekseen Pösö, neuvoi vääpeli kirjaajaa, "kirjoitetaan sitten Peugeot".

Pitääköhän tässä ruveta moottorisuunnittelijaksi
        tai vähintään asentajaksi?

Täällä olen jo "jakari" ja öljypurkki kädessä ja iso vasara haussa.

Vitsihän se minun vanhan Volvoni kiihtyminen oli. Enkä minä kiihdy itsekään ajaessani. Taannoin huoltomieheni patisteli ajamaan kovempaa ettei moottori karstoittuisi.

• Helena04 ejk
        Maalaismies* kirjoitti:

... ennenkuin nukutaan: miten minä voinkaan muistaa sellaista, mistä olet kenties kanssani unessasi puhunut!!!:))
        Kerran perustelin tietämättömyyttäni koko perheen lentopalloharrastuksilla.
        Ja Kärppiä kannustin...
        Että kyllä tässä sentään jotain vielä muistaa, helteelläkin, "armaani", "karvakorvani" (ystävyydellä).

• Maalaismies*

Nyt kaikki joukolla Kimiä jännäämään! Onhan hänellä se etu (on yritettävä olla positiivinen) että Mersun alle on pantu uudet renkaat, tankkiin enemmän bensaa kuin muilla todennäköisesti on ja down forcit siipineen sekä etu- ja takripustimineen takuulla moneen kertaan tsekatut.

Mieshän itse, suomalainen mies, meikäläinen (nyt nousevat jalat irti maasta) on maailman parasta ainesta. No joo, katsotaan ensin...

• minä en jaksa ymmärtää.

Mökiltä on suunniteltava lähtö formuloiden aikataulussa,synttäreille lähdetään,kun on katsottu formulat,,,,,

Sitten naureskellaan Kauniita ja rohkeita,kuinka naiset on sen tai jonkun muun samanlaisen lumoissa.

Siis todistettavasti,miehet ovat aivan samanlaisia,kun kohde löytyy.

Sallinhan minä oikein mielelläni sen kaikille,mutta salaa hymyilen,,,,;))DD
        Onnea vain Räikkönen,parhaasi varmasti teet ,,,,

• SkillaN kirjoitti:

minä en jaksa ymmärtää.

Mökiltä on suunniteltava lähtö formuloiden aikataulussa,synttäreille lähdetään,kun on katsottu formulat,,,,,

Sitten naureskellaan Kauniita ja rohkeita,kuinka naiset on sen tai jonkun muun samanlaisen lumoissa.

tuo Räikkösen Kimi!
        12:lta paikalta 3:ksi ja vetäisi vielä kilpailujen nopeimman kierroksen viimeisellä kierroksella, vähän noin mielenosoituksellisesti, että kyllä täältä olis "lohvooria" löytynyt kun olisi saanut olla alkumetreiltä mukana!

Toivottavasti nyt pelit kestää Hockenheimissa parin viikon päästä!

• Maalaismies*
        MdK-MdK kirjoitti:

tuo Räikkösen Kimi!
        12:lta paikalta 3:ksi ja vetäisi vielä kilpailujen nopeimman kierroksen viimeisellä kierroksella, vähän noin mielenosoituksellisesti, että kyllä täältä olis "lohvooria" löytynyt kun olisi saanut olla alkumetreiltä mukana!

Perskules, sanopa muuta MdK, siinä meillä poika! Skillanille sanon, että saat kaiken anteeksi, kun olet niin mukava ja hyvä ihminen lisäksi. Mitä vikaa muuten Kauniissa ja rohkeissa on? Kysyn vaan. Kyllä meillä vaimo niitä katsoo ja minä olen oppinut olla sanomatta mitään.

Perskules, sanopa muuta MdK, siinä meillä poika! Skillanille sanon, että saat kaiken anteeksi, kun olet niin mukava ja hyvä ihminen lisäksi. Mitä vikaa muuten Kauniissa ja rohkeissa on? Kysyn vaan. Kyllä meillä vaimo niitä katsoo ja minä olen oppinut olla sanomatta mitään.

saadakseen katsella Kauniita ja rohkeita, oli narrata isää kellon ajoilla.
        Isä Ajatollah halusi katsella uutisia, vaikka oli melkein sokea ja muistamaton. Kysyi kellonaikoja.
        Äidillä oli Kauniitten ja rohkeitten seuraaminen menossa, joten hän keksi jonkun kellonajan ettei muka vielä ole uutisten aika.
        Viiden minuutin päästä isä kysyi taas uudestaan mitä kello on, mutta nyt se olikin niin paljon että oli odotettava myöhäisuutisia! :-)))
        (Eikä isä huomannut tulleensa jymäytetyksi.)

• Helena04
        SkillaN kirjoitti:

minä en jaksa ymmärtää.

Panenpa sormeni nyt keitoksen tähän kohtaan. Ei ollakaan haasteltu vähään aikaan, Skillan.
        Kas, kun meikämaija taas ei ole enää pitkiin aikoihin voinut avata toosaansa "Kauniille ja rohkeille" eli "Dorgille". Sensijaan formuloita seuraan jännittäen ja mielenkiinnolla, mutta - vain niin kauan kuin suomalainen on mukana. Ja niin Kimi taas onnellistutti meidät. On se aikamoinen jäämies, jeah!

Eli. Kuka pitää mistäkin, kuten sanot. :))
        Hyvää kesän jatkoa!

• my.mm.eli
        MdK-MdK kirjoitti:

tuo Räikkösen Kimi!

Aina mua sorretaan! Yhyy y. Telkusta meni kuva jo 9:llä kierroksella tosi pitkäksi aikaa. (Pasilassa kai töpeksineet tai no - jossain kuitenkin)Loppukierrokset näkyi jotenmiten, mutta äänestä ei saanut mitään selvää. (Huom. vika ei minun telkussa)Kaikki muut kanavat (kaikki kaapelikanavat 21 kpl) näkyivät mainiosti mutta ei MTV3! Selvä sabotaasi!

Kohta kun kisa loppui niin kuvakin ihan ok. Kuka terroristi oli asialla, kysyn vaan! Huomenna tietysti lehdessä seliseli, mutta pakko katsoa uusintalähetys. Milloinkas se nyt tuleekaan, huomenna vai?

Hyvä suoritus Kimiltä, olosuhteet huomioon ottaen.
        Eipä nyt avata rautalangalla suljettua korkkia, mutta - sekin aika tulee, kahden viikon kuluttua. Näin uskotaan - vahvasti!

• Helena04 kirjoitti:

Panenpa sormeni nyt keitoksen tähän kohtaan. Ei ollakaan haasteltu vähään aikaan, Skillan.
        Kas, kun meikämaija taas ei ole enää pitkiin aikoihin voinut avata toosaansa "Kauniille ja rohkeille" eli "Dorgille". Sensijaan formuloita seuraan jännittäen ja mielenkiinnolla, mutta - vain niin kauan kuin suomalainen on mukana. Ja niin Kimi taas onnellistutti meidät. On se aikamoinen jäämies, jeah!

Eli. Kuka pitää mistäkin, kuten sanot. :))
        Hyvää kesän jatkoa!

eipä olla juteltu ,ei,,

Nyt sen verran kuiskaan,että en minäkään niitä katso,tuli vain otettua esimerkiksi,kun niistä niin moni on ollut kiinnostunut ja miehet tuppaa ivailemaan.

En ole monesta muustakaan kiinnostunut,en katso missikisoja(niitä kai miehet,ainakin salaa)en jääkiekkoa,,ym,ym,,,
        Minun elämä on tätä luontoa,eläimiä ,kotia lähellä olevia,kuuntelen musiikkia,käyn silloin tällöin teatterissa ja harrastelen käden taitoja.
        Tätä tämmöistä kai tekee aika monet,siis hyvin arkipäiväistä hommaa.

En paheksu kenenkään tekemisiä,mutta tuli vain tuossa nyt otettua kantaa ,vähän leikkisästi,,

Hyvää kesää sinullekin ,ja kirjoitellaan;))

Maalaismies,tuntuu paremmalta.
        Meinaa vähän nolottaa,kun en ole niin isänmaallinen ja kiinnostunut pojista,jotka maatamme tunnetuksi tekee.

No ehkä monikaan ei huomannut;))D

En tiedä onko vikaa noissa sarjoissakaan,ja jos joku niistä tykkää,se on ok.
        (en enää jaksa katsoa moniakaan)

Hyvä sijoitus oli Kimillä ,onnittelijain joukkoon yhdyn.

• pullaulla
        SkillaN kirjoitti:

eipä olla juteltu ,ei,,

Nyt sen verran kuiskaan,että en minäkään niitä katso,tuli vain otettua esimerkiksi,kun niistä niin moni on ollut kiinnostunut ja miehet tuppaa ivailemaan.

En ole monesta muustakaan kiinnostunut,en katso missikisoja(niitä kai miehet,ainakin salaa)en jääkiekkoa,,ym,ym,,,
        Minun elämä on tätä luontoa,eläimiä ,kotia lähellä olevia,kuuntelen musiikkia,käyn silloin tällöin teatterissa ja harrastelen käden taitoja.
        Tätä tämmöistä kai tekee aika monet,siis hyvin arkipäiväistä hommaa.

En paheksu kenenkään tekemisiä,mutta tuli vain tuossa nyt otettua kantaa ,vähän leikkisästi,,

Hyvää kesää sinullekin ,ja kirjoitellaan;))

kun ei se vanhuus pakkaa päälle . Minä olisin "niin "mielelläni" syntisen erilainen --varsinkin kun aurinko paistaa ja nahka on kohta kun Afrikkalaisella --En sanonut N----llä!!
        Ja olen sitä mieltä, että ei meillä täälä maapallolla ole kovinkaan erilaisia mielitekoja --
        tarkoitan meitä ihmisiä. Kauniita tahdottais olla ja rohkeita --mutta kun ei ,niin ei ;:=:=):=)

• ideaa

On soheltaa kolmella palstalla? Eikö teille muutamalle riittäisi yksi ketjukin. Eihän tänne uskalla kukaan tulla asiallisin kirjoituksin. Hyökkäätte heti typerine mielipiteinenne. Kuten olette huomanneetkin olette savustaneet palstat aivan tyhjiksi. Ainakun lähdette johonkin asia kirjoitukseen viestinne, katkeaa se kuin seinään.

• mieltä

Kyllä Bil Man on hyvä tyyppi kohta onkin sitten koko palsta tyhjä. Ruvetaan vaan kaikki kirjoittelemaan monella nimellä turhan päiväistä höpö höpöä niin alkaa sitten näyttämään ,että täällä on tosi toimintaa."PRAVOO"

• mieltä kirjoitti:

Kyllä Bil Man on hyvä tyyppi kohta onkin sitten koko palsta tyhjä. Ruvetaan vaan kaikki kirjoittelemaan monella nimellä turhan päiväistä höpö höpöä niin alkaa sitten näyttämään ,että täällä on tosi toimintaa."PRAVOO"

miks et kirjoita ja onko ihan pakko kirjoittaa "höpö,höpöjä"kirjoita asiaa,nimimerkki "mieltä" ja kerro mikä kiinnostaa.
        Tuskin Bilman näitä palstoja tyhjentää,kyllä jotkut kirjoittajat sen tekevät,olemalla asiattomia.
        Siitä sitten joudumme hyväksymään viestien poiston.

• pullaulla
        SkillaN kirjoitti:

miks et kirjoita ja onko ihan pakko kirjoittaa "höpö,höpöjä"kirjoita asiaa,nimimerkki "mieltä" ja kerro mikä kiinnostaa.
        Tuskin Bilman näitä palstoja tyhjentää,kyllä jotkut kirjoittajat sen tekevät,olemalla asiattomia.
        Siitä sitten joudumme hyväksymään viestien poiston.

varmaankin halunneet pitää tämän "vainmiehille"
        ---tietysti Helena olisi päässyt sisään.
        :=):=):=):=):=)!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      75
      1448
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      977
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      892
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      90
      848
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      714
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      621
    8. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      618
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      47
      613
    10. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      70
      576
    Aihe