Kauheat heiluvat heltat leuan alla. Myös miehiä on näissä +100kg. Olisiko ratkaisu laittaa tekemään ruumiillista työtä?
Pieksämäellä lihavia nuoria ihmisiä
23
354
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon on iho-ongelmaisia naisia Pieksämäellä? Puuteri- ja meikkikerroksia on paksulti, että kasvot ovat luonnottoman näköisiä. Miehet lihoo, kun pyntätyt tylsät naiset eivät aiheuta mitään kiinnostusta. Heille pitäisi tarjota täydellinen elämä, ettei heidän tarvitsisi tehdä itse mitään.
- Anonyymi
En käytä juurikaan meikkiä ja on kehuttu luonnon kauniiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä juurikaan meikkiä ja on kehuttu luonnon kauniiksi.
Nunnan ja ikisinkun muistokirjoituksessa lukee rivien välissä: Palautetaan käyttämättömänä ja luomuna😁.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nunnan ja ikisinkun muistokirjoituksessa lukee rivien välissä: Palautetaan käyttämättömänä ja luomuna😁.
En kyllä ole ikinä ollut nunna enkä ikisinkku. Hyvin on löytynyt pidempiaikaista seuraa,mutta itse lopetan sellaisen,jos alkaa maistua puulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä ole ikinä ollut nunna enkä ikisinkku. Hyvin on löytynyt pidempiaikaista seuraa,mutta itse lopetan sellaisen,jos alkaa maistua puulta.
Kukapa kiertopalkintoon rakastuisi? Viisas liuttaa itsensä pois suhteesta, puuksi muuttumalla😁.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa kiertopalkintoon rakastuisi? Viisas liuttaa itsensä pois suhteesta, puuksi muuttumalla😁.
Puhu vain itsestäsi?
- Anonyymi
Syksyllä koettava haikea olo on yleinen tunne, joka liittyy usein vuodenajan vaihtumiseen ja valon vähenemiseen. Se voi ilmetä surumielisyytenä, kaipauksena tai nostalgiaa menneitä kohtaan. Syksyn tullessa luonto hiljenee ja valmistautuu talveen, mikä voi heijastua myös ihmisten mielialoihin.
Syitä haikeaan oloon syksyllä:
Valon väheneminen:
Päivät lyhenevät ja valon määrä vähenee, mikä voi vaikuttaa mielialaan ja vireystilaan.
Vuodenajan vaihtuminen:
Syksy on siirtymävaihe kesästä talveen, ja se voi herättää tunteita menetyksestä tai kaipuusta.
Luonnon hiljentyminen:
Kasvit kuolevat ja eläimet valmistautuvat talviunille, mikä voi luoda surumielistä tunnelmaa.
Menneiden muistot:
Syksy voi tuoda mieleen menneitä kesiä tai muita tapahtumia, joiden päättyminen herättää haikeutta.
Miten käsitellä haikeaa oloa syksyllä:
Hyväksy tunteet:
Anna itsellesi lupa tuntea haikeutta ja surua. Se on luonnollinen osa vuodenajan vaihtumista.
Vietä aikaa ulkona:
Vaikka päivät olisivat lyhyempiä, yritä silti käydä ulkona ja nauttia luonnon kauneudesta. Syksyn värit ja hiljaisuus voivat olla rauhoittavia.
Harrasta liikuntaa:
Liikunta vapauttaa mielihyvähormoneja, jotka voivat parantaa mielialaa.
Vietä aikaa läheisten kanssa:
Sosiaaliset suhteet ja vuorovaikutus muiden ihmisten kanssa voivat auttaa jaksamaan haikeina hetkinä. - Anonyymi
Hyvin riiputettu liha on hirveen murreeta.
- Anonyymi
Pitkäaikaiset ihmisuhteet perustuu muuhun kuin lihan himoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkäaikaiset ihmisuhteet perustuu muuhun kuin lihan himoon.
Todellakin. Henkiset arvot ja kulttuuri.
- Anonyymi
Pitkissä nyöreissä heiluvat miehillä on upea näky, että tekisi heti mieli heilutella niitä.
- Anonyymi
Vitjamunat?
- Anonyymi
koulu ruoka mautonta,vai onko.
- Anonyymi
Kelpaa,haen usein ruokajakeluista.
- Anonyymi
Tule meille vaan, meillä leivotaan
- Anonyymi
Aina voi laihduttaa,mutta negatiivinen luonne on vaikeampi muuttaa. Jos mielesi on musta ja aina synkkä,luulisi olevan hankalaa elää itsesi kanssa.
- Anonyymi
Edelliselle vaan että No laihduta. Kyllä kannattaa sanoa kaikki vaan mitä haluaa, myös negatiiviset asiat. Miks pitäisi vaieta jos on ei niin positiivista sanomista.
- Anonyymi
Oletko jotenkin omaan elämääsi väsynyt?
- Anonyymi
Ei ole tarvetta laihduttaa 🥲
- Anonyymi
Minulla on elämässä hyviä asioita,positiivisia ihmisiä. Yrmyt ei kuulu minun piiriin.
- AnonyymiUUSI
Itse olen kieltämättä ylipainoinen nainen, mutta en kyllä näe mitään heiluvaa helttaa leukani alla?
- AnonyymiUUSI
Kauneus on katsojan silmässä, sanovat .
- AnonyymiUUSI
Pieksämäellä mieheovat kiinnostuneet vain lihavista naisista. Perustuu olettamukseen mitä isompi sika sitä pienenpi silmä. Siis se yksi silmä navan alla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6302649Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182076Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232060- 741645
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201629Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651512- 1271284
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231100Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191084Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998