Luin jokin aika sitten jutun missä määrittely millainen tuota nimeä kantava pugilisti on...Tuo määrittely oli niin päin ...vettiä kuin vaan olla voi,teksti oli kuin lukioikäisen pojannulikan päästä joka haaveilee nyrkkeilijän urasta,huhhuhh kun oli hauskat näkemykset...Tuo teksti oli tyypillinen esimerkki siitä mikä mättää tässä maassa...Hiiret hyppii pöydillä kun kissa on reissun päällä...Ja jotkut vielä uskoo nuo jutut jotka on täyttä tietämättömyyttä...Voi voi...
JOURNEYMAN...
12
211
Vastaukset
- Anonyymi
Sole mikhän
Mikä tuokin määritelmä on? Vieraskehäläinen?
Oliko Robbe journeyman Sauerlandin jälkeen? - Anonyymi
Ei mielestäni.
- Anonyymi
Jos Robbe ei indie-uralla ollut journeyman, niin oliko Timo Laine?
Miten journeyman määritetään?
- Anonyymi
Timo Laine oli nimenomaan sitä.
- Anonyymi
OK, eli Vierelää ei saa mainita.
- Anonyymi
Kyllä Jykä oli journeyman uran lopussa
- Anonyymi
Ja Robbe myös
- Anonyymi
Kisälli taitaa tarkoittaa lähes samaa mitä journeyman tarkottaa?Oisko noin?
- Anonyymi
EI TODELLAKAAN OLE SAMA ASIA.
- Anonyymi
On sama asia. Turpa kiinni, Jyrki!
- Anonyymi
Kisälli on jonkun opissa oleva.
Journeyman taas vieraskehiin palkattu vastustaja, joka yleensä on kotikehäläistä huonompi tasoltaan ja jonka tuskin moni uskoo voivan ottelevan voitosta - Anonyymi
Juuri noin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357